MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           31.1.2023 17:29         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínwww.mototechnik.cz

| Magazín - Blog novinek a zajímavostí ze světa, historie, cest, stodol a garáží | Péče o pneumatiky pro veterány |
DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
 Jméno:   
 E-mail:   
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Vzhledem k tomu,že JAWA už podle mého názoru nemá síly ani na výrobu bastarda s 20 let starým podvozkem, čínským veterán motorem a taky 2O-letým designem,nemusíme si dělat starosti, jestli bude novej motor boxer nebo řadák.
Šance ,že z Týnce něco takovýho vyjede je asi stejná,jako že tam vyrobí raketoplán - prostě nulová.
Firma,která se snaží prosperovat se chová naprosto jinak, něž JAWA posledních 10 let.    [Monty]
(02. 10. 2010)
  Myslím že dotacím se nikdo nediví, jak píšete , každý je dnes zná. Osobně mi ale celý ten svět dotací přijde pokřivený. Ztímco dříve si každý na své záměry musel normálně vydělat (a to jestli si vydělal do určité indikovalo jestli je záměr dobrý nebo nesmyslný), dnes požádá o dotaci. Téměř na cokoliv. Zemědělec na chov prasat, obec na nové lavičky, soukromník na nová okna ve svém domku, občanské sdružení "Rozkoš bez rizika" (nic proti nim) na prezervativy a kurzy němčiny pro prostitutky ... A někde z nějakého neviditelného pytle se, pokud se zadaří, přisypou peníze. A občas něco z těch peněz někomu uvízne za nehty. Zrovna nedávno jsem četl, jak nějaký ministr řeší dilema - schválit podezřelou zakázku placenou z dotací EU, nebo neschválit a o dotace přijít? To je myslím naprosto příznačné.
Jakkoliv se mi to všechno příčí, sám momentálně jako předseda společenství vlastníků prověřuji možnosti získání dotace na rekonstrukci střechy a fasády bytového domu. Kdybych to neudělal, ostatní vlastníci které zastupuji se mě zeptají proč jsem zahodil šanci dostat jen tak zadarmo půl milionu a proč jim místo toho tahám ty peníze s kapes. Proto se ani Jawě nedivím jestli možnosti dotace využívá - byli by hloupí pokud by to neudělali.
Jesli bylo 19. století označované za "století páry", myslím že to 21. je "století dotací"...    [Michal 14]
(08. 12. 2010)
  Nevím,proč se divíte dotacím, když je dostává každý druhý občan tohoto státu..Sláva Jawy je v háji..,bohužel, ale minulost a její sláva vyrostla do obludných rozměrů...Možná by komentáře měli počkat až na představený výrobek..zatím to jsou jen dohady....    [kriz](06. 12. 2010)
  Bohužel se s Montym nedá než souhlasit. Onehdy jsem projížděl Týncem kolem Jawy a byl to dost žalostný pohled. Ta fabrika vypadá spustle a mrtvě, přesto že podle podobných zpráv z tisku se někde uvnitř asi stále něco děje. Je smutné, že značka s takovou tradicí se zmůže je na to aby namontovala do svého historického podvozku motor z číny, když ten starý dvoutaktní potomek péráka už nesplňuje dnešní normy... Jawa 650 byla sice dobrý pokus, ale opět s cizím motorem a většina lidí co znám z ní byla po jejím představení mírně řečeno rozpačitá. Asi nejnadšenější reakce, kterou jsem slyšel, byla typu " ale no tak neni to zas uplná hrůza, akorát ten vejfuk je fakt děsnej". Upřimně řečeno - vzhledem k poměru zpracování/cena (původne myslim kolem 170 tis - kdyžtak mě opravte) si ji mohl koupit jen hodně velký fanda značky. Přitom je vidět že jinde to jde, stačí se podívat třeba na firmu Blata, která přitom vznikla skoro z ničeho...    [Michal14](13. 11. 2010)
  A z dotace vetsi se jiste debuziruje lepe nez z dotace mensi ...

http://www.reflex.cz/clanek/politika/38905/chcete-neco-ukrast-zazadejte-o-dotaci -z-eu.html    [Martin Samson]
(13. 10. 2010)
  Ano ,
pokud je uz system takto hloupe nastaven ... tak at se urcite prolejva i Tyneckou Jawou ... treba prave jeji konstrukteri maji v rukavu jiste ESO tykajici se prevratne noveho konstrukcniho reseni "BOXER" motoru .
ESO , na ktere u BMW a Hondy zatim dosud nedosli ... )))

Nee , vazne :
jiste nebude daleko od pravdy , ze by s timto "BOXER" motorem mohlo jit pouze o vykazani sirsi cinnosti pro dosazeni dotace vetsi nez mensi ...
http://www.reflex.cz/clanek/politika/38905/chcete-neco-ukrast-zazadejte-o-dotaci -z-eu.html    [Martin Samson]
(13. 10. 2010)
  Diskuse o současné Jawě je o ničem. Naprosto souhlasím s Montym.    [Honza l](12. 10. 2010)
  Pokud je v celé Evropě nastaven určitý systém, v našem případě se bavíme o dotačním, tak nemůžeme vyčítat žádné firmě, že jej využije. Pokud by to totiž neudělala, tak by v podstatě byla vůči jiným znevýhodněna. Otázkou ale je, na co se ty dotace využijí. A já se podivuji nad tím, že dotace jsou také využívány k hledání koncepce. Ta by, dle mého názoru, měla být dána předem a dotace by měla pomoci v její realizaci.    [Jiří Bartuš](05. 10. 2010)
  Pánové, nemá smysl to tady rozebírat. Samozřejmě, že každá dotace pokřivuje trh. Ale nikdo v této zeni nechce čistý trh a už vůbec ne levá strana. Tak co? Dotace na inovaci v principu nepoškozují volnou soutěž, protože je mohou dostat všichni výrobci, pokud splní nějaké předem nastavené podmínky.
A nejhroznější na tom je, že velkou část dotací sežere aparát, který je rozděluje. Výrobce dostane 50% až po realiraci celého projektu a prokázání plánovaných parametrů. A toho úřadování kolem je, že to za to ani nestojí.    [Honza l]
(05. 10. 2010)
  Ovsemze .
Ja jen reagoval na to , ze z dotaci se stale velkou merou dari vyzivovat se tem , kteri adekvatne neprodukuji , tem kteri byli i v minule dobe zvykli zit ze statni kasy ... tak ted jen presli na kasu EU    [Martin Samson]
(04. 10. 2010)
  S těmi dotacemi to je trochu složitější, než se může zdát. Ten systém je zákeřný v tom, že s dotacemi obecně je počítáno a smůlu pak mají ti, kterým se nepodaří dotace získat.
Podobnou paralelelou může být třeba zateplování budov prostřednictvím dotací. Lidé zateplí za přispění dotace. Teplárně se tím sníží odběr tepla a tak kvůli zachování zisku zvýší cenu. No a kdo na to doplatí? Přece ti, kteří nezateplili. A nikdo se jich už nezeptá proč tak neučinili.    [Jiří Bartuš]
(04. 10. 2010)
  Ale silu na sapani se po dotacich , tu ti darebaci maji vsichni ...    [Martin Samson](04. 10. 2010)

Zobrazit dotazy   

 REKLAMA
www.motomagazin.cz 
 SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE                        (3 nejnovější inzeráty)
    (29.01.2023)
Prodám SM 1986 komplet, zachovalé, cena 250 případně vaše vyšší nabídka + poštovné Balíkovnou nebo osobně
E-mail: alesovka.e@tiscali.cz
    (27.01.2023)
Pioneer DDJ-FLX6 4-kanálový DJ ovládač pre Rekordbox a Serato DJ Pro na sklade na predaj

Záujemcovia môžu kontaktovať
E-mail: douglasdjequipment@gmail.com

Kompatibilný DJ softvér
rekordbox
VirtualDJ 2021
DVS
ovládanie rekordboxu (základný plán alebo vyšší)
Požiadavky na softvérový systém

Čo je v krabici
DDJ-FLX6
AC adaptér
Napájací kábel
USB kábel
Návod na obsluhu (stručná príručka)
Záruka (pre niektoré regióny)
E-mail: douglasdjequipment@gmail.com
    (25.01.2023)
Profesionálně nafotit svůj automobil, rádi byste výjimečné fotografie na zajímavých místech.
E-mail: lezatka@lezatka.cz
Adresa: Brno    Tel.: 776071586    
Komerční inzerce
Renovace a oprava nejrůznějších palivových nádrží navíc umí hodit vašeho veterána do gala.
Nové články
Česká Tourist Trophy + IRRC 2022
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
NIPPON RETRO 2022
Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E
Kývačka s motorem DKW
Kývačka
Druhá soutěž lidových vozítek a scooterů
První soutěž lidových vozítek a scooterů
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Výstava lidových vozítek
Yamaha XJ 600
Lidové vozítko v nálezovém stavu
Jak na rez v nádrži?
Co dokáže udělat prodloužený zadní blatník?
Yamaha FZR 600
ČZ 150 C v lidovém provedení

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
300 zatáček Gustava Havla 2019
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Česká Tourist Trophy + IRRC 2022
Jarní cena Brna 2018
Medzinárodné motocyklové preteky Letisko Trenčín 2020
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Ve stopě zlínské šestidenní 2020
Pérák 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2022
Brno Revival 2019
Pérák 2016
Kopčany 2019
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Česká Tourist Trophy 2017
Branná 2018
Česká Tourist Trophy 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018
300 zatáček Gustava Havla 2015
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
III. Pohár motorových dvoukolek
Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš