MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           16.12.2018 14:11         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Japonské klasické motocykly | Nakupujeme silniční japonský motocykl ze 70. let | Honda CB 500 T | Yamaha XS 750 2D, deník | Renovační projekt Yamaha XS 750-2D | Kawasaki Z 1100 GP - B2 | Barber Vintage Motorsports museum | Motocykly ze západu v ČSSR? | Suzuki GSX 750 E | Honda CB 750 v ČSSR? | Kawasaki KZ 1300 A1 | Kawasaki GPZ 900 R | NIPPON RETRO | Suzuki GSX-R 1100 | Honda VFR 750 typ RC36 | Dovoz staršího motocyklu z EU | Moto muzeum Sezemice | Suzuki RF 900R | Japonské motocykly na Oldtimer Festivalu | Suzuki TL 1000S | Honda CB750 F | Suzuki GSF 1200 Bandit | Kawasaki Z650 B | Suzuki GSX-R 750 J a Kawasaki ZXR 750 H | Kawasaki ZZ-R 1100 | Honda CBR 900 RR Fireblade | Kawasaki ZX-12R | Japonské klasické motocykly a peníze | Suzuki GSX 1400 | Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR? |
Motosalon MotoMagazínu


Kawasaki Z650 B



rok výroby 1979



  Autor: Jiří Bartuš


 Fotografie motocyklu poskytla firma YoungTimerMoto.cz Sezemice, která se zabývá dovozem a prodejem zejména klasických japonských motocyklů. Její aktuální nabídku, ale i galerii již prodaných klasik a dalších služeb naleznete na www.YoungTimerMoto.cz



  Kawasaki Z650 je typickým představitelem japonské konstrukční školy druhé poloviny 70. let minulého století, kdy u motocyklů stále ještě převládaly klasické tvary, avšak motocykly začínaly být osazovány mnohými progresivními prvky. První modifikace Z650 se v roce 1976 svými tvary přímo odkazovala na tehdejší vlajkovou loď, Kawasaki Z900. Zdvihový objem čtyřválcového DOHC motoru byl volen 650 cm3, zřejmě právě pro dostatečný odstup od devítistovky. Menší zdvihový objem však lehké a dostatečně výkonné šetsetpadesátce Kawasaki nijak nebránil přímému srovnání s konkurenčními motocykly 750 cm3, případně 850 cm3. Díky dobře vyvážené konstrukci dokázala Z650 nabídnou velice dobré jízdní vlastnosti a sportovní pojetí jízdy. V nabídce Kawasaki zůstal model Z650 v nabídce až do roku 1983.

Kawasaki Z650 na reklamním letáku z roku 1976.


  Motocykly Kawasaki Z650 mohou být dnes vhodnou alternativou pro každého kdo touží po stěžejním modelu Z900, ale není ochoten přijmout vysoké finanční nároky na jeho koupi.

  Představovaný motocykl z roku 1979 je třetí generací řady Z650. Oproti předchozím verzím je opatřen litými koly, dvojitou kotoučovou brzdou v předu a kotoučovou brzdou vzadu.
  Německý původ motocyklu prozrazuje dlouhý zadní blatník, který lehce kazí tolik obdivované linie motocyklu. Dvojici originálních výfukových koncovek nahradil výfukový systém 4 v 1 od firmy Marshall. Původní zadní tlumiče jsou nahrazeny tlumiči Koni.



Fotogalerie
 
  « Zobrazit fotografii v plném rozlišení »  



Náhledy fotografií
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii








Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Evropský festival Route 66
Česká Tourist Trophy 2018
Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR?
Setkání veteránů Holešov 2018
NOC international rally 2018
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
I pozitivní změny v dopravě se dějí...
Star Rally 2017
Pérák 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018
Slovácký okruh 2018
Suzuki GSX 1400
XXII. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Czech Drive 2018
Barum Czech Rally Zlín 2017

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Pérák 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
III. Pohár motorových dvoukolek
Česká Tourist Trophy 2016
NIPPON RETRO 2018
Pérák 2016
Česká Tourist Trophy 2017
300 zatáček Gustava Havla 2017
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
300 zatáček Gustava Havla 2015
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
300 zatáček Gustava Havla 2018
Česká Tourist Trophy 2018
300 zatáček Gustava Havla
Kniha Jawa Californian
Pérák 2017
Barum Czech Rally Zlín 2017
Veteráni Moravským Slováckem 2016
Oldtimer Festival 2016
Pérák 2015
Setkání veteránů Holešov
Grand Prix Bugatti 2016
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Classic Show 2015
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš