DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
|
Mám novou čz. Nejdřív jsem myslel, že je to 125 t ale možná je to neodpružená
125/150 c. Motor má ze 125 t, ale přední vidlice novější. Sedlo lze uchytit jako
u 125 t, ale jiné by šlo i jako u céčka. Nevíte jak poznat co to bylo původně,
třeba podle sériových čísel? [Miloš] | (30. 08. 2005) | Číslo je na rámu, štítek nemám. Motor číslo nemá a hlavu má se svíčkou uprostřed
bez dekompresoru. Už snad vim všechno takže děkuju za rady. [Miloš] | (31. 08. 2005) | Tak to asi žádnej velkej odborník nebyl. Neodpružený céčka se vyráběly skoro
celej rok 1950. Téčkový motory se do nich ale podle mě nikdy nedávaly. Jeden z
hlavních rozdílů, neli vůbec nejhlavnější, mezi T a C je právě motor. Jinak to
výrobní číslo odpovídá podle mně roku 1950, někam přesně na rozhraní typů T a C.
Je to číslo na motoru, nebo na rámu (na štítku)? Jestli je to číslo motoru, tak
by to mělo být jedno z posledních téček už s kulatou hlavou bez dekompresoru. [Michal14] | (31. 08. 2005) | Teď jsem mluvil s jedním "odborníkem" a ten tvrdil že neodpružená
125/150 c prostě neexistuje. Já věřím že jo. A chtěl bych se zeptat, jestli není
aspoň trochu možný, že do céčka ze začátku dali aspoň někdy nějakej třeba
zbytkovej motor z téčka? Ten můj motor z t je i nějakej upravenej, nemá ukazaten
zařazený rychlosti. Mám výrobní číslo 245 032 takže by to měla být motorka někdy
ze začátku výroby. [Miloš] | (31. 08. 2005) | Jo dík, když jsem se podíval podrobnějc, tak na rámu byly vidět zbytky po
původnim držáku na sedlo, který někdo uřezal. Nový někdo přivařil. Je tam i víc
nově navařenejch věcí, dřívější majitel byl asi zuřivej svářeč. Jinak děkuju za
všechny rady. Uchycení klaksonu je správný a nad nim je i ta průchodka pro
pružinu. Nemá teda někdo sedlo a pěkný motor z čz 125/150 c? [Miloš] | (30. 08. 2005) | Podle mně céčka měli od začátku sedla s centrální prožinou. Občas se najde
někdo, kdo tvrdí že má "přechodový typ" céčka bez zadního odpružení
a a sedlem se dvěma pružinami, ale všechno co jsem zatím viděl byly vždycky
evidentně hybridy složený z téčkovýho rámu a cáčkovýho motoru a vidlic. Jestli
je ten rám céčkový, tak je na něm uchycení klaksonu jak jsem psal (i když u
uplně prvních byl klakson ještě na starém místě jako na T) a nad ním je v
trubce rámu vevařená průchodka pro cetrální pružinu sedla. Jestli to tak je, tak
je to jasné a sedlo se dvěma pružinami není původní. Jinak kastlík pro baterku
je hlubší a má jiný vnitřek. Pozor - liší se i užší kastlík z T a neodpruženého
C. Na téčku byl totiž montovaný nalevo, na céčku napravo. [Michal14] | (30. 08. 2005) | Díky, právě jsem podle jednoho katalogu náhradních dílů zjistil že to je céčko,
podle tachometru 150. Akorát má motor z téčka a sedlo s pružinami vzadu. Nevíte
jestli to je originál? Také chybí zadní úchyt nádrže jako má být u c. A je
kastlík pro baterii širší než ten druhý? Díky [Miloš] | (30. 08. 2005) | Pošli nějakou fotku. Podle výrobního čísla by to taky šlo poznat. Jestli je na
rámu původní štítek, tak je tam výrobní číslo a rok výroby. Ruzdílů mezi C a T
je řada, ale většina dílů jde spolu kombinovat (motor, vidlice atd), takže někdy
se dá narazit na složeninu z obou typů. Podívej se na ŕám na uchycení klaksonu,
jestli je úchyt na svislé trubce nad motorem, tak je to rám z céčka. [Michal14] | (30. 08. 2005) |
|
SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE (3 nejnovější inzeráty)
|
(20.04.2021) | Úvery z overených soukromých zdroju bez rucení nemovitostí. Vyšší cástky s rucením. Úrok od 4% rocne.. e-mail: jiri35527@gmail.com | E-mail: jiri35527@gmail.com | Adresa: praha Tel.: 0607476823 | (16.04.2021) | Prodám tlumič výfuku na stabilní motor stabilní motor Lorenz 3-4 KS | E-mail: sedlakabasnik@centrum.cz | Tel.: +420724250374 | (13.04.2021) | Prodám náhradní díly ze staré Škody 100,105,120,1000 Nevím přesně do které kategorie patří ale je to na Škodulu | E-mail: JuPaHu@seznam.cz | Tel.: 774874648 | | | |
|
|
|
|