Reklamí sdělení
Rezavá nádrž umí zničit i motor!
Podívejte se, jak se zbavit rzi jednou provždy.
Ucpaná čerpadla, poškozený karburátor nebo dokonce rozbitý-poškozený motor. To všechno dokáže způsobit zrezlá nádrž. Oprava takových závad vás vyjde i na desítky tisíc korun. Stačí přitom málo a podobným problémům se vyhnete. Řešením je renovace palivové nádrže.
Problémy se zrezlou nádrží umí motoristům dost zkomplikovat život a provětrat peněženku. Potvrdí vám to majitelé motocyklových veteránů nebo starých aut, která dlouho stála v garáži.
Právě oni se totiž s korodující nádrží a usazeninama setkávají nejčastěji.
Pokud přitom opravu podcení a rez ignoroují nebo ji ledabile odstraní pouze omlátí v míchačce, zadělávají si na velké problémy nebo se Koroze se totiž brzy objeví znovu.
Na vině bývá benzin
Jak je možné, že se rez v nádrži objeví, i když je v benzinu olej ?
Stačí natankovat palivo obsahující etanol a nechat stroj nějakou dobu stát. Etanol na sebe naváže vodu, která se usadí na dně nádrže a vytvoří rez. A ta se postupně rozšíří po celé nádrži a ucpe i:
palivová čerpadla a vstřikovače
nebo palivové kohouty, trysky a vzdušníky karburátoru.
Navíc způsobuje také oxidaci jehlových ventilků a slitin hliníku. A to je zkáza pro váš motor!
Spolehlivým způsobem, jak podobným problémům zabránit, je renovace palivové nádrže. Při ní se rez odstraní nejen mechanicky, ale i chemicky. A díky následnému ošetření nádrže kaučukovou hmotou se jen tak znovu neobjeví.
Využijete hrubou sílu i chemii
Správný postup při opravách palivové nádrže má několik kroků. Vše začíná už úvodní prohlídkou a přípravou nádrže na odrezení. Do ní spadá například:
vyklepání promáčklin, rozříznutí (rozpůlení nádrže nádrže a její následné svaření)
svářečské práce,
chromování a lakování
nebo prohlídka endoskopem.
Pokud byste chtěli nádrž pochromovat nebo nalakovat, klepat až po renovaci, mohli byste poškodit kaučukovou vrstvu. A právě ta je při opravách základním prvkem, který vaši nádrž ochrání před korozí.
Kaučuk: základ opravy palivových nádrží
Po úvodních krocích renovace následuje hrubé odstranění rzi a chemické odmaštění i odrezení.
Jakmile je koroze pryč, musíte nádrž důkladně vypláchnout, vysušit a zabalit do nepropustné fólie.
Pak už přichází čas na to hlavní – vylití nádrže kaučukem. K němu je potřeba speciální kaučuková hmota, kterou nalijete do nádrže a pomalým otáčením ji rozlijete po celé vnitřní ploše.
Následně musíte přebytečný kaučuk vylít a nádrž otáčením vysušit. Zajistíte tím, že bude kaučuková hmota rovnoměrně rozlitá po celé nádrži.
Potom už stačí jen:
protáhnout závity,
nádrž rozbalit,
vyleštit
a nechat 9 dní vyschnout.
Tato doba je přitom zcela zásadní. Pokud schnutí uspěcháte a nalijete do nádrže benzin nebo jinou tekutinu, můžete ji znovu poškodit.
Vyplatí se spoléhat na profesionály
Při renovaci palivové nádrže je důležitá hlavně důkladnost. Když jakýkoliv krok tohoto postupu podceníte, něco opomenete nebo přehlédnete nějakou drobnost, zaděláte si na další poškození nádrže. A tomu se chcete vyhnout.
Bezpečnější je proto svěřit opravu profesionálům. Z naší zkušenosti můžeme doporučit například Vladimírovy renovace ve Střelicích u Brna. Dokáží si poradit s renovacemi a opravami nejrůznějších nádrží – do motocyklů, osobních i nákladních aut, fréz, člunů i malých lodí.
Navíc nabízí kompletní renovace motocyklů. Pokud tedy získáte veterána, kterého potřebujete „hodit do gala”, vyřešíte vše najednou. A bez zbytečných starostí!
https://renovace-jawa.cz/sluzby-a-produkty/oprava-palivovych-nadrzi/
|
|
Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.
|
DISKUSE K ČLÁNKU
|
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
|
| Pouze pro založení nového diskusního tématu |
|
|
|