DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
|
Děkuji autorovi (nebo autorům) za kvalitní článek o poválečných motocyklech ČZ.
V souvislosti s typem "b"jsem slyšel názor pamětníka,že se jich
zachovalo tak málo nejen proto, že jejich majitelé vyměnili přední vidlici za
"t" ve snaze svůj stroj modernizovat, ale především proto, že
plechová lisovaná ramena původní vidlice byla poněkud poddimenzována a často
docházelo v provozu k jejich deformaci.Setkali jste se s takovým poznatkem ? [v.] | (24. 01. 2010) | S tímto ne, ale šlo hlavně o to, že vahadlová vidlice již byla dávno za zenitem.
A v době uvedení na trh se představil plně teleskopicky odpérovaný pérák. Proto
muselo zákonitě dojít co nejrychleji k modernizaci přední vidlice. Zadní
pérování přišlo na řadu až skoro o 4 roky později u modelu C. Továrna dokonce
dodávala sady pro přestavbu přední vidlice B na T! Tyto sady vidlic měly úchyty
pro béčkový blatník. [jawarmaniak] | (24. 01. 2010) |
|
SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE (3 nejnovější inzeráty)
|
(02.03.2021) | Prodám torzo polského vleku za autobus RTO. Cena 8000kč. Prosím jen volat. Děkuji.tel.736229327. | E-mail: martinzg@seznam.cz | Tel.: 736229327 | (27.02.2021) | Vyměním stabilní motor 1S100K za Stadion S11 | E-mail: utresne@centrum.cz | Tel.: 732514427 | (26.02.2021) | Zdravím lidičky . Vyklízel jsem garáž a tohle na mě vykouklo . Neví náhodou někdo jestli se to dá k něčemu využít ? 344 ccm . Rok výroby je 1966 . Ale ať sem hledal kde to šlo tak nevím co stím. Dík | E-mail: wapekxxl@seznam.cz | | | | |
|
|
|
|