MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           4.7.2020 06:27         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuwww.mototechnik.cz

| Magazín - Blog novinek a zajímavostí ze světa, historie, cest, stodol a garáží | Péče o pneumatiky pro veterány |
 Může tříkolový Velorex absolvovat STK vybavenou kamerovým systémem? Může, ale je to boj.


Velorexem na STK




  Autor: Jiří Bartuš


  Dle nařízení ministerstva dopravy by měly být všechny stanice technické kontroly vybaveny kamerovým systémem, který, jakožto napojený na centrální dispečink někde na ministerstvu, by měl zaručit objektivitu prováděných technických prohlídek. Účinnost tohoto nařízení byla odsunuta na pozdější termín, ale některé aktivní stanice technické kontroly již na toto nařízení uvedly v činnost. V praxi to mimo jiné znamená, že na vjezdu do prostoru stanice technické kontroly je umístěna kamera, která snímá provoz v budově a dokáže rozlišit údaje na registrační značce. Aby se náhodou nestalo, že vozidlo jen tak projede prostorem bez provedení kontroly, hlídá systém čas, po který se vozidlo v prostoru stanice technické kontroly nachází.

  Co se však stane, přistavíme-li k prohlídce technického stavu tříkolové vozítko Velorex? Tříkolový Velorex totiž z principu nemůže najet na montážní jámu a tím pádem nemůže kamera sejmout jeho registrační značku. Díky nedostatku prostoru po stranách montážní jámy nemůže Velorex ani prostorem většiny stanic technické kontroly ani projet. Jak ukázala praxe, nejsnadnějším řešením je přenést vozítko ručně na takové místo v prostoru STK, který ještě dokáže kamera snímat. Jiným zřejmě možným řešením může být absolvování prohlídky na korbě vozíku za automobilem, nebo třeba střídavým podkládáním zadního kola prkny položenými přes montážní jámu.

Leták



  Napadají vás další možnosti? Máte jiné zkušenosti s Velorexy na STK?  Volnou diskusi k tomuto tématu naleznete na diskusním fóru VeteránForum  zde.


  S Velorexy a nejen s nimi si na STK jistě ještě do budoucna užijeme. Doufám, že ne, ale co když třeba jednou někoho chytrého napadne, že zkouška brzd musí být provedena na dynamometru za každou cenu? Však něco podobného zažilo několik majitelů motocyklů, kteří byli některými techniky nejmenovaných STK donuceni absolvovat test brzd na válcích dynamometru. Nebo až někdo ekologicky postižený zavede povinné emise i pro motocykly.
  Však z tepla ministerských kanceláří vypluje každou chvíli nějaké geniální nařízení. Třeba to aktuální o nutnosti návštěvy prodávajícího i kupujícího při přepisu na úřadě. Děkujeme za možnost nahradit jednu z osob notářsky ověřenou plnou mocí. Na ministerstvu jaksi zapomněli, že ojetá vozidla se nekupují jen v pracovní dobu úředníků a notářů. Věřím, že zrovna o tomto výmyslu ještě hodně uslyšíme.



Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Strana 1 / 1
Nezodpovězená témata (2/2):
 A není jednodušší zaplatit určitý obnos a s Velorexem nikam nejezdit? Myslím že je to rychlé a bez komplikací.
[Stanislav Malý]      (11. 01. 2015)
 Však on toho úřední šiml vyzvracel opět trochu víc. Asi mu dali nějakou závadnou krmi, plesnivý seno nebo nevim. A argumentace mluvčího, že potřebují mít pořádek v evidenci vozidel, když zavedli ten jejich institut zrušení depozitů, vyřazení polopřevodů.... je zcestný. Max. mají někde malé prostory, kam to celé dávat, ale spousta vozidel tak je a nikoho to podle mne administrativně přímo nezatěžuje. Hold cílená likvidace starých vozidel, nevim jestli jen kvůli vylepšeným statistikách o stáří vozidel. Bohužel tímto zprovodí ze světa další xxxx možná i tisíce vozidel. Celá ta administrativa mi přijde překombinovaná, nedořešená a .......... .

Stran hadraplánu, zatím jsem nikdy žádný problém na STK neměl, jsem tedy zvědav, jak bude probíhat další STK, zda opravdu bude problém jak s tříkolkou naloží, ale vzhledem k tomu, že nás tam jezdí řada, tak to snad nějak vymyslí, je to na STK, aby si zabezpečila přístup vozidla.
[zdeněk]      (10. 01. 2015)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Sraz patinovek a bastlů
NIPPON RETRO 2020
Renovace motocyklu Jawa 350 typ Californian II z výrobní série pro Ministerstvo vnitra
Kawasaki Z H2 a nová Čechie-Böhmerland
Velorex 1960
Vozítko Super laminát
Lidová vozítka
Branná 2018
Oleje pro klasické motocykly
Velká kniha o motocyklech
ČZ 250 Custom Mk. II
Pneumatiky pro klasické motocykly
ČZ 250 Custom
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Je třeba bát se dovozové STK?
Veteránisty čekají změny?!
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
Motorkářská doba temna

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Branná 2018
300 zatáček Gustava Havla 2019
Česká Tourist Trophy 2017
300 zatáček Gustava Havla 2018
Česká Tourist Trophy 2018
Česká Tourist Trophy 2016
Jarní cena Brna 2018
NIPPON RETRO 2018
III. Pohár motorových dvoukolek
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Cena města Jičína 2018
Pérák 2016
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
Sraz patinovek a bastlů
Nepomucký trojúhelník 2018
Pérák 2015
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2019
Barum Czech Rally Zlín 2019
Setkání veteránů Holešov
300 zatáček Gustava Havla 2015
Pérák 2019
Pérák 2018
Slovácký okruh 2018
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš