MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           25.9.2018 06:46         
Podívejte se jak můžete ušetřit na povinném ručení
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuwww.mototechnik.cz

| Japonské klasické motocykly | Nakupujeme silniční japonský motocykl ze 70. let | Honda CB 500 T | Yamaha XS 750 2D, deník | Renovační projekt Yamaha XS 750-2D | Kawasaki Z 1100 GP - B2 | Barber Vintage Motorsports museum | Motocykly ze západu v ČSSR? | Suzuki GSX 750 E | Honda CB 750 v ČSSR? | Kawasaki KZ 1300 A1 | Kawasaki GPZ 900 R | NIPPON RETRO | Suzuki GSX-R 1100 | Honda VFR 750 typ RC36 | Dovoz staršího motocyklu z EU | Moto muzeum Sezemice | Suzuki RF 900R | Japonské motocykly na Oldtimer Festivalu | Suzuki TL 1000S | Honda CB750 F | Suzuki GSF 1200 Bandit | Kawasaki Z650 B | Suzuki GSX-R 750 J a Kawasaki ZXR 750 H | Kawasaki ZZ-R 1100 | Honda CBR 900 RR Fireblade | Kawasaki ZX-12R | Japonské klasické motocykly a peníze | Suzuki GSX 1400 |
Motosalon MotoMagazínu


Suzuki GSX 1400



rok výroby 2002



  Autor: Jiří Bartuš


 Fotografie motocyklu poskytla firma YoungTimerMoto.cz Sezemice, která se zabývá dovozem a prodejem zejména klasických japonských motocyklů. Její aktuální nabídku, ale i galerii již prodaných klasik a dalších služeb naleznete na www.YoungTimerMoto.cz



  Objem nenahradíš. Toto heslo zřejmě stálo u Suzuki za rozhodnutím představit naked bike s motorem o opravdu důstojném zdvihovém objemu 1402 cm3. Suzuki GSX 1400 se téměř ihned stala mezi motoristickou veřejností legendou a poctivý výkonný motocykl klasických tvarů si ihned od uvedení na trh našel mnoho příznivců.

Suzuki GSX 1400 na továrním prospektu


  I přes veliký zdvihový objem působí motor velice kompaktním dojmem, na čemž se podílí po dlouhá léta osvědčený systém chlazení vzduchem a olejem. Již od počátku výroby se kultivovanost chodu motoru se stará vstřikování paliva, které v té době znamenalo pro uživatele motocyklu veliké plus. Plně stavitelný podvozek klasické koncepce s dvojicí zadních tlumících jednotek dává motocyklu klasický vzhled. Impozantnost motocyklu podtrhuje zadní 190 mm široká pneumatika. Přední šestipístkové brzdy Tokico představují to nejlepší, co bylo po roce 2000 k dispozici.

S jedním výfukem to v roce 2005 Suzuki přehnala.


  Výroba GSX 1400 probíhala nezávisle na úspěšném modelu Suzuki GSF 1200 Bandit mezi lety 2001 - 2008. Novější verzi bohužel ubrala v roce 2005 na vzhledové atraktivnosti předlouhá výfuková koncovka 4-2-1, kterou výrobce reagoval na nutnost plnění přísnějších emisních limitů.

  I mnoho let po ukončení výroby je Suzuki GSX 1400 stále žádaným zbožím. Zejména první ročníky si drží cenu na japonský motocykl až nečekaně vysokou.

  Představovaný motocykl je zástupcem první generace GSX 1400. Zcela původním stav motocyklu narušují pouze instalované dobové doplňky.



Fotogalerie
 
  « Zobrazit fotografii v plném rozlišení »  



Náhledy fotografií
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii








Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Star Rally 2017
Pérák 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018
Slovácký okruh 2018
Suzuki GSX 1400
XXII. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Czech Drive 2018
Barum Czech Rally Zlín 2017
Japonské klasické motocykly a peníze
Kawasaki ZX-12R
Renovace motocyklů Jawa Californian
Honda CBR 900 RR Fireblade
Benelli 650 Tornado
Poslední závody Františka Šťastného s továrním týmem
Pérák a únik oleje

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Slovácký okruh 2018
Česká Tourist Trophy 2017
Česká Tourist Trophy 2016
Pérák 2016
Ve stopě zlínské šestidenní 2016
Czech Drive 2018
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
III. Pohár motorových dvoukolek
300 zatáček Gustava Havla 2017
Pérák 2018
Šolcovy zatáčky 2017
NIPPON RETRO 2018
8. Sjezd Jawistů po 70 letech v Luhačovicích
Classic Show 2015
Setkání veteránů Holešov 2017
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
Pérák 2015
Pérák 2017
NIPPON RETRO 2015
300 zatáček Gustava Havla 2015
Oldtimer Festival 2016
300 zatáček Gustava Havla
Zlínská Historic Rally
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš