MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           10.10.2024 21:11         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínInzerujte na MotoMagazínu

| Magazín - Blog novinek a zajímavostí ze světa, historie, cest, stodol a garáží | Péče o pneumatiky pro veterány |
 Může tříkolový Velorex absolvovat STK vybavenou kamerovým systémem? Může, ale je to boj.


Velorexem na STK




  Autor: Jiří Bartuš


  Dle nařízení ministerstva dopravy by měly být všechny stanice technické kontroly vybaveny kamerovým systémem, který, jakožto napojený na centrální dispečink někde na ministerstvu, by měl zaručit objektivitu prováděných technických prohlídek. Účinnost tohoto nařízení byla odsunuta na pozdější termín, ale některé aktivní stanice technické kontroly již na toto nařízení uvedly v činnost. V praxi to mimo jiné znamená, že na vjezdu do prostoru stanice technické kontroly je umístěna kamera, která snímá provoz v budově a dokáže rozlišit údaje na registrační značce. Aby se náhodou nestalo, že vozidlo jen tak projede prostorem bez provedení kontroly, hlídá systém čas, po který se vozidlo v prostoru stanice technické kontroly nachází.

  Co se však stane, přistavíme-li k prohlídce technického stavu tříkolové vozítko Velorex? Tříkolový Velorex totiž z principu nemůže najet na montážní jámu a tím pádem nemůže kamera sejmout jeho registrační značku. Díky nedostatku prostoru po stranách montážní jámy nemůže Velorex ani prostorem většiny stanic technické kontroly ani projet. Jak ukázala praxe, nejsnadnějším řešením je přenést vozítko ručně na takové místo v prostoru STK, který ještě dokáže kamera snímat. Jiným zřejmě možným řešením může být absolvování prohlídky na korbě vozíku za automobilem, nebo třeba střídavým podkládáním zadního kola prkny položenými přes montážní jámu.

Leták



  Napadají vás další možnosti? Máte jiné zkušenosti s Velorexy na STK?  Volnou diskusi k tomuto tématu naleznete na diskusním fóru VeteránForum  zde.


  S Velorexy a nejen s nimi si na STK jistě ještě do budoucna užijeme. Doufám, že ne, ale co když třeba jednou někoho chytrého napadne, že zkouška brzd musí být provedena na dynamometru za každou cenu? Však něco podobného zažilo několik majitelů motocyklů, kteří byli některými techniky nejmenovaných STK donuceni absolvovat test brzd na válcích dynamometru. Nebo až někdo ekologicky postižený zavede povinné emise i pro motocykly.
  Však z tepla ministerských kanceláří vypluje každou chvíli nějaké geniální nařízení. Třeba to aktuální o nutnosti návštěvy prodávajícího i kupujícího při přepisu na úřadě. Děkujeme za možnost nahradit jednu z osob notářsky ověřenou plnou mocí. Na ministerstvu jaksi zapomněli, že ojetá vozidla se nekupují jen v pracovní dobu úředníků a notářů. Věřím, že zrovna o tomto výmyslu ještě hodně uslyšíme.



Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Strana 1 / 1
Nezodpovězená témata (3/3):
 musim s velorexem na stk mam novou atestaci dekuji za odpoved KAMENSKY
[PETR KAMENSKY]      (24. 01. 2024)
 A není jednodušší zaplatit určitý obnos a s Velorexem nikam nejezdit? Myslím že je to rychlé a bez komplikací.
[Stanislav Malý]      (11. 01. 2015)
 Však on toho úřední šiml vyzvracel opět trochu víc. Asi mu dali nějakou závadnou krmi, plesnivý seno nebo nevim. A argumentace mluvčího, že potřebují mít pořádek v evidenci vozidel, když zavedli ten jejich institut zrušení depozitů, vyřazení polopřevodů.... je zcestný. Max. mají někde malé prostory, kam to celé dávat, ale spousta vozidel tak je a nikoho to podle mne administrativně přímo nezatěžuje. Hold cílená likvidace starých vozidel, nevim jestli jen kvůli vylepšeným statistikách o stáří vozidel. Bohužel tímto zprovodí ze světa další xxxx možná i tisíce vozidel. Celá ta administrativa mi přijde překombinovaná, nedořešená a .......... .

Stran hadraplánu, zatím jsem nikdy žádný problém na STK neměl, jsem tedy zvědav, jak bude probíhat další STK, zda opravdu bude problém jak s tříkolkou naloží, ale vzhledem k tomu, že nás tam jezdí řada, tak to snad nějak vymyslí, je to na STK, aby si zabezpečila přístup vozidla.
[zdeněk]      (10. 01. 2015)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

Nové články
NIPPON RETRO 2024
Česká Tourist Trophy + IRRC 2023
NIPPON RETRO 2023
Česká Tourist Trophy + IRRC 2022
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
NIPPON RETRO 2022
Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E
Kývačka s motorem DKW
Kývačka
Druhá soutěž lidových vozítek a scooterů
První soutěž lidových vozítek a scooterů
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Výstava lidových vozítek
Yamaha XJ 600
Lidové vozítko v nálezovém stavu
Jak na rez v nádrži?

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Jawa ze souboru Naše motocykly
Žebříček článků
300 zatáček Gustava Havla 2019
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Česká Tourist Trophy + IRRC 2022
Brno Revival 2019
Branná 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
Česká Tourist Trophy + IRRC 2023
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
Česká Tourist Trophy 2017
Česká Tourist Trophy 2016
Ve stopě zlínské šestidenní 2020
NIPPON RETRO 2024
Kopčany 2019
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
NIPPON RETRO 2022
NIPPON RETRO 2018
Česká Tourist Trophy 2018
Kniha Jawa Californian
Grand Prix Bugatti 2019
Bugatti Grand Prix Zlín 2021
Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš