MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           19.5.2019 22:18         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Magazín - Blog novinek a zajímavostí ze světa, historie, cest, stodol a garáží | Péče o pneumatiky pro veterány |
 Může tříkolový Velorex absolvovat STK vybavenou kamerovým systémem? Může, ale je to boj.


Velorexem na STK




  Autor: Jiří Bartuš


  Dle nařízení ministerstva dopravy by měly být všechny stanice technické kontroly vybaveny kamerovým systémem, který, jakožto napojený na centrální dispečink někde na ministerstvu, by měl zaručit objektivitu prováděných technických prohlídek. Účinnost tohoto nařízení byla odsunuta na pozdější termín, ale některé aktivní stanice technické kontroly již na toto nařízení uvedly v činnost. V praxi to mimo jiné znamená, že na vjezdu do prostoru stanice technické kontroly je umístěna kamera, která snímá provoz v budově a dokáže rozlišit údaje na registrační značce. Aby se náhodou nestalo, že vozidlo jen tak projede prostorem bez provedení kontroly, hlídá systém čas, po který se vozidlo v prostoru stanice technické kontroly nachází.

  Co se však stane, přistavíme-li k prohlídce technického stavu tříkolové vozítko Velorex? Tříkolový Velorex totiž z principu nemůže najet na montážní jámu a tím pádem nemůže kamera sejmout jeho registrační značku. Díky nedostatku prostoru po stranách montážní jámy nemůže Velorex ani prostorem většiny stanic technické kontroly ani projet. Jak ukázala praxe, nejsnadnějším řešením je přenést vozítko ručně na takové místo v prostoru STK, který ještě dokáže kamera snímat. Jiným zřejmě možným řešením může být absolvování prohlídky na korbě vozíku za automobilem, nebo třeba střídavým podkládáním zadního kola prkny položenými přes montážní jámu.

Leták



  Napadají vás další možnosti? Máte jiné zkušenosti s Velorexy na STK?  Volnou diskusi k tomuto tématu naleznete na diskusním fóru VeteránForum  zde.


  S Velorexy a nejen s nimi si na STK jistě ještě do budoucna užijeme. Doufám, že ne, ale co když třeba jednou někoho chytrého napadne, že zkouška brzd musí být provedena na dynamometru za každou cenu? Však něco podobného zažilo několik majitelů motocyklů, kteří byli některými techniky nejmenovaných STK donuceni absolvovat test brzd na válcích dynamometru. Nebo až někdo ekologicky postižený zavede povinné emise i pro motocykly.
  Však z tepla ministerských kanceláří vypluje každou chvíli nějaké geniální nařízení. Třeba to aktuální o nutnosti návštěvy prodávajícího i kupujícího při přepisu na úřadě. Děkujeme za možnost nahradit jednu z osob notářsky ověřenou plnou mocí. Na ministerstvu jaksi zapomněli, že ojetá vozidla se nekupují jen v pracovní dobu úředníků a notářů. Věřím, že zrovna o tomto výmyslu ještě hodně uslyšíme.



Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (2/2): Strana 1 / 1

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Muzeum českého road racingu v Hořicích
XXIII. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Cena města Jičína 2018
Jarní cena Brna 2018
Norton Dominator 650 SS
Evropský festival Route 66
Česká Tourist Trophy 2018
Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR?
Setkání veteránů Holešov 2018
NOC international rally 2018
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
I pozitivní změny v dopravě se dějí...
Star Rally 2017
Pérák 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Jarní cena Brna 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
300 zatáček Gustava Havla 2018
Cena města Jičína 2018
Česká Tourist Trophy 2017
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
NIPPON RETRO 2018
Česká Tourist Trophy 2016
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
300 zatáček Gustava Havla
III. Pohár motorových dvoukolek
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák 2016
Setkání veteránů Holešov 2017
Oldtimer Festival 2016
Pérák 2017
300 zatáček Gustava Havla 2015
Motocykly Jawa 500 OHC
Star Rally 2017
Pérák 2018
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
300 zatáček Gustava Havla 2017
Barum Czech Rally Zlín 2017
8. Sjezd Jawistů po 70 letech v Luhačovicích
Veteráni Moravským Slováckem 2016
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš