MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           8.7.2020 07:44         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Archiv fotografií MotoMagazínu | Video archiv MotoMagazínu | Archiv dokumentů motocyklů ČZ 125/150 | Archiv dokumentů motocyklů Jawa UŘ, Bizon | Archiv dokumentů vozítek Velorex | Archiv dokumentů lidových vozítek, tříkolek | Technická dokumentace motocyklů ČZ 125/150 c | Technická dokumentace Jawa UŘ, Bizon | Archiv dokumentů vozíků PAv |



Archiv dokumentů motocyklů Jawa UŘ, Bizon






Injekce závodním strojům

Svět motorů 02/1967 str. 13
Svět motorů 02/1967 str. 13 Svět motorů 02/1967 str. 13 (detail)

Nové modely motocyklů

Svět motorů 18/1967 str. 16, 17
Svět motorů 18/1967 str. 16 Svět motorů 18/1967 str. 17 Svět motorů 18/1967 str. 17 (detail) Svět motorů 18/1967 str. 17 (detail)

Zkoušky nových motocyklů Jawa

Svět motorů 26/1967 str. 18, 19
Svět motorů 26/1967 str. 18 Svět motorů 26/1967 str. 19

Nová generace motocyklů Jawa

Svět motorů 37/1969 str. 8
Svět motorů 37/1969 str. 8 Svět motorů 37/1969 str. 8 (detail) Svět motorů 37/1969 str. 8 (detail)

Minisalón

Svět motorů 42/1969 str. 16
Svět motorů 42/1969 str. 16

Za mír a přátelství

Svět motorů 21/1970 str. 3
Svět motorů 21/1970 str. 3 (detail) Svět motorů 21/1970 str. 3 (detail)

Člověk a automobil v PKOJF

Svět motorů 29/1970 str. 9
Svět motorů 29/1970 str. 9 (detail)
Motorová vozidla na našem trhu

Svět motorů 1/1971 str. 11
Svět motorů 1/1971 str. 11

Motoristická současnost 2/1973
Motoristická současnost 2/1973



Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Strana 1 / 1
Nezodpovězená témata (4/4):
 OMLOUVÁM SE 3 X JSEM TO URČITĚ NECHTĚL ! UMÍ TO NĚKDO UMAZAT ??? DÍKY
[Miloš]      (08. 04. 2007)
 Bizon, je vlastně "pohrobek" Unifikované Řady (UŘ). Tehdejší největší odběratel JAWY - Sovětský svaz, měl výhrady k tomu, že by se totálně změnil sortiment náhradních dílů. Takže prohlásili,že takhle motocykl nemá vypadat. Když k tomu přičteme prohlášení tehdejšího prezidenta republiky Antonína Novotného "český socialistický dělník nepojede do komunismu na motocyklu - všichni budou mít automobily" Tímto se začala JAWA ubírat cestou, která jí dostala tam kde je teď.

Část Unifikaček se prodala dělníkům z Týnce (bez povinnosti výrobce zajišťovat prodej dílů) a část se dokonce rozebrala (hlavně 350 ccm) A na dvojitý kolébkový rám (později ho slavně "vymysleli" japonci) se vytvořil BIZON, ale ani toho se moc nevyrobilo - cca 2500 ks 250ccm a cca 3500 ks 350 ccm.

No a při vývoji typu 634 stačilo uříznout horní závěsy motoru a zamontovat ho do dvojitého trubkového rámu, který si vzal vzor z tehdejších velmi úspěšných soutěžních motocyklů.
[Miloš]      (08. 04. 2007)
 Bizon, je vlastně "pohrobek" Unifikované Řady (UŘ). Tehdejší největší odběratel JAWY - Sovětský svaz, měl výhrady k tomu, že by se totálně změnil sortiment náhradních dílů. Takže prohlásili,že takhle motocykl nemá vypadat. Když k tomu přičteme prohlášení tehdejšího prezidenta republiky Antonína Novotného "český socialistický dělník nepojede do komunismu na motocyklu - všichni budou mít automobily" Tímto se začala JAWA ubírat cestou, která jí dostala tam kde je teď.

Část Unifikaček se prodala dělníkům z Týnce (bez povinnosti výrobce zajišťovat prodej dílů) a část se dokonce rozebrala (hlavně 350 ccm) A na dvojitý kolébkový rám (později ho slavně "vymysleli" japonci) se vytvořil BIZON, ale ani toho se moc nevyrobilo - cca 2500 ks 250ccm a cca 3500 ks 350 ccm.

No a při vývoji typu 634 stačilo uříznout horní závěsy motoru a zamontovat ho do dvojitého trubkového rámu, který si vzal vzor z tehdejších velmi úspěšných soutěžních motocyklů.
[Miloš]      (08. 04. 2007)
 Bizon, je vlastně "pohrobek" Unifikované Řady (UŘ). Tehdejší největší odběratel JAWY - Sovětský svaz, měl výhrady k tomu, že by se totálně změnil sortiment náhradních dílů. Takže prohlásili,že takhle motocykl nemá vypadat. Když k tomu přičteme prohlášení tehdejšího prezidenta republiky Antonína Novotného "český socialistický dělník nepojede do komunismu na motocyklu - všichni budou mít automobily" Tímto se začala JAWA ubírat cestou, která jí dostala tam kde je teď.

Část Unifikaček se prodala dělníkům z Týnce (bez povinnosti výrobce zajišťovat prodej dílů) a část se dokonce rozebrala (hlavně 350 ccm) A na dvojitý kolébkový rám (později ho slavně "vymysleli" japonci) se vytvořil BIZON, ale ani toho se moc nevyrobilo - cca 2500 ks 250ccm a cca 3500 ks 350 ccm.

No a při vývoji typu 634 stačilo uříznout horní závěsy motoru a zamontovat ho do dvojitého trubkového rámu, který si vzal vzor z tehdejších velmi úspěšných soutěžních motocyklů.
[Miloš]      (08. 04. 2007)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Sraz patinovek a bastlů
NIPPON RETRO 2020
Renovace motocyklu Jawa 350 typ Californian II z výrobní série pro Ministerstvo vnitra
Kawasaki Z H2 a nová Čechie-Böhmerland
Velorex 1960
Vozítko Super laminát
Lidová vozítka
Branná 2018
Oleje pro klasické motocykly
Velká kniha o motocyklech
ČZ 250 Custom Mk. II
Pneumatiky pro klasické motocykly
ČZ 250 Custom
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Je třeba bát se dovozové STK?
Veteránisty čekají změny?!
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
Motorkářská doba temna

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Branná 2018
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
300 zatáček Gustava Havla 2019
Česká Tourist Trophy 2017
NIPPON RETRO 2018
Pérák 2016
300 zatáček Gustava Havla 2018
Česká Tourist Trophy 2016
III. Pohár motorových dvoukolek
Nepomucký trojúhelník 2018
Slovácký okruh 2018
Cena města Jičína 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
Pérák 2015
NIPPON RETRO 2019
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Sraz patinovek a bastlů
Česká Tourist Trophy 2018
300 zatáček Gustava Havla 2017
Slovácký okruh 2019
Mopedy Stadion
Setkání veteránů Holešov
Motocykly ČZ 125/150 c
Barum Czech Rally Zlín 2019
Poznatky z provozu návěsných vozíků PAv
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš