MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           22.7.2024 00:19         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínwww.mototechnik.cz

| Poválečné motocykly ČZ | Zahraniční projekty strakonické ČZ | Motocykly ČZ do celého světa | ČZ kolem světa | Motocykly ČZ 125 A | Motocykly ČZ 125 b | ČZ 125 b ve výjimečném nálezovém stavu | Prototyp ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 b, t v nálezovém stavu | O jedné renovaci motocyklu ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 t | Renovační deník motocyklu ČZ 125 t | Galerie motocyklů ČZ 125 t | Motocykly ČZ 125/150 c | Motocykly ČZ 125/150 c v nálezovém stavu | Galerie motocyklů ČZ 125/150 c | Poznatky z renovace, údržby a provozu motocyklů ČZ | Citlivě restaurovaný motocykl ČZ 150 c | Tříkolová rikša ČZ 125/150 | Přívěsný vozík ČZ | Orthopedia, tříkolová vozítka pro invalidy | Motocykly Jawa-ČZ 125/150 typ 351/352 | ČZ 125 Orthos, tříkolka pro invalidy | Ze života Jawy-ČZ 150 typ 352 | Z Čech do Austrálie na ČZ 150 c | Jak udržovat CZ 150 C | ČZ 150 C v červeném provedení | ČZ 150 C v lidovém provedení |
DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
 Jméno:   
 E-mail:   
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
ZDravim,mam CZ 125 B 1947 a CZ 125 T 1948 obe predrenovacni stav.zacinam renovovat B, je tam uzka rozeta (5mm) kdezto u Tcka je sirsi (8mm) ovsem ta tenka je dost spatna,myslite ze nevadi kdyz tam dam Tckovou ,je to velky prohresek pri precizni renovaci??? a nebude potom vadit ze male retezove kolo je tez 5mm????? Pripadne dale muzu nabidnout nekomu vymenu krytu na retez na CZ125 C za kryt na B,T. A nevite o nekom kdo nachromuje kolena vyfuky? tlumice vyfuku sou v dobrem stavu a chtel bych je tam dat nachromovany originaly.Kolena sou potlucene,takze dat tam potlucene ci koupit repliky.Prosim o vase nazory.diky    [Libor](02. 05. 2006)
  pripadne pokud ma nekdo na prodej ci na vymenu Retezove kolecko tlouska 8mm tak dejte vedet    [Libor](03. 05. 2006)
  jo a jeste sic repliky vypadji hezky ale me se zda ze maji takovy plechovy zvuk, ze proste ty originaly maji lepsi , hlubsi. ale zrejme jde o to jaky repliky a od koho    [Libor](03. 05. 2006)
  No ja sem slysel ze galvanovna v Chorebori na vysocine bere i vyfuky staci je povrchove ocistit a vypalit a ostatni si zaridi sami , a dokazou je nachromovat. pripadne muzu poskytnout kontakt.    [Libor](03. 05. 2006)
  Pokud dáš do zadu 8 mm a v předu budeš mít 5 mm tak ti to bude vepředu pěkně lítat a akorát zničíš řetěz.Kolena kup repliky.Za rovnání otlučenin a leštění pod chrom dáš víc jak za repliky.Nevím jestli by ti to na chrom vzaly.Musí to být i uvnitř čisté.    [ZETKAŘ](02. 05. 2006)

Zobrazit dotazy   

 REKLAMA
www.motomagazin.cz 
 SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE                        (3 nejnovější inzeráty)
    (16.07.2024)
nabízíme od 5000 kč/eur do 500 000 000 kč/eur s flexibilním úrokem 4% tato nabídka je pro jednotlivce i firmy pro více informací kontaktujte email: marcelastrasil@gmail.com
E-mail: klapsiovalenka7@gmail.com
Adresa: praha    Tel.: 785284839    
    (14.07.2024)
Nechcete někdo cca 40 let staré autorádio do mladšího veterána (Škoda, Lada, apod.). Knoflík hlasitosti cvaká (vypíná a zapíná), knoflík ladění se otáčí, ručička ladění se pohybuje, vlnové rozsahy přepínají. Vnitřní stav a funkčnost neznámé. Přenechám za 0,5 l rumu Božkov.
Bez záruky! Neposílám, nutný osobní odběr v Kozlovicích u F-M.
E-mail: nicman.nicman@seznam.cz
Adresa: Kozlovice 602    Tel.: 420 604 796 989    
    (14.07.2024)
Nepotřebujete někdo zadní lampu neznámého původu (sklíčko diamant, možná Manet dvoupísťák) a 6 ks nepoužitých lanek s bowdeny, ale nepamatuji se, jestli patří na Manet dvoupísťák nebo na Stadion S 21 (dříve jsem měl oba strojky). Přenechám vše za 0,5 l rumu Božkov.
Bez záruky! Neposílám, nutný osobní odběr v Kozlovicích u F-M.
E-mail: nicman.nicman@seznam.cz
Adresa: Kozlovice 602    Tel.: +420 604 796 989    
Nové články
NIPPON RETRO 2023
Česká Tourist Trophy + IRRC 2022
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
NIPPON RETRO 2022
Poznatky z renovace Suzuki GS 1000 E
Kývačka s motorem DKW
Kývačka
Druhá soutěž lidových vozítek a scooterů
První soutěž lidových vozítek a scooterů
300 zatáček Gustava Havla + IRRC 2021
Výstava lidových vozítek
Yamaha XJ 600
Lidové vozítko v nálezovém stavu
Jak na rez v nádrži?
Co dokáže udělat prodloužený zadní blatník?
Yamaha FZR 600

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Jawa ze souboru Naše motocykly
Žebříček článků
300 zatáček Gustava Havla 2019
Star Rally 2017
Klasici na České Tourist Trophy 2022
Evropský festival Route 66
Nové knihy Libora Marčíka
Grand Prix Bugatti 2019
Brno Revival 2019
Slovácký okruh 2019
Branná 2018
Ve stopě zlínské šestidenní 2020
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
NIPPON RETRO 2019
NIPPON RETRO 2022
Ve stopě zlínské šestidenní 2022
Bugatti Grand Prix Zlín 2022
Bugatti Grand Prix Zlín 2021
Grand Prix Bugatti 2016
III. Pohár motorových dvoukolek
Classic Show 2015
Jarní cena Brna 2018
Pérák 2018
Česká Tourist Trophy 2016
Klasici do 500 a 750 cm3 na České Tourist Trophy 2019
300 zatáček Gustava Havla
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš