DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
|
Umění prodat se poněkud scvrklo do umění "přesvědčit zákazníka",
nebo jinak vnutit polovičaté šmejdy. Automobilový průmysl je zářným dokladem
toho, že zákazník je až na samém konci potravního řetězce. Nasytit se musí
management /cost-cuters/Sobci, kteří hrabou pod sebe a de facto
pohřbívají celý segment luxusních vozů a značek. Svůj pomníček si
vystaví samozvaní a arogantní arbiteři elegancie -rozuměj samolibí
"designéři" co naprosto ignorují empirické poznatky a technická
omezení při návrhu čehokoli (Roomster,Fabia, předchozí generace
Megane). Nakonec nastoupí naprosto bezskurpulózní hovada "z
marketingu" a drze tvrdí, že právě ten jejich drek je nad jiné. Obyčejně
vyzvrací ještě nějakou tisíckrát omílané prázdné zaříkavadlo Ford
kinetic design, Simply clever U motocyklů je to maličko lepší, nicméně
i zde jsou patrné známky stádného chování které je nad samotný motorismus. [JzK] | (02. 10. 2010) | Myslim , ze tohle je svezi , radostny a osobity prinos narozdil od ostatnich
"novodobych tanku" :
http://www.novinky.cz/auto/226644-zeneva-2011-alfa-romeo-ukazala-lehke-sportovni
-kupe-4c.html http://www.youtube.com/watch?v=VxsUfKBwGAg [Martin Samson] | (02. 03. 2011) | http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=109&idtop=140556 [Martin Samson] | (12. 12. 2010) | Obávám se, že britské fabriky přestaly klasické motocykly, tak jak je chápeme
dnes, tvořit v 70. letech a teprve posledních pár let se snaží na tu dobu
navázat. Nevidm důvod, proč by stejným směrem nemohla postupovat i Jawa.
Samozřejmě, že by to chtělo tomu dodat něco více. Co se týč hova kolem nás,
tak musím s politováním konstatovat, že se nacházejí všude kolem nás a jejich
počet neustále roste. [Jiří Bartuš] | (02. 12. 2010) | Jasně, mě se taky mnohé nelíbí. Ale psát tady o samolibých designerech
ignorujících empirické poznatky a JB tomu nasazuje korunu když přidává něco o
kreativních lidech, kteří se nestydí prosadit hovadiny za každou cenu.. To není
příspěvek, o je opravdu zvracení. To jsou všechno práce týmů sestavených z lidí,
na které nikdo z nás tady nemá. Mimochodem oba pánové: uveďte nějaké konkrétní
příklady, ať je opravdu o čem diskutovat. Stěžovat si, že výrobci
(automobilů) neodhalují potřeby zákazníků !!! Panebože dnes je problém si
vybrat, protože nevíš co. A chce snad někdo tvrdit, že technická uroveň
současných vozidel je horší, než v minulosti??? Označovat obchodníky
hovady? Specielně v obchodu se hovado daleko nedostane. Neznám vaše profese
pánové JzK a JB, ale kdydych napsal, že ve vašich profesích pracují hovada...
Toto jsou keci do 4.cenové skupiny tomuto foru to určitě neprospívá.
Rád filozofujete pane Bartuš, ale jak můžete napsat, že "by Jawa měla
hledat cestu ke klasickému pojetí, podobně jako to dělají angličtí
výrobci". Angličtí výrobci nic nehledají. Oni to klasické pojetí již
desetiletí tvoří. [Honza l] | (02. 12. 2010) | Mimochodem neprimo jeste k tematu veku/dnesni doby myslim , ze tihleti to opet
pojali spravne :
http://www.youtube.com/watch?v=_gD5pRAQH20&feature=related [Martin Samson] | (02. 12. 2010) | Jiste-ze je potreba Honzo delat vsechnu praci a to tak aby jsem stacil i dnesni
konkurenci . Jenomze vsechno ma sve meze . A ja JzK pochopil tak ,
ze svym pohorsovanim se apeluje na ty , kteri jdou az za ty meze - at uz jako
vyrobci anebo jako spotrebitele . Nebo chces snad rici , ze si mame jako
spotrebitele nechat vsechno libit a nepohorsovat se ? Nepohorsovat se nad tim co
vsechno jsou schopni nam vnutit vyrobci vozidel , potravin , leku ... ?
K nasemu tematu vozidel se o teto problematice obcas castecne docteme i v
auto-moto casopisech , ale i to velice mirne . JzK , dle meho nazoru , prave
svym pohorsovanim se a hrubsimi vyrazy nasadil teto smutne pravde tu pravou
lidskou tvar . [Martin Samson] | (02. 12. 2010) | Myslím, že pokud by JAWA chtěla projevit kreativitu, má nejlepší šanci při
prodeji výběhové 650. Co třeba, místo nekonečného inzerování vymyslet a vyrobit
nějakou chytrou a levnou upravu(inovaci?) která by pomohla prodat posledních pár
kousků . Co třeba aspon nějaké chromované doplnky nebo individuální zbarvení?
Něco jako " last edition" se zlatým proužkem, bělobokými pneu
a očíslovaná? [Monty] | (01. 12. 2010) | Já jsem JZK pochopil. Je důležité si uvědomit, kdese v obchodním řetězci vůbec
nachází zákazník. Správně by to mělo být tak, že zákazník má určité potřeby,
které by měly firmy odhalit a jim přizpůsobit svou nabídku. V praxi to ale
funguje zcela obráceně. Tedy že firma hledá čím by převezla konkurenci, pokud se
jí ovšem nepodaří se s ní spojit a výsledky poté předloží veřejnosti tak, že je
to bylo vlastě jejich přání. K tomu potřebuje hodně kreativní lidi, teří se
nestydí prosadit hovadiny na každou cenu. Hovadinami myslím nepotřebné funkce a
designové kreace. To, že Jawa jde cestou litrového motocyklu, mi
připadá správné. Jen předem varuji před přílišnou kreativitou. Tu si mohou
dovlit Italské značky a dnes už i japonci. Ale Jawa by měla hledat cestu ke
klasickému pojetí motocyklu obdobně, jak to dělají britští výrobci. věřím, že
kombinace objem vs. klasika má v současné době šanci na úspěch. U klasických
motocyklů je navíc obrovský potenciál rozjet výrobu doplňkových kitů stylu Café
racer a podobně. Zde je třeba uplatnit trochu kreativity. U lidí je třeba
podnítit to, co fungovalo mnoho let v minulsti. Snahu o individualitu. Škoda, že
se na tom nemohu podílet. [Jiří Bartuš] | (01. 12. 2010) | Já tomu Martine taky nerozumím. Vždy byli sobci, vždy se prodávaly šmejdy -nic
nového, jsou horší věci. Naopak o samolibých designerech ignorujících empirické
poznatky jsem ještě neslyšel a nevím, co si mám pod tím představit. No a ta
bezskrupulozní hovada jsou zřejmě zas ti obchodníci, kteří ale podle mého musejí
svému rozumět, protože v DNEŠNÍ konkurenci by si neškrtli (maně vzpomínám na
obchodníky z minulého režimu). Mimochodem JzK, když budeš klupovat Forda, tak se
dovíš, že označení kinetic odpovídá určitému stupni výbavy -mě na tom nic
nepobuřuje, má to smysl. Naopak nemá to smysl dál komentovat. [Honza l] | (01. 12. 2010) | Ale Milo ... nepochopil jsi to ... [Martin Samson] | (30. 11. 2010) | Čoveče "Jé z Ká", tys nám tady zabloudil do Boleslavi, řeč je ovšem
o Týnci. Pokud to ale myslíš vážně, smrkni sem nějaká čísla, fotky... jinak choď
zvracet na jiné stránky. [Míla] | (11. 11. 2010) |
|
SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE (3 nejnovější inzeráty)
|
(29.01.2023) | Prodám SM 1986 komplet, zachovalé, cena 250 případně vaše vyšší nabídka + poštovné Balíkovnou nebo osobně | E-mail: alesovka.e@tiscali.cz | | (27.01.2023) | Pioneer DDJ-FLX6 4-kanálový DJ ovládač pre Rekordbox a Serato DJ Pro na sklade na predaj Záujemcovia môžu kontaktovať E-mail: douglasdjequipment@gmail.com Kompatibilný DJ softvér rekordbox VirtualDJ 2021 DVS ovládanie rekordboxu (základný plán alebo vyšší) Požiadavky na softvérový systém Čo je v krabici DDJ-FLX6 AC adaptér Napájací kábel USB kábel Návod na obsluhu (stručná príručka) Záruka (pre niektoré regióny) | E-mail: douglasdjequipment@gmail.com | | (25.01.2023) | Profesionálně nafotit svůj automobil, rádi byste výjimečné fotografie na zajímavých místech. | E-mail: lezatka@lezatka.cz | Adresa: Brno Tel.: 776071586 | | | |
|
|
|
|