MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           4.7.2020 14:41         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuwww.mototechnik.cz

| Magazín - Blog novinek a zajímavostí ze světa, historie, cest, stodol a garáží | Péče o pneumatiky pro veterány |
Škoda 765 combi speciál
  Osobní automobil s prodlouženou pětimístnou pětidvéřovou samonosnou karoserií s podélně uloženým motorem před přední nápravou a pohonem zadních kol.

Škoda 765     Výrobce: AZNP, Mladá Boleslav
    Rok výroby: 1977

    Motor: Škoda typ 760.15
    Zdvihový objem: 1478 cm3
    Rozměry délka / šířka / výška: 4310 / 1640 / 1420 mm
    Rozvor náprav: 2500 mm
    Hmotnost pohotovostní / užitečná / celková: 930 / 450 / 1380 kg
    Disková kola 165 SR 13 nebo 185/70 SR 13
Škoda 765   Prototyp Škoda 765 combi speciál vycházel z prototypů Škoda řady 760, přesněji z typu 764 combi. Vozy Škoda řady 760 měly být v 70. letech 20. století progresivní alternativou k existující produkci vozů s motorem vzadu. K realizaci předpokládané společné Československo – východoněmecké výroby však nikdy nedošlo. Vyrobeno bylo pouze několik kusů jednotlivých provedení karosérie, které navrhlo studio Ital Design.


Škoda 765 Škoda 765 Škoda 765
Detaily karoserie
Škoda 765 Škoda 765 Škoda 765
Detaily motoru Škoda typ 760.15
Škoda 765 Škoda 765
Detaily podvozkových částí
Škoda 765   Specifika československého prostředí mnohdy způsobují jinde zcela nevídané možnosti. Tak se také mohlo stát, že se jinde přísně střežený prototyp dostal do soukromých rukou. Dalším specifikem je i to, že ač prototyp obsahuje mnoho homologovaných dílů jako například světelné ukazatele či skla, mohl být přihlášen do běžného provozu.

  Fotografie automobilu nacházejícím se v nálezovém stavu poznamenaném pokročilou korozí byly pořízeny na podzimní MotorTechně v Brně v roce 2005.







Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (2/3): Strana 1 / 1
 Dobrý den,
prototypy Škoda jsou velmi zajímavé téma a informací poskromnu. Nemáte ještě nějaké foto této Škody?    [Foggy]
    (31. 08. 2006)
 Mám na mysli to auto na fotkách zelenomodré combi.    [moto150]    (16. 09. 2012)
 Dobrý den máte nějaké foto o tom jak to dopadlo s tímto automobilem? Je po renovaci?    [moto150]    (16. 09. 2012)
 Jedno z aut téhle řady stávalo koncem 80. let v Karlíně,poblíž opravny Škodovek. Nějakou čb fotku doma mám, pokusím se najít.    [Pajda]    (12. 02. 2007)
 Dobrý den,
pokud budete mít zájem o daląí fotografie obra»te se na moji emailovou adresu: kalin@tiscali.cz Jsem majitelem tohoto vozu a v součastné době probíhá karosářská oprava.    [Pavel Kalina]    (02. 10. 2006)
 Bohužel původní fotografie, ani více dalších nemám. Zde mohou pomoci pouze naši čtenáři.
Zde jsou informace k provedením řady 760:
760 motor vpředu a pohon předních kol (761 a další měly motor vpředu a pohon zadních kol)
761 splývavá záď
762 stupňovitá záď
763 kupé
764 kombi
765 kombi speciál    [Jiří Bartuš]    (06. 09. 2006)
Přidat odpověď    (5)
 Zajímavé by bylo i o něco o malé sérii automobilů Škoda ÚVMV 1100 gt...    [Pajka]    (11. 09. 2006)
 Informace o Š 1100 GT vyšli v časopise Automobil 12/2006
Pavel    [Pavel Kalina]    (18. 01. 2007)
Přidat odpověď    (1)
Nezodpovězená témata (1/3):
 Škoda 765 KOMBI SPECIÁL
[Pavel Kalina]      (02. 01. 2010)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Sraz patinovek a bastlů
NIPPON RETRO 2020
Renovace motocyklu Jawa 350 typ Californian II z výrobní série pro Ministerstvo vnitra
Kawasaki Z H2 a nová Čechie-Böhmerland
Velorex 1960
Vozítko Super laminát
Lidová vozítka
Branná 2018
Oleje pro klasické motocykly
Velká kniha o motocyklech
ČZ 250 Custom Mk. II
Pneumatiky pro klasické motocykly
ČZ 250 Custom
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Je třeba bát se dovozové STK?
Veteránisty čekají změny?!
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
Motorkářská doba temna

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Branná 2018
300 zatáček Gustava Havla 2019
Česká Tourist Trophy 2017
300 zatáček Gustava Havla 2018
Česká Tourist Trophy 2016
Česká Tourist Trophy 2018
III. Pohár motorových dvoukolek
Jarní cena Brna 2018
NIPPON RETRO 2018
Cena města Jičína 2018
Pérák 2015
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák 2016
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
Sraz patinovek a bastlů
Setkání veteránů Holešov
Nepomucký trojúhelník 2018
NIPPON RETRO 2019
Pérák 2019
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
300 zatáček Gustava Havla 2015
Barum Czech Rally Zlín 2019
Pérák 2018
Slovácký okruh 2018
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš