MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           7.9.2024 19:50         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínInzerujte na MotoMagazínu

| Mopedy Stadion | Moped Stadion S 11 - nálezový stav | Moped Stadion S 23 - nálezový stav | Galerie mopedů Stadion |
Představení mopedu Stadion S 11 v nálezovém stavu

Stadion S11   V prvním roce výroby mopedů Stadion S11 neustále docházelo k drobným změnám v konstrukci. Jak vlastně vypadaly první vyrobené mopedy?
  Díky laskavosti majitele Jana Dufka se nám podařilo zdokumentovat nálezový stav jednoho z nejstarších dochovaných mopedů Stadion S11, výrobní číslo 950.

Stadion S11












Stadion S11

  Ačkoli je moped doplněn několika nepůvodními díly, zachovalost všech dílů charakterizujících mopedy Stadion prvních výrobních sérií nám dává dokonalý přehled o provedení prvních vyrobených mopedů Stadion. Z pohledu zájemců o historii je důležité, že majitel nepodlehl snaze o renovaci a uchoval moped v nálezovém stavu i pro další generace.


Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11




Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (4/10): Strana 1 / 1
 Uplně supr kus. Moc gratuluji vlastníkovy a děkuji za zveřejnění. Zajímavé je že nevypadá že by na stroji někdy byl namontován nosič (nevšiml jsem si děr). Škoda že na žádné fotce není pořádně vydět páčka dekompresoru ta je také odlišná.
s pozdravem r.zemla@volny.cz    [r.zemla@volny.cz]
    (13. 03. 2008)
 zdravím všechny nadšence těchto strojů,
Před cca měsícem jsem za docela dost peněz koupil S11, který byl kompletně rozebrán a nešlo poznat, zda je kompletní, neboť byl rozebrán v krabicích. Nyní sháním vše potřebné jako šrouby na hlavě atd.. byl bych rád kdyby mi mohl kdokoliv pomoci např. prodat pár věcí co potřebuji a rád bych také pokecal na toto téma. Dík moc Maty    [Jiří Matas]    (25. 06. 2012)
 Tak to je skoro stejnej, jako mám já, dokonce i barevné provedení. Mám i stejné řazení, hliníkové ráfky, jen vidlice už byla dle původního majitele zdarma vyměněna, když ho měl skoro nového. A bandu mám už taky přidělanou vnějšíma svorníkama.    [Aleš]    (16. 02. 2012)
 Fun Tomas napis mi na klatuzek@seznam.cz, rád pokecám    [Mica]    (04. 06. 2011)
 Zdravim majitele Trochu do toho dělám taky a mám kousek s výrobním číslem 1024.Je zajímavé, že už mám nosič,klasické uchycení př.brzdy i když starou vidlici a nádrž na třmenu.zase je tam staré př.světlo stejné jako mám na modelu S 01 s výrobním číslem 0023 a s motorem Sachs.kdyžtak se ozvěte rád pokecám.    [FunTomas]    (29. 05. 2011)
 je to opravdu kondenzáter který byl namontován v mopedu na zapaLOVÁNÍ A PŘI PORUŠE BYL VYMĚNĚN    [Mica]    (26. 03. 2008)
 A co je na poslední fotce ten váleček? To vypadá jak nějakej starej kondenzátor??    [JJ]    (25. 03. 2008)
 První série mopedů nosič neměly. Dokazuje to článek ze Světa motorů pod článkem.    [Jiří Bartuš]    (17. 03. 2008)
 Opravdu na nmopedu nikdy nebyl nosič a díry na blatníku nejsou,páčka je patrna na jedné fotografii řazení výše    [Mica]    (14. 03. 2008)
Přidat odpověď    (8)
 Zdar, nemáte tušení kde na rámu je na S 11 umístěno číslo rámu, popř. číslo výrobní. Celé jsem to prohledal a nic nenašel. A co je třeba k pojistce, tedy je nutné jak číslo rámu, tak číslo motoru? Na tom mém chybí jak štítek vpředu se značkou Stadion, tak štítek na kterém bývávalo, na jiných moto vyražen objem motoru, výr. číslo a číslo rámu. Pokud tam vůbec byl umisťován. Díky za odpovědi, Zan.    [Zan]    (02. 09. 2009)
 Číslo rámu je u některých na levé straně u výfuku na spodním držáku motoru někdy je přelakováno že není vidět-na tyto stadiony patří železný štítek stadion.
Pakliže tam není tak je na hliníkovým štítku .
Štítek se dá koupit v replice číslo si tam vyrazíte podle kartičky horší je když kartičku nemáte,vymyslíte si číslo třeba podle čísla motoru a pojišťovna při ověřování čísel zjistí že je moped někde pojištěn a nepojistí ho.
K pojistce je potřeba číslo VIN to je u stadionu číslo rámu,na některých stadionech chybí na hliníkovém štítku číslo motoru není vyraženo a tudíš ani není v kartičce pokud nemáte kartičku ani štítek tak sežente štítek nechte narazit číslo rámu podle motoru a taky rok výroby-(když máte madla na rámu po stranách naražte rok výroby 1959 když ne a madla chybí rok výroby 1960)do kartičky to zapište a běžte si ho pojistit.
Uvidíte pojišťovně jde jen o prachy a třeba je to nebude zajímat.    [pavel]    (17. 01. 2010)
Přidat odpověď    (1)
 Získal jsem moped Stadion S11. Potřeboval bych poradit s jeho renovací:
1. Má ještě starou vidlici - je opravdu tak nebezpečná jak jsem se dočetl v knize Československé mopedy Stadion S11 ? popř. kde bych sehnal nový tip
2. Barva již není asi původní - jakou barvu byste doporučovali - jaká byla nejtradičnější ?
3. má cenu shánět originál sedlo - popř kde ?
4. Seženou se ráfky a dráty duše a pneumatiky běžně nové - nebo musím shánět staré ?
Prostě potřebuji poradit jak na to - rád i přijedu. Předem moc děkuju. Tel 777900118    [radim]
    (06. 07. 2008)
 Starou vidlici si nech novou sezenes urcite prodavaj se celkem casto, ja jezdim docela casto s novou vidlici a ta vydrzi opravdu hodne, nekolikrat sem projel takovy diry az me to bolelo za ten stroj :-) Nevim jak s tou starou ale je celkem vzacna.

A spoustu dilu maj v Moto Ruzicka na Praze deset V Korytech    [Smajchl]    (16. 03. 2009)
 Moje skušenost je s jawou i se stadionem ráfky se dají sehnat nové i starčí sedačku seženete na BURZÁCH nebo se dají znovu potáhout    [Milan]    (08. 02. 2009)
 www.veteranforum.cz < ---- tam je každý rozum co potřebuješ    []    (18. 07. 2008)
Přidat odpověď    (3)
 peknej kousek,to je jediny ktery me chybi v puvodnim stavu,tak ho hold skladam z dilu ale skoda v novem laku a o neco mladsi,jako klasika nadrz,nosic atd. vidle jako tyto,kryt,ram,prvni,takove byli taky,aspon neco,treba casem sezenu takovy kus. moc pekne,chvalim    [dada]    (26. 03. 2008)
 pardon,omyl s zalozenim noveho tematu,to patri k puvodnimu s1    [dada]    (26. 03. 2008)
Přidat odpověď    (1)
Nezodpovězená témata (6/10):
 Egal ob mit oder ohne Ballack. Dieses Mal reidft Deutschland fcberhaupt nichts. Brauch man sich doch nur mal den Sturm anecgkun, den wir aufgeboten haben Podolski reidft die gane Saison fcberhaupt nichts, aber jaaa er ist nen Turnierspieler Toll! Dann ze4hlt Leistung bald fcberhaupt nicht mehr sondern nur noch, ob einer gut ankommt. Vorrunde schaffen wir vielleicht mit Glfcck und dann ist Feierabend. Ich ach mir jedenfalls mal fcberhaupt keine Hoffnungen GrudfMichael
[Dyana]      (14. 05. 2012)
 Dobrý potřebuji poradit jak se da pojistit stadion S11 co je k tomu všechno potřeba? dik moc
[Jan Bařinka]      (21. 04. 2012)
 Ahoj, potřeboval bych poradit číslo odstínu modré barvy, kterou se lakovaly rámy. Zná někdo? Díky moc. P.
[přema]      (22. 08. 2011)
 spanila jizda jen stadion www.mopedzebrak.cz
[moped]      (04. 02. 2010)
 Pánové,prosím Vás z kterého roku je Moped S11 s výrobní číslo
19890.Jsem s díky.0ťas
[Oťas]      (27. 04. 2009)
 tady je internetovy obchodi s dily na jawa stadion je to celkem vse a zatim jsem s nimi neměl problem. neni to reklama ale rada kde neco noveho nakoupit http://www.jawadily.estranky.cz/stranka/nahr_dily-stadion
[pejsivitr]      (11. 08. 2008)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

Nové články
NIPPON RETRO 2024
Česká Tourist Trophy + IRRC 2023
NIPPON RETRO 2023
Česká Tourist Trophy + IRRC 2022
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
NIPPON RETRO 2022
Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E
Kývačka s motorem DKW
Kývačka
Druhá soutěž lidových vozítek a scooterů
První soutěž lidových vozítek a scooterů
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Výstava lidových vozítek
Yamaha XJ 600
Lidové vozítko v nálezovém stavu
Jak na rez v nádrži?

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Jawa ze souboru Naše motocykly
Žebříček článků
Ve stopě zlínské šestidenní 2020
Brno Revival 2019
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Česká Tourist Trophy + IRRC 2023
NIPPON RETRO 2024
Motosraz Křtiny 2015
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
NIPPON RETRO 2018
300 zatáček Gustava Havla 2019
Grand Prix Bugatti 2019
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
NIPPON RETRO 2022
Jarní cena Brna 2018
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Cena města Jičína 2018
Branná 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Evropský festival Route 66
Česká Tourist Trophy 2017
8. Sjezd Jawistů po 70 letech v Luhačovicích
300 zatáček Gustava Havla
Star Rally 2017
Šolcovy zatáčky 2017
Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš