Archiv dokumentů motocyklů ČZ 125/150
Dobová reklama
 
Anglický reklamní leták motocyklu ČZ 125 t |
 
Reklamní leták motocyklu Indian-ČZ |

Reklamní plakát motocyklů ČZ a JAWA |

Reklamní plakát motocyklů ČZ 125/150 c |

Norský reklamní plakát motocyklů ČZ 125/150 c |

Holandský reklamní plakát motocyklů ČZ 125/150 c |

Reklama v časopise Motocykl č. 33, 1950 |

Reklamní leták z roku1953 |
Dobová reklama určená pro Německý trh
|
|
Časopis Mladý technik (1950)
|
 (40. - 50. léta 20. století)
Reklama na Indian-ČZ
Motocykl č. 2, 1949, ročník I. |
 |
Novinky ze Strakonic
Motocykl č. 3, 1949, ročník I. |
 |
Z amerického inzerátu
Motocykl č. 7, 1949, ročník I. |
 |
Nové modely ČZ
Motocykl č. 16, 1950, ročník II. |
 |
Úvodní strana
Motocykl č. 31, 1950, ročník II. |
 |
Monark
Motocykl č.33, 1950, ročník II. |
 |
Úvodní strana
Motocykl č.34, 1950, ročník II., úvodní strana |
 |
Naše Čezetka 125 v Indonésii
Motocykl, 1951,ročník III., str. 59 |
 |
Rikša ČZ 150 ccm
Motocykl číslo 41, 1951, ročník III., str. 685 |
 |
Závod Rabat - Casablanca - Rabat
Motocykl číslo 41, 1951, ročník III., str. 685 |
 |
Rekordní zájem o motocykly ČZ na Kubě
Motocykl, 1951, ročník III., str. 973 |
 |
Několik Mexičanů se vyjelo na strojích ČZ z hlavního města Mexica do Yucatanu k pyramidám Chiche Itza
Motocykl č.59, 1951, ročník III., úvodní strana |
 |
Nastavení předstihu na ČZ 125 ccm
Motocykl, ročník III. str. 1093 |
 |
|
Anglický popis a návod k údržbě přední teleskopické vidlice motocyklu ČZ 125 t
|
O údržbě motocyklů ČZ 125 a 150 ccm
Svět motorů (50. léta 20. století)
 Str. 12 |
 Str. 13 |
 Str. 50 |
 Str. 51 |
 Str. 83 |
 Str. 106 |
 Str. 107 |
 Str. 139 |
 Str. 174 |
 Str. 175 |
 Str. 206 |
 Str. 207 |
 Str. 240 |
 Str. 241 |
 Str. 306 |
 Str. 307 |
 Str. 340 |
 Str. 341 |
 Str. 374 |
 Str. 439 |
 Str. 470 |
 Str. 497 |
 Str. 535 |
 Str. 565 |
 Str. 603 |
 Str. 625 |
 Str. 663 |
 Str. 695 |
 Str. 733 |
 Str. 785 |
|
Svět motorů č. 25-26, 1953
|
|
|
Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.
|
DISKUSE K ČLÁNKU
|
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
|
Zodpovězená témata (3/3): |
Strana 1 / 1 |
| | Všimli jste si na ČZ 150 C v článku z
Motocyklu č.16 str.84 odlišného krytu
motoru? Mám jeden takový doma. Jak
dlouho se takové kryty motoru na Čezety
dávali? Mimochodem na té dobové fotce
jsou další hezké detaily, například
houkačka není na rámu pod sedlem, ale na
levé straně jako u téčka. Další věc je:
použití ''nejikováckého'' palivového
kohoutu spolu s hadičkou a kovovými
koncovkami hadičky, nelinkované blatníky
a schránky nebo vyleštěný motor. [als] (28. 02. 2005) | Ještě ten vyleštěný motor - normálně se
samozřejmě nic neleštilo, ale mohlo to
být takto vylepšeno u stroje určeného
někam na výstavu, presentaci apod. Viděl
jsem například dobové foto z nějaké
výstavy kde měla vystavená kývačka
150/352 chromované středy kol, i když se
běžně i u chromované verze jen lakovaly.
Myslím ale, že to je i dnes celkem běžná
praxe, že se výrobky pro výstavy různě
vylepšují aby více zapůsobily. [Michal14] (28. 02. 2005) | Ten kryt motoru s nalévacím otvorem
vypadá jako z téčka, už jsem to takto
viděl, ale podle mně to vždy někdo
dodatečně vyměnil (pasuje tam celkem bez
problémů), kohout na snímku se na zetky
běžně montoval. Podle toho co jsem dosud
zjistil, tyhle typy se dodávali běžně
bez linek (s linkou pouze na nádrži),
podle mne se linkovali jen vyjímečně
pokud vůbec (ještě jsem neviděl dobové
vyobrazení cz150 s pevnym zadkem s
linkama, ani žádné 125T s olinkovanym
kaslíkem). Co se týče toho klaksonu,
první cz150 to měli skutečně takhle jako
na T, teprve později se klakson
přestěhoval nad motor. Takových drobných
změn během výroby jsem zaregistroval
víc. Za povšimnutí stojí to, že na
dalším snímku v témže článku nemá čz150
nosič na zadním blatníku. [Michal14] (28. 02. 2005) | Přidat odpověď (2) | | Rád bych Vám zaslal také několik fotek
nálezového stavu motocyklu ČZ, a nějaké
dobové články. Kam a jakým způsobem je
mám zaslat? [Milosh] (16. 01. 2004) | Čau Milosh, kdybys měl čas poslal bys mi
taky ty dokumenty a fotky? Doma renovuji
čezety a fotky s různými dokumenty
sbírám.Díky! [Jarda] (05. 11. 2004) | Pokud bys chtěl své materály zobrazit na
MotoMagazínu, tak se stačí domluvit na
info@motomagazin.cz [Jiří Bartuš] (24. 08. 2004) | POsli to prosim E-Mailem na
wema@centrum.cz diky Wema [Wema] (24. 08. 2004) | Přidat odpověď (3) | | Mohu zaslat také originální fotku a
nálezový stav ČZ125T. Sháním vratnou
pružinu pedálu zadní brzdy, nemá někdo
nápad, kde ji sehnat nebo z čeho
vyrobit? Pomohl by mi i nějaký obrázek,
v originálním návodu je to tak malé, že
se z toho nedá moc vyčíst. Díky,
Vojta. [vojtěch klusáček] (27. 04. 2004) | Čau Vojto, s tou pružinou bych ti moc
asi nepomohl, protože já sám doma
renovuji a mám sám v tom nepořádek. Byl
bych ti hodně vděčný, kdybys mi ty fotky
poslal i mě na e-mail, kvůli
renovování.Díky! [Jarda] (05. 11. 2004) | Přidat odpověď (1) | |
|
| Pouze pro založení nového diskusního tématu |
|
|
|