MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           3.12.2024 14:46         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínInzerujte na MotoMagazínu

| Japonské klasické motocykly | Nakupujeme silniční japonský motocykl ze 70. let | Honda CB 500 T | Yamaha XS 750 2D, deník | Renovační projekt Yamaha XS 750-2D | Kawasaki Z 1100 GP - B2 | Barber Vintage Motorsports museum | Motocykly ze západu v ČSSR? | Suzuki GSX 750 E | Honda CB 750 v ČSSR? | Kawasaki KZ 1300 A1 | Kawasaki GPZ 900 R | NIPPON RETRO | Suzuki GSX-R 1100 | Honda VFR 750 typ RC36 | Dovoz staršího motocyklu z EU | Moto muzeum Sezemice | Suzuki RF 900R | Japonské motocykly na Oldtimer Festivalu | Suzuki TL 1000S | Honda CB750 F | Suzuki GSF 1200 Bandit | Kawasaki Z650 B | Suzuki GSX-R 750 J a Kawasaki ZXR 750 H | Kawasaki ZZ-R 1100 | Honda CBR 900 RR Fireblade | Kawasaki ZX-12R | Japonské klasické motocykly a peníze | Suzuki GSX 1400 | Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR? | Suzuki GSX-R 1100 M | Nejrychlejší sériový motocykl v ČSSR | Rakouské superbiky na brněnském Automotodromu | Koupí to teprve začíná | Motorkářská doba temna | Je třeba bát se dovozové STK? | Pneumatiky pro klasické motocykly | Velká kniha o motocyklech | Oleje pro klasické motocykly | Yamaha FZ 750 | Suzuki TC200 | Duel naháčů | Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E | Mad Max Style… | Suzuki GS 1000 E | Kouzlo japonských motocyklových přístrojů | Technická lahůdka ze země úsměvů | Představení Hondy CBX 1000 | Yamaha FZR 600 | Co dokáže udělat prodloužený zadní blatník? | Yamaha XJ 600 |
Barber Vintage Motorsports Museum


          

Barber Vintage Motorsports Museum




  Zejména příznivci klasických motocyklů se zde musejí připadat jako v sedmém nebi. Barber Vintage Motorsports Museum v Birminghamu ve státě Alabama je největším motocyklovým muzeem na severoamerickém kontinentu. Ve sbírce čítající na 1000 sériových a závodních motocyků lze nalézt i mnoho motocyklů zcela ojedinělých. Fotografie některých zajímavých exponátů přinášíme bez bližšího komentáře. Většina motocyklů by k představení vyžadovala obsáhlé pojednání. Třeba i toho se jednou na MotoMagazínu dočkáme.

  Bližší nformace o muzeu naleznete na jeho oficiálních internetových stránkách www.barbermuseum.org.


Barber Vintage Motorsports Museum Barber Vintage Motorsports Museum

Barber Vintage Motorsports Museum Barber Vintage Motorsports Museum

Barber Vintage Motorsports Museum Barber Vintage Motorsports Museum

Barber Vintage Motorsports Museum Barber Vintage Motorsports Museum

Barber Vintage Motorsports Museum Barber Vintage Motorsports Museum

Barber Vintage Motorsports Museum






Barber Vintage Motorsports Museum



Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Strana 1 / 1
Nezodpovězená témata (1/1):
 Má takový problém.Léta sbírám veterány motocykly.Postupně je nemám kam dávat.Začínám i stárnout a asi na nich nebudu časen jezdit.Mimo to mám dobrý kontakt a stejný problom s bicykly všeho ražení.Rádiji a přenosovou technikou.taktéž na další sbírky ranovovaných aut,letadel...Prostě bych potřeboval veliké zabezpečené prostory pro expozice.
Umíte někdo poradit,pomoci jak se k těmto prostorám dostat?Vyhovuje celkově ok Blansko.Máte někdo odzkoušeno dotace od EU?
Předem děkuji za jakoukoliv rozumnou odpověď.
[Xara]      (10. 12. 2010)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

Nové články
NIPPON RETRO 2024
Česká Tourist Trophy + IRRC 2023
NIPPON RETRO 2023
Česká Tourist Trophy + IRRC 2022
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
NIPPON RETRO 2022
Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E
Kývačka s motorem DKW
Kývačka
Druhá soutěž lidových vozítek a scooterů
První soutěž lidových vozítek a scooterů
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Výstava lidových vozítek
Yamaha XJ 600
Lidové vozítko v nálezovém stavu
Jak na rez v nádrži?

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Jawa ze souboru Naše motocykly
Žebříček článků
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Brno Revival 2019
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
300 zatáček Gustava Havla 2019
Ve stopě zlínské šestidenní 2020
Česká Tourist Trophy 2016
Kopčany 2019
Bugatti Grand Prix Zlín 2021
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
NIPPON RETRO 2015
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
Barum Czech Rally Zlín 2019
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2019
Česká Tourist Trophy + IRRC 2023
NIPPON RETRO 2022
Jawa Pérák v domácí reklamě
Dodatek ke knize VI
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
NIPPON RETRO 2023
Velorex 1960
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
300 zatáček Gustava Havla 2015
Grand Prix Bugatti 2019
Kniha Jawa Californian
Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš