MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           31.1.2023 18:34         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínInzerujte na MotoMagazínu

| Magazín - Blog novinek a zajímavostí ze světa, historie, cest, stodol a garáží | Péče o pneumatiky pro veterány |
DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
 Jméno:   
 E-mail:   
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Umění prodat se poněkud scvrklo do umění "přesvědčit zákazníka", nebo jinak vnutit polovičaté šmejdy. Automobilový průmysl je zářným dokladem toho, že zákazník je až na samém konci potravního řetězce. Nasytit se musí management /cost-cuters/Sobci, kteří hrabou pod sebe a de facto pohřbívají celý segment luxusních vozů a značek. Svůj pomníček si vystaví samozvaní a arogantní arbiteři elegancie -rozuměj samolibí "designéři" co naprosto ignorují empirické poznatky a technická omezení při návrhu čehokoli (Roomster,Fabia, předchozí generace Megane). Nakonec nastoupí naprosto bezskurpulózní hovada "z marketingu" a drze tvrdí, že právě ten jejich drek je nad jiné. Obyčejně vyzvrací ještě nějakou tisíckrát omílané prázdné zaříkavadlo Ford kinetic design, Simply clever U motocyklů je to maličko lepší, nicméně i zde jsou patrné známky stádného chování které je nad samotný motorismus.    [JzK](02. 10. 2010)
  Myslim , ze tohle je svezi , radostny a osobity prinos narozdil od ostatnich "novodobych tanku" :
http://www.novinky.cz/auto/226644-zeneva-2011-alfa-romeo-ukazala-lehke-sportovni -kupe-4c.html
http://www.youtube.com/watch?v=VxsUfKBwGAg    [Martin Samson]
(02. 03. 2011)
   http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=109&idtop=140556    [Martin Samson](12. 12. 2010)
  Obávám se, že britské fabriky přestaly klasické motocykly, tak jak je chápeme dnes, tvořit v 70. letech a teprve posledních pár let se snaží na tu dobu navázat. Nevidm důvod, proč by stejným směrem nemohla postupovat i Jawa. Samozřejmě, že by to chtělo tomu dodat něco více.
Co se týč hova kolem nás, tak musím s politováním konstatovat, že se nacházejí všude kolem nás a jejich počet neustále roste.    [Jiří Bartuš]
(02. 12. 2010)
  Jasně, mě se taky mnohé nelíbí. Ale psát tady o samolibých designerech ignorujících empirické poznatky a JB tomu nasazuje korunu když přidává něco o kreativních lidech, kteří se nestydí prosadit hovadiny za každou cenu.. To není příspěvek, o je opravdu zvracení. To jsou všechno práce týmů sestavených z lidí, na které nikdo z nás tady nemá. Mimochodem oba pánové: uveďte nějaké konkrétní příklady, ať je opravdu o čem diskutovat.
Stěžovat si, že výrobci (automobilů) neodhalují potřeby zákazníků !!! Panebože dnes je problém si vybrat, protože nevíš co. A chce snad někdo tvrdit, že technická uroveň současných vozidel je horší, než v minulosti???
Označovat obchodníky hovady? Specielně v obchodu se hovado daleko nedostane. Neznám vaše profese pánové JzK a JB, ale kdydych napsal, že ve vašich profesích pracují hovada...
Toto jsou keci do 4.cenové skupiny tomuto foru to určitě neprospívá.
Rád filozofujete pane Bartuš, ale jak můžete napsat, že "by Jawa měla hledat cestu ke klasickému pojetí, podobně jako to dělají angličtí výrobci". Angličtí výrobci nic nehledají. Oni to klasické pojetí již desetiletí tvoří.    [Honza l]
(02. 12. 2010)
  Mimochodem neprimo jeste k tematu veku/dnesni doby myslim , ze tihleti to opet pojali spravne :
http://www.youtube.com/watch?v=_gD5pRAQH20&feature=related    [Martin Samson]
(02. 12. 2010)
  Jiste-ze je potreba Honzo delat vsechnu praci a to tak aby jsem stacil i dnesni konkurenci . Jenomze vsechno ma sve meze .

A ja JzK pochopil tak , ze svym pohorsovanim se apeluje na ty , kteri jdou az za ty meze - at uz jako vyrobci anebo jako spotrebitele .
Nebo chces snad rici , ze si mame jako spotrebitele nechat vsechno libit a nepohorsovat se ? Nepohorsovat se nad tim co vsechno jsou schopni nam vnutit vyrobci vozidel , potravin , leku ... ?

K nasemu tematu vozidel se o teto problematice obcas castecne docteme i v auto-moto casopisech , ale i to velice mirne . JzK , dle meho nazoru , prave svym pohorsovanim se a hrubsimi vyrazy nasadil teto smutne pravde tu pravou lidskou tvar .    [Martin Samson]
(02. 12. 2010)
  Myslím, že pokud by JAWA chtěla projevit kreativitu, má nejlepší šanci při prodeji výběhové 650. Co třeba, místo nekonečného inzerování vymyslet a vyrobit nějakou chytrou a levnou upravu(inovaci?) která by pomohla prodat posledních pár kousků . Co třeba aspon nějaké chromované doplnky nebo individuální zbarvení?
Něco jako " last edition" se zlatým proužkem, bělobokými pneu a očíslovaná?    [Monty]
(01. 12. 2010)
  Já jsem JZK pochopil. Je důležité si uvědomit, kdese v obchodním řetězci vůbec nachází zákazník. Správně by to mělo být tak, že zákazník má určité potřeby, které by měly firmy odhalit a jim přizpůsobit svou nabídku. V praxi to ale funguje zcela obráceně. Tedy že firma hledá čím by převezla konkurenci, pokud se jí ovšem nepodaří se s ní spojit a výsledky poté předloží veřejnosti tak, že je to bylo vlastě jejich přání. K tomu potřebuje hodně kreativní lidi, teří se nestydí prosadit hovadiny na každou cenu. Hovadinami myslím nepotřebné funkce a designové kreace.

To, že Jawa jde cestou litrového motocyklu, mi připadá správné. Jen předem varuji před přílišnou kreativitou. Tu si mohou dovlit Italské značky a dnes už i japonci. Ale Jawa by měla hledat cestu ke klasickému pojetí motocyklu obdobně, jak to dělají britští výrobci. věřím, že kombinace objem vs. klasika má v současné době šanci na úspěch. U klasických motocyklů je navíc obrovský potenciál rozjet výrobu doplňkových kitů stylu Café racer a podobně. Zde je třeba uplatnit trochu kreativity. U lidí je třeba podnítit to, co fungovalo mnoho let v minulsti. Snahu o individualitu. Škoda, že se na tom nemohu podílet.    [Jiří Bartuš]
(01. 12. 2010)
  Já tomu Martine taky nerozumím. Vždy byli sobci, vždy se prodávaly šmejdy -nic nového, jsou horší věci. Naopak o samolibých designerech ignorujících empirické poznatky jsem ještě neslyšel a nevím, co si mám pod tím představit. No a ta bezskrupulozní hovada jsou zřejmě zas ti obchodníci, kteří ale podle mého musejí svému rozumět, protože v DNEŠNÍ konkurenci by si neškrtli (maně vzpomínám na obchodníky z minulého režimu). Mimochodem JzK, když budeš klupovat Forda, tak se dovíš, že označení kinetic odpovídá určitému stupni výbavy -mě na tom nic nepobuřuje, má to smysl. Naopak nemá to smysl dál komentovat.    [Honza l](01. 12. 2010)
  Ale Milo ... nepochopil jsi to ...    [Martin Samson](30. 11. 2010)
  Čoveče "Jé z Ká", tys nám tady zabloudil do Boleslavi, řeč je ovšem o Týnci. Pokud to ale myslíš vážně, smrkni sem nějaká čísla, fotky... jinak choď zvracet na jiné stránky.    [Míla](11. 11. 2010)

Zobrazit dotazy   

 REKLAMA
www.motomagazin.cz 
 SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE                        (3 nejnovější inzeráty)
    (29.01.2023)
Prodám SM 1986 komplet, zachovalé, cena 250 případně vaše vyšší nabídka + poštovné Balíkovnou nebo osobně
E-mail: alesovka.e@tiscali.cz
    (27.01.2023)
Pioneer DDJ-FLX6 4-kanálový DJ ovládač pre Rekordbox a Serato DJ Pro na sklade na predaj

Záujemcovia môžu kontaktovať
E-mail: douglasdjequipment@gmail.com

Kompatibilný DJ softvér
rekordbox
VirtualDJ 2021
DVS
ovládanie rekordboxu (základný plán alebo vyšší)
Požiadavky na softvérový systém

Čo je v krabici
DDJ-FLX6
AC adaptér
Napájací kábel
USB kábel
Návod na obsluhu (stručná príručka)
Záruka (pre niektoré regióny)
E-mail: douglasdjequipment@gmail.com
    (25.01.2023)
Profesionálně nafotit svůj automobil, rádi byste výjimečné fotografie na zajímavých místech.
E-mail: lezatka@lezatka.cz
Adresa: Brno    Tel.: 776071586    
Komerční inzerce
Renovace a oprava nejrůznějších palivových nádrží navíc umí hodit vašeho veterána do gala.
Nové články
Česká Tourist Trophy + IRRC 2022
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
NIPPON RETRO 2022
Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E
Kývačka s motorem DKW
Kývačka
Druhá soutěž lidových vozítek a scooterů
První soutěž lidových vozítek a scooterů
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Výstava lidových vozítek
Yamaha XJ 600
Lidové vozítko v nálezovém stavu
Jak na rez v nádrži?
Co dokáže udělat prodloužený zadní blatník?
Yamaha FZR 600
ČZ 150 C v lidovém provedení

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
300 zatáček Gustava Havla 2019
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Česká Tourist Trophy + IRRC 2022
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Jarní cena Brna 2018
Medzinárodné motocyklové preteky Letisko Trenčín 2020
Ve stopě zlínské šestidenní 2020
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
Pérák 2018
NIPPON RETRO 2022
Brno Revival 2019
Pérák 2016
Kopčany 2019
Česká Tourist Trophy 2017
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Branná 2018
Česká Tourist Trophy 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018
300 zatáček Gustava Havla 2015
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
III. Pohár motorových dvoukolek
Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš