MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           22.4.2021 02:37         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínwww.mototechnik.cz

| Poválečné motocykly ČZ | Zahraniční projekty strakonické ČZ | Motocykly ČZ do celého světa | ČZ kolem světa | Motocykly ČZ 125 A | Motocykly ČZ 125 b | ČZ 125 b ve výjimečném nálezovém stavu | Prototyp ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 b, t v nálezovém stavu | O jedné renovaci motocyklu ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 t | Renovační deník motocyklu ČZ 125 t | Galerie motocyklů ČZ 125 t | Motocykly ČZ 125/150 c | Motocykly ČZ 125/150 c v nálezovém stavu | Galerie motocyklů ČZ 125/150 c | Poznatky z renovace, údržby a provozu motocyklů ČZ | Citlivě restaurovaný motocykl ČZ 150 c | Tříkolová rikša ČZ 125/150 | Přívěsný vozík ČZ | Orthopedia, tříkolová vozítka pro invalidy | Motocykly Jawa-ČZ 125/150 typ 351/352 | ČZ 125 Orthos, tříkolka pro invalidy | Ze života Jawy-ČZ 150 typ 352 | Z Čech do Austrálie na ČZ 150 c | Jak udržovat CZ 150 C |
DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
 Jméno:   
 E-mail:   
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Mám novou čz. Nejdřív jsem myslel, že je to 125 t ale možná je to neodpružená 125/150 c. Motor má ze 125 t, ale přední vidlice novější. Sedlo lze uchytit jako u 125 t, ale jiné by šlo i jako u céčka. Nevíte jak poznat co to bylo původně, třeba podle sériových čísel?    [Miloš](30. 08. 2005)
  Číslo je na rámu, štítek nemám. Motor číslo nemá a hlavu má se svíčkou uprostřed bez dekompresoru. Už snad vim všechno takže děkuju za rady.    [Miloš](31. 08. 2005)
  Tak to asi žádnej velkej odborník nebyl. Neodpružený céčka se vyráběly skoro celej rok 1950. Téčkový motory se do nich ale podle mě nikdy nedávaly. Jeden z hlavních rozdílů, neli vůbec nejhlavnější, mezi T a C je právě motor. Jinak to výrobní číslo odpovídá podle mně roku 1950, někam přesně na rozhraní typů T a C. Je to číslo na motoru, nebo na rámu (na štítku)? Jestli je to číslo motoru, tak by to mělo být jedno z posledních téček už s kulatou hlavou bez dekompresoru.    [Michal14](31. 08. 2005)
  Teď jsem mluvil s jedním "odborníkem" a ten tvrdil že neodpružená 125/150 c prostě neexistuje. Já věřím že jo. A chtěl bych se zeptat, jestli není aspoň trochu možný, že do céčka ze začátku dali aspoň někdy nějakej třeba zbytkovej motor z téčka? Ten můj motor z t je i nějakej upravenej, nemá ukazaten zařazený rychlosti. Mám výrobní číslo 245 032 takže by to měla být motorka někdy ze začátku výroby.    [Miloš](31. 08. 2005)
  Jo dík, když jsem se podíval podrobnějc, tak na rámu byly vidět zbytky po původnim držáku na sedlo, který někdo uřezal. Nový někdo přivařil. Je tam i víc nově navařenejch věcí, dřívější majitel byl asi zuřivej svářeč. Jinak děkuju za všechny rady. Uchycení klaksonu je správný a nad nim je i ta průchodka pro pružinu. Nemá teda někdo sedlo a pěkný motor z čz 125/150 c?    [Miloš](30. 08. 2005)
  Podle mně céčka měli od začátku sedla s centrální prožinou. Občas se najde někdo, kdo tvrdí že má "přechodový typ" céčka bez zadního odpružení a a sedlem se dvěma pružinami, ale všechno co jsem zatím viděl byly vždycky evidentně hybridy složený z téčkovýho rámu a cáčkovýho motoru a vidlic. Jestli je ten rám céčkový, tak je na něm uchycení klaksonu jak jsem psal (i když u uplně prvních byl klakson ještě na starém místě jako na T) a nad ním je v trubce rámu vevařená průchodka pro cetrální pružinu sedla. Jestli to tak je, tak je to jasné a sedlo se dvěma pružinami není původní. Jinak kastlík pro baterku je hlubší a má jiný vnitřek. Pozor - liší se i užší kastlík z T a neodpruženého C. Na téčku byl totiž montovaný nalevo, na céčku napravo.    [Michal14](30. 08. 2005)
  Díky, právě jsem podle jednoho katalogu náhradních dílů zjistil že to je céčko, podle tachometru 150. Akorát má motor z téčka a sedlo s pružinami vzadu. Nevíte jestli to je originál? Také chybí zadní úchyt nádrže jako má být u c. A je kastlík pro baterii širší než ten druhý? Díky    [Miloš](30. 08. 2005)
  Pošli nějakou fotku. Podle výrobního čísla by to taky šlo poznat. Jestli je na rámu původní štítek, tak je tam výrobní číslo a rok výroby. Ruzdílů mezi C a T je řada, ale většina dílů jde spolu kombinovat (motor, vidlice atd), takže někdy se dá narazit na složeninu z obou typů. Podívej se na ŕám na uchycení klaksonu, jestli je úchyt na svislé trubce nad motorem, tak je to rám z céčka.    [Michal14](30. 08. 2005)

Zobrazit dotazy   

 REKLAMA
www.motomagazin.cz 
 SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE                        (3 nejnovější inzeráty)
    (20.04.2021)
Úvery z overených soukromých zdroju bez rucení nemovitostí. Vyšší cástky s rucením. Úrok od 4% rocne.. e-mail: jiri35527@gmail.com
E-mail: jiri35527@gmail.com
Adresa: praha    Tel.: 0607476823    
    (16.04.2021)
Prodám tlumič výfuku na stabilní motor stabilní motor Lorenz 3-4 KS
E-mail: sedlakabasnik@centrum.cz
Tel.: +420724250374    
    (13.04.2021)
Prodám náhradní díly ze staré Škody 100,105,120,1000
Nevím přesně do které kategorie patří ale je to na Škodulu
E-mail: JuPaHu@seznam.cz
Tel.: 774874648    
Komerční inzerce
Renovace a oprava nejrůznějších palivových nádrží navíc umí hodit vašeho veterána do gala.
Nové články
Z druhé ruky: Jawa Pérák in action
Kopčany 2019
Duel naháčů
Brno Revival 2019
Jawa 300 CL a vozík PAv
Suzuki TC200
Pérák ze stodoly
Můj život Pekelného Anděla
Medzinárodné motocyklové preteky Letisko Trenčín 2020
Mad Max Style…
Yamaha FZ 750
Ve stopě zlínské šestidenní 2020
Pérák 2020
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
Sraz patinovek a bastlů
NIPPON RETRO 2020
Renovace motocyklu Jawa 350 typ Californian II z výrobní série pro Ministerstvo vnitra
Kawasaki Z H2 a nová Čechie-Böhmerland

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Česká Tourist Trophy 2016
Setkání veteránů Holešov
Pérák 2016
Pérák 2015
300 zatáček Gustava Havla 2015
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
III. Pohár motorových dvoukolek
Nepomucký trojúhelník 2018
Branná 2018
Pérák 2017
Česká Tourist Trophy 2017
300 zatáček Gustava Havla 2018
Classic Show 2015
NIPPON RETRO 2018
300 zatáček Gustava Havla 2019
Česká Tourist Trophy 2018
NIPPON RETRO 2019
Barum Czech Rally Zlín 2019
XIX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
300 zatáček Gustava Havla
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Slovácký okruh 2018
Zlínská Historic Rally 2019
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš