MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           17.1.2022 07:42         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínwww.mototechnik.cz

| Japonské klasické motocykly | Nakupujeme silniční japonský motocykl ze 70. let | Honda CB 500 T | Yamaha XS 750 2D, deník | Renovační projekt Yamaha XS 750-2D | Kawasaki Z 1100 GP - B2 | Barber Vintage Motorsports museum | Motocykly ze západu v ČSSR? | Suzuki GSX 750 E | Honda CB 750 v ČSSR? | Kawasaki KZ 1300 A1 | Kawasaki GPZ 900 R | NIPPON RETRO | Suzuki GSX-R 1100 | Honda VFR 750 typ RC36 | Dovoz staršího motocyklu z EU | Moto muzeum Sezemice | Suzuki RF 900R | Japonské motocykly na Oldtimer Festivalu | Suzuki TL 1000S | Honda CB750 F | Suzuki GSF 1200 Bandit | Kawasaki Z650 B | Suzuki GSX-R 750 J a Kawasaki ZXR 750 H | Kawasaki ZZ-R 1100 | Honda CBR 900 RR Fireblade | Kawasaki ZX-12R | Japonské klasické motocykly a peníze | Suzuki GSX 1400 | Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR? | Suzuki GSX-R 1100 M | Nejrychlejší sériový motocykl v ČSSR | Rakouské superbiky na brněnském Automotodromu | Koupí to teprve začíná | Motorkářská doba temna | Je třeba bát se dovozové STK? | Pneumatiky pro klasické motocykly | Velká kniha o motocyklech | Oleje pro klasické motocykly | Yamaha FZ 750 | Suzuki TC200 | Duel naháčů | Mad Max Style… | Suzuki GS 1000 E | Kouzlo japonských motocyklových přístrojů | Technická lahůdka ze země úsměvů | Představení Hondy CBX 1000 |



Kouzlo japonských motocyklových přístrojů




  Autor: Jiří Bartuš



  Tachometr, otáčkoměr, kontrolka tlaku oleje, dálkového světla a ukazatelů směru. To by mohlo běžnému motorkáři stačit. Jak se však můžeme přesvědčit na uvedených fotografiích, základní indikace mnohdy nestačila ani v dobách dávno minulých. Vždyť i taková moderní indikace zařazeného rychlostního stupně byla již před více něž třiceti lety u některých motocyklů běžnou záležitostí. Preciznost a nápaditost přístrojů jednotlivých modelů motocyklů je dnes až zarážející. Že vývoj motocyklových přístrojů skončí u nudné obrazovky by před lety netipoval ani zarytý fanoušek futurismu.

  Podat úplný obraz o vývoji designu japonských motocyklových přístrojů není vzhledem k nepřebernému množství reálné a tak vezměme za vděk souboru fotografií, které byly uloženy v archivu MotoMagazínu. Do budoucna se pokusíme tento soubor patřičně rozšířit.

... a víte že tachometr se anglicky řekne Speedometer? A jaký je tedy anglický výraz pro Otáčkoměr? No přeci Tachometer.

Fotogalerie
 
  « Zobrazit fotografii v plném rozlišení »  



Náhledy fotografií
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii




Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

Nové články
Představení Hondy CBX 1000
Technická lahůdka ze země úsměvů
Kouzlo japonských motocyklových přístrojů
10. Sjezd Jawistů po 70 letech v Luhačovicích
Suzuki GS 1000 E
Šolcovy zatáčky 2021
Po kývačce přichází Pérák
Bugatti Grand Prix Zlín 2021
NIPPON RETRO 2021
Z druhé ruky: Jawa Pérák in action
Kopčany 2019
Duel naháčů
Brno Revival 2019
Jawa 300 CL a vozík PAv
Suzuki TC200
Pérák ze stodoly
Můj život Pekelného Anděla
Medzinárodné motocyklové preteky Letisko Trenčín 2020

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Ve stopě zlínské šestidenní 2020
Česká Tourist Trophy 2016
Setkání veteránů Holešov
Pérák 2015
Bugatti Grand Prix Zlín 2021
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
300 zatáček Gustava Havla 2019
300 zatáček Gustava Havla 2015
XIX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
300 zatáček Gustava Havla 2018
Branná 2018
NIPPON RETRO 2019
Zlínská Historic Rally 2019
Zlínská Historic Rally
III. Pohár motorových dvoukolek
Česká Tourist Trophy 2017
Česká Tourist Trophy 2018
Setkání veteránů Holešov 2017
Jarní cena Brna 2018
NIPPON RETRO 2018
Pérák 2017
Slovácký okruh 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
Oldtimer Festival 2016
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš