MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           16.5.2024 13:58         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínInzerujte na MotoMagazínu

| Japonské klasické motocykly | Nakupujeme silniční japonský motocykl ze 70. let | Honda CB 500 T | Yamaha XS 750 2D, deník | Renovační projekt Yamaha XS 750-2D | Kawasaki Z 1100 GP - B2 | Barber Vintage Motorsports museum | Motocykly ze západu v ČSSR? | Suzuki GSX 750 E | Honda CB 750 v ČSSR? | Kawasaki KZ 1300 A1 | Kawasaki GPZ 900 R | NIPPON RETRO | Suzuki GSX-R 1100 | Honda VFR 750 typ RC36 | Dovoz staršího motocyklu z EU | Moto muzeum Sezemice | Suzuki RF 900R | Japonské motocykly na Oldtimer Festivalu | Suzuki TL 1000S | Honda CB750 F | Suzuki GSF 1200 Bandit | Kawasaki Z650 B | Suzuki GSX-R 750 J a Kawasaki ZXR 750 H | Kawasaki ZZ-R 1100 | Honda CBR 900 RR Fireblade | Kawasaki ZX-12R | Japonské klasické motocykly a peníze | Suzuki GSX 1400 | Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR? | Suzuki GSX-R 1100 M | Nejrychlejší sériový motocykl v ČSSR | Rakouské superbiky na brněnském Automotodromu | Koupí to teprve začíná | Motorkářská doba temna | Je třeba bát se dovozové STK? | Pneumatiky pro klasické motocykly | Velká kniha o motocyklech | Oleje pro klasické motocykly | Yamaha FZ 750 | Suzuki TC200 | Duel naháčů | Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E | Mad Max Style… | Suzuki GS 1000 E | Kouzlo japonských motocyklových přístrojů | Technická lahůdka ze země úsměvů | Představení Hondy CBX 1000 | Yamaha FZR 600 | Co dokáže udělat prodloužený zadní blatník? | Yamaha XJ 600 |
Kawasaki Z1100GP-B2


          

Kawasaki Z1100GP-B2




rok výroby:  1982

  Autor: Ladislav Hojgr

  Má Kawasaki Z1100GP-B2 byla vyrobena v roce 1982 a vychází přímo z modelu B1, u kterého se neosvědčilo vstřikování paliva se vstřikama, které byly v hlavě motoru, důsledkem čehož se palivovém systému tvořily bubliny a motocykl se špatně startoval. Dalšími změnami oproti předchozímu modelu jsou palubní deska, větší přední světlo s maskou (kapotáží) a jiné, téměř nepostřehnutelné (např. nádrž z B1 na B2 nepasuje).


Kawasaki Z1100GP-B2 Kawasaki Z1100GP-B2

  Ke svému motocyklu jsem se dostal v listopadu roku 2008. Jako fanda japonských yountimerů preferuji značku Kawasaki, ale rukama mi od roku 1992 prošlo více těchto strojů. Pro zajímavost to byly: RD350, XS750, XS850, Z1000ST, GS1000, CBX1000, GSX1100S Katana, Z1100ST, GPZ1100U-T (4x), GS750, GL1000.

Kawasaki Z1100GP-B2 Kawasaki Z1100GP-B2

  Kawasaki byla při renovaci kompletně rozebrána. Díky nesehnatelnosti nových náhradních dílů (bohužel se Kawasaki o své youngtimery vůbec nestará, narozdíl třeba od Hondy) jsem musel koupit ještě jeden stroj a jako zdroj ND posloužila i dříve rozebraná GPZ1100U-T(Dfi). Výčet všeho co se dělalo by byl nudný. Nový lak, o který se zasloužila firma Lakovna Langr ze Starého města (pod Kralickým sněžníkem), byl jako vždy proveden v perfektní kvalitě. I s pruhama v ceně 10000kč.

Kawasaki Z1100GP-B2 Kawasaki Z1100GP-B2

  Shánění dílů jako jsou blinkry, plexi, zrcátka, rozvoďák zas tak složité nebylo díky internetu, ovšem při shánění nových dílů jsem pochopil že žádné nekoupím.

Kawasaki Z1100GP-B2 Kawasaki Z1100GP-B2

  Po dokončení renovace a první projížďce přišla na řadu ještě výměna kotoučů a brzdových hadic za pancéřové (hadice z roku 82 nic moc, dost gumové). Překvapením byly perfektní starty, slušné jízdní vlastnosti v zatáčkách i dostačující brzdy.

Kawasaki Z1100GP-B2

  Celkový výčet investic: motocykl 10000kč, lak 10000kč, registrace na veteránské registrační značky cca. 6500kč a ostatní náklady jako druhý stroj, blinkry, pískování, komaxit, niklování, rozvoďák, ložiska, plexi kapotáže, pneu, atd. zhruba 35000kč. A k tomu XYZ hodin práce.





Kawasaki Z1100GP-B2



Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (4/4): Strana 1 / 1
 Když se znovu a znovu dívám na vaší GPZ, musím se vás zeptat, jakou barvou máte nastříkány výfuky. Potřebuji nějakou tutovku na černou lesklou barvu, kterou bych mohl použít na svody a výfuk. Musela by být ale lesklá a velice kvalitní. A to si myslím, že u vás je.    [Jirka]    (14. 03. 2010)
 Origo jsou výfuky a kolena galvanicky pokovovaný.Kontaktuj nějakou galvanovnu,není to tak drahý a stojí to za to.    [Skumák]    (11. 10. 2010)
 Zdravím Vás. Lesklá bohužel není, je taková sametová a je to žáruvzdorná barva od výrobce Motip. Sháněl jsem lesklou vypalovací ale nezadařilo se, tak výhledově zbývá asi jen černej chrom :-(    [Katana]    (26. 03. 2010)
Přidat odpověď    (2)
 O téhle motorce se říká, že je jak divoký kůň - prý je naprosto nevhodná pro začátečníky. Je to pravda?    [JzK]    (27. 01. 2010)
 mám doma GPz1100 Dfi a ta vychází ze Zetky. Je to masakr,jak tahle motorka umí zvednout adrenalin.Já na ní začínal(nepočítám panelku) a při 268km/h(měřil fire blade) se mi rozkmitala a to nepřeju nikomu.Od té doby jsem víc jak 200 na ní nejel.Nemá to ani smysl.Je to krasavice a klenot a nehodí se ji huntovat.Pro učení nedoporučuju.Ale rozumný člověk si poradí a dokáže ji respektovat.    [Skumák]    (11. 10. 2010)
 Omlouvám se. Platilo opravdu 25 let. 30 let je to v podstatě nyní.    [Jiří Bartuš]    (02. 02. 2010)
 No,ale jestli dobře počítám,stejně to nevychází.    [Monty]    (01. 02. 2010)
 Ještě do loňského roku platilo pravidlo FIVA, podle kterého se za veterána považovala vozidla starší 30. let. Od roku 2010 je nově stanoven rok 1980.    [Jiří Bartuš]    (01. 02. 2010)
 Narazil jsem na nesrovnalost - rok 1982 a veteránský doklady - to sna nejde,hranice je 1980?    [monty]    (01. 02. 2010)
 Asi to pravda bude, sice málokdy pokořím rychlost 120km/h ale i v této rychlosti na 5st když se vezme za plyn tak divoce zrychluje, motor ze svých 107 koní asi nic neztratil. Kdybych chtěl podvozek přivést na hranici ovladatelnosti tak by se to jistě díky výkonu motoru a zadní trubkové vidli asi lehce povedlo. Takže to s tím divokým koněm nejspíš bude pravda.    [Katana]    (01. 02. 2010)
Přidat odpověď    (6)
 Loňský rok platilo a ještě stále platí že veteránské RZ můžou mít vozidla stáří 25 let a více, někdy na konci Dubna 2010 má začít platit novela kterou se hranice posouvá na 30 let, takže nyní můžete registrovat i rok 1985. Na Veteranforu v sekci Japonské klasické moto jsem o tom už něco málo psal.    [Katana]    (02. 02. 2010)
 Neseberou, a vozidla která budou zaregistrována před vstupem nové legislativy na veteránské RZ (týká se tedy roků výroby 81-85) se i po té dají prodat a přeregistrovat na jiného majitele.    [Katana]    (03. 02. 2010)
 Děkuji - tak doufám,že Vám to číslo dodatečně neseberou. V tomto státě je možný všechno.    [Monty]    (02. 02. 2010)
Přidat odpověď    (2)
 Chtělo by to opravit odkazy obrázků, vždy se zobrazuje jeden a ten samý (po kliknutí na obrázek).    [Honza Kývačkář]    (22. 01. 2010)
 Omlouvám se za chybu ve scriptu. Vše je již opraveno.    [Jiří Bartuš]    (23. 01. 2010)
Přidat odpověď    (1)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

Nové články
NIPPON RETRO 2023
Česká Tourist Trophy + IRRC 2022
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
NIPPON RETRO 2022
Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E
Kývačka s motorem DKW
Kývačka
Druhá soutěž lidových vozítek a scooterů
První soutěž lidových vozítek a scooterů
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Výstava lidových vozítek
Yamaha XJ 600
Lidové vozítko v nálezovém stavu
Jak na rez v nádrži?
Co dokáže udělat prodloužený zadní blatník?
Yamaha FZR 600

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Jawa ze souboru Naše motocykly
Žebříček článků
Slovácký okruh 2019
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Brno Revival 2019
Kniha Jawa Californian
NIPPON RETRO 2019
Klasici na České Tourist Trophy 2022
NIPPON RETRO 2023
Dodatek ke knize V
Suzuki GSX 1400
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
300 zatáček Gustava Havla 2015
Setkání veteránů Holešov
Česká Tourist Trophy 2016
300 zatáček Gustava Havla
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
Pérák 2015
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
III. Pohár motorových dvoukolek
NIPPON RETRO 2022
Suzuki GSF 1200 Bandit
Česká Tourist Trophy 2017
Branná 2018
Dodatek ke knize VI
Jawa Pérák v domácí reklamě
Classic Show 2015
Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš