MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           4.8.2020 09:40         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Poválečné motocykly ČZ | Zahraniční projekty strakonické ČZ | Motocykly ČZ do celého světa | ČZ kolem světa | Motocykly ČZ 125 A | Motocykly ČZ 125 b | ČZ 125 b ve výjimečném nálezovém stavu | Prototyp ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 b, t v nálezovém stavu | O jedné renovaci motocyklu ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 t | Renovační deník motocyklu ČZ 125 t | Galerie motocyklů ČZ 125 t | Motocykly ČZ 125/150 c | Motocykly ČZ 125/150 c v nálezovém stavu | Galerie motocyklů ČZ 125/150 c | Poznatky z renovace, údržby a provozu motocyklů ČZ | Citlivě restaurovaný motocykl ČZ 150 c | Tříkolová rikša ČZ 125/150 | Přívěsný vozík ČZ | Orthopedia, tříkolová vozítka pro invalidy | Motocykly Jawa-ČZ 125/150 typ 351/352 | ČZ 125 Orthos, tříkolka pro invalidy | Ze života Jawy-ČZ 150 typ 352 | Z Čech do Austrálie na ČZ 150 c | Jak udržovat CZ 150 C |



Motocykly ČZ 125/150 c




  Autor: Jiří Bartuš


Výrobce: Česká Zbrojovka, národní podnik, Strakonice

Rok výroby: 1950-1953



  Typ c je přímým nástupcem typu t. Začal se vyrábět v roce 1950 v objemových třídách 125 cm3 a 150 cm3.
ČZ 150 c, neodpružené zadní kolo
  První série motocyklů ČZ 125/150 c měly zadní kolo neodpružené.
ČZ 150 c, odpružené zadní kolo
  Až koncem roku 1950 se dostala do výroby konečná verze vybavená zadními teleskopy z motocyklu JAWA "Pérák". (Rozměrový nákres)



Potvrzení o technické zkoušce




Typové osvědčení (dle Typového osvědčení motorového vozidla strana 5) bylo motocyklům ČZ 150 c vystaveno 27.2.1950.

  Motocykly ČZ 125/150 c se od typu t liší zejména vylepšeným motorem s novým typem zcela zakrytého karburátoru a novým odlehčeným klikovým mechanismem. Vůdčí sedlo dostalo centrální tažnou pružinou s nastavitelným předpětím. Přední blatník, na rozdíl od typu t, kopíroval pohyb předního kola. Akumulátor se přestěhoval z prostoru nad motorem do levé postranní schránky.



         Reklamní plakát   






  Doplňky:
  K motocyklu bylo možno dokoupit tandemové sedlo se stupačkami. Tandemové sedlo se montovalo na nosič pomocí čtyř šroubů. Stupačky se šroubovaly do závitů v rámu.

  Dalším původním doplňkem byly chrániče kolen, jejichž horní část se připevňovala k rámu pomocí třmenu a dolní část byla držena horním předním šroubem nesoucím motor.

Motocykl č. 16, 1950, ročník II. Motocykl č. 16, 1950, ročník II.   Dobový tisk nešetřil chválou a dlužno dodat, že oprávněně. Motocykly ČZ 125/150 představovaly v době svého vzniku světovou špičku ve svě kubatuře.

  Časopis Motocykl představil novinku v čísle 16 roku 1950.


Mladý technik 1950 Mladý technik 1950 Mladý technik 1950   Časopis Mladý technik představil novinku v roce 1950.

Reklamní leták z roku1953   


   Reklama v časopise Motocykl č. 33, 1950

Reklamní plakát


  Strakonická ČZ uzavřela typem c úspěšnou kapitolu jedné generace motocyklů vyznačující se odpruženými a oddělenými sedly řidiče a spolujezdce. Motocykly byly vyráběny ve velikých sériích, kdy dobrá produktivita práce a propracovaný systém výroby umožnily dosažení příznivé prodejní ceny. Bohužel politická situace po roce 1948 znemožnila využít potenciálu, který byl ve Strakonicích k dispozici a tak motocykl ČZ 125/150 c byl na dlouhou dobu posledním původním motocyklem ze Strakonic.
Reklamní plakát  



Základní poznatky o barevném a konstrukčním provedení motocyklů

Dobová fotografie z časopisu Motocykl   Ač bylo motocyklů ČZ 125/150 c vyrobeno mnoho tisíc kusů a mnoho motocyků se do dnešních dnů zachovalo, existuje pouze několik kusů, které by mohly snést měřítka pro kvalitní renovaci. Je to dáno jednak malou atraktivností tohoto typu, tak i skutečností, že výroba probíhala ve složité době, kdy nedostatek vhodných materiálů vnesl do sériové výroby značnou nejednotnost. Lze říci, že každá série byla z hlediska konstrukčního a barevného provedení originálem.

Dobová fotografie - základní verze   V zásadě existovaly tři základní typy: tzv. "lidová verze", "základní verze" a "vývozní verze". "Lidová" verze se od "základní" lišila zejména nahrazením chromu barvou. "Vývozní" verze byla obdobou verze záklaní, avšak tradiční černou barvu zde vystřídala barva červená odstín stejný jako u motocyklů JAWA, linkování bylo provedeno zlatou barvou a to i na blatnících a schránkách. Podle některých pramenů byly vývozní motocykly nabízeny ve čtyřech provedeních lišících se výbavou, pneumatikami, množstvím chromovaných dílů (např. chromované páčky na řidítkách) a barvou.
  Obecně se výbava, barevné kombinace, linkování i použití chromu mohou lišit dle okamžiku výroby konkrétního motocyklu.

Poznámka k provedení linkování.
  Velmi častou renovační chybou bývá linkování. Vzhledem k tomu, že valná většina motocyklů ČZ 125/150 c byla linkována jen na nádrži, platí pravidlo "méně linek = více reality". Výjimkou byla pouze vývozní verze.

Tabulka barevného provedení motocyklů

Lidová verzeZákladní verze
Nádrž:boky černá barva, střed + výplň znaku šedá barvaboky chrom, střed + výplň znaku černá barva
Řídítka:černá barva (chrom)chrom
Rámeček světlometu:Černá barva (chrom)chrom
Výfuková kolena:chromchrom
Tlumiče výfuku:černá barvachrom
Kryt houkačky:černá barva (chrom)chrom
Ráfky kol + dráty kol + matice:černá barvachrom
Kryty zadních teleskopů:černá barva (chrom)chrom
Víčko nádrže:bakelitocel + chrom
Matice tlumiče řízení:bakelitová, kulatá s příčným drážkováním bez znaku ČZbakelitová, kulatá s příčným drážkováním bez znaku ČZ
Víčka zadních teleskopů:bakelit (hliník)bakelit (hliník)
Kryt rozety:černá (stříbrná) barvačerná (stříbrná) barva
Pružina sedla:černá barva (chrom)chrom
Linkování ( bílá barva, šířka 2mm):přední a zadní blatník, skříňky (jen vývozní verze)
Linkování ( bílá barva, šířka 2,5mm):ráfky kol
Linkování ( bílá barva, šířka 4mm): nádržnádrž

  Misky řízení, matice stahující přední vidlice, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, zkratovač zapalování, řadící a startovací páka byly chromovány.

  Ostatní drobné díly jako páčky klíčů brzd a táhlo zadní brzdy byly natřeny černou barvou.

  Matice a šrouby byly černěny.


Motocykly ČZ 125 c a ČZ 150 c se navzájem liší pouze použitými motory kubatur 125 cm3 a 150 cm3 a tachometry (černá stupnice - max.80 km/hod / černá nebo bílá stupnice - max.100 km/hod). Některé motocykly určené na vývoz měly tachometry v mílích za hodinu.

Řez motorem ČZ 125/150 c Rozdíly mezi motory ČZ 125 c a ČZ 150 c:
Motory obou kubatur v maximální míře využívají shodné díly. V zásadě se liší pouze vrtáním (pr.52mm / pr. 57mm). Zdvih (58mm) a tím i klikový mechanismus jsou shodné. Rozdílové díly:
Hlava válce, válec, píst (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní kroužek (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní čep, řetězové kolo (16zubů / 18 zubů), karburátor JIKOV (PAL) 2918 HC (hlavní tryska 75 / 80-85), hnané kolo náhonu na tachometr (9 zubů / 7 zubů)

Kubaturu motoru nejlépe rozpoznáme podle nálitku-nápisu na hlavě válce (125ccm / 150ccm)

Dobová fotografie z časopisu Motocykl Rozdíly mezi verzí s neodpruženým zadním kolem a odpruženým zadním kolem:
Tvar skříněk na akumulátor a nářadí, kryt na řetěz, rám (zadní partie), zadní blatník (dělené vzpěry blatníku - vodorovné k blatníku nýtovány / nedělené vzpěry blatníku - šroubované), víko brzdy zadního kola, rozeta s osou zadního kola a příslušenstvím, tlumiče výfuku, umístění houkačky.

Rozdíly mezi motory ČZ 125/150 c a JAWA-ČZ typ 351 a 352:
Pravé víko motoru (tlačítko pro zhasínání motoru), umístění kondenzátoru, pravý blok motoru (rozdílná vývodka el. vodičů), rozdílný převod náhonu tachometru, závit pro uchycení krytu řetězu v pravém bloku, řetězové kolo, hřídel ukazatele zařazené rychosti (u JAWA-ČZ typ 351 a 352 zářez pro řetězové kolo).

Vzpěra stupaček spolujezdce Změny během výroby:
- vzpěra stupaček spolujezdce
- zkosená hrana krku rámu v místě uložení misek řízení
od v.č. 277006 zjednodušení konstrukce předních teleskopů
od v.č. 283779 změna šroubů upevňujících zadní teleskopy z M6 na M7
od v.č. 307528 změna elektrického zapojení (Záměna dvojitého selenového usměrňovače za jednoduchý)  Schémata elektrického zapojení |

Různá provedení sedel:
Potah sedla vyrobený firmou Svit n.p. Gottwaldov Motocykly byly osazovány vůdčími sedly buď s pryžovým, nebo koženým či koženkovým potahem. Pryžový potah byl postupem času vyráběn ve dvojím provedení, lišícím se zejména znakem výrobce (Svit n.p. Gottwaldov, Barum n.p. Otrokovice) v zadní části. Potah sedla Svit se od potahů Barum liší i jinou strukturou posedové části a potah sedla Barum má navíc zesílen okraj.
Kožený i koženkový potah byly vyráběny ve dvou berevných provedeních (černá, hnědá). Konstrukce sedel s pryžovým a koženým (koženkovým) potahem se liší konstrukcí a tvarem kyvného ramene.


Akumulátor VARTA 3 M 4 6V-7Ah, kresba Akumulátor:
  Motocykly byly vybavovány akumulátorem VARTA 3 M 1 6V-7Ah, který byl uložen levé boční shránce a proti pohybu zajištěn stahovacím třmenem.
  Akumulátor sloužil jako zdroj el. energie pro houkačku a obrysová světla. Dobíjen byl za chodu motoru ze světelného obvodu přes pojistku, tlumivku a dvojitý selenový usměrňovač. Kostřený byl záporný pól.  Poznatky z renovace elektrických součástí |

Stupačky:
Stupačky motocyklů ČZ 125/150 byly gpryžové, kulaté s podélnými drážkami, bez znaku ČZ.

Pneumatiky:
Dezén pnematiky BARUM Super Sport Motocykly byly vybavovány plášti BARUM Super Sport o rozměru 2,75'' x 19''. Později došlo ke změně značení dezénu na BARUM M4.
Výrobu motocyklových plášťů s dezény firmy BARUM převzala v současné době firma MITAS. Pro rozměr 2,75'' x 19'' však nevlastní výrobní formu.

Znak BARUM na bocích pláštěZnak Super Sport na bocích pláště

Doplňky:
K motocyklu bylo možno dokoupit tandemové sedlo (2 druhy provedení obdobné jako u sedla vůdčího a úzký typ s napínáky s potahem pryžovým či z umělé kůže) se stupačkami. Tandemové sedlo se montovalo na nosič pomocí čtyř šroubů. Stupačky se šroubovaly do závitů v rámu.

Dalším původním doplňkem byly chrániče kolen, jejichž horní část se připevňovala k rámu pomocí třmenu a dolní část byla držena horním předním šroubem nesoucím motor.


Prototyp:

 Zřejmě snaha o racionalizaci výroby a zjednodušení konstrukce motocyklu vedla konstruktéry k vyzkoušení možnosti odvádět výfukové plyny z válce pouze jedním výfukem.
 Dle tvrzení pamětníka, jenž pracoval ve vývoji, byly kolem roku 1952 odlity celkem tři válce 150 cm3, u kterých byl levý výfukový kanál zaslepen. Současný majitel vlastní válec s výrobním číslem 2, který získal od zmíněného pracovníka vývoje, jenž jej odnesl z továrny při odchodu do důchodu.

Jednovýfukový prototyp motoru ČZ 150 c Jednovýfukový prototyp motoru ČZ 150 c

Jenovýfukové provedení nebylo u motorů tohoto typu nikdy sériově realizováno.


Dobová fotografie:

ČZ 150 c r.v. 1952 Na původní dobové fotografii z archivu Jana Mládka je zobrazen motocykl ČZ 150 c v "základní verzi" ovšem s černě barvenými koly. Motocykl zjevně není opatřen linkami - linky jsou pouze na ráfcích a nádrži. Fotografie dále dokazuje, že matice stahující přední vidlice jsou pokoveny a bowdeny brzdy a spojky jsou z materiálu bílé barvy. Státní poznávací značka je umístěna jak na zadním blatníku, tak na blatníku předním.

ČZ 150 c, neodpružené zadní kolo Na původní dobové fotografii z archivu Michala Čtrnáctého je vidět, že na motocyklu nejsou kromě nádrže žádné linky. Za povšimnutí stojí, že víčko nádrže je bakelitové a rukojeti šedé. Na motocyklu je namontované neoriginální dvousedlo.

Holandský informační leták motocyklů ČZ 125/150 c z roku 1951

Holandský informační leták motocyklů ČZ 125/150 c z roku 1951
"Standaard" 125 cc
Výkonný dvojdobý motor 125 cm3; 5 HP. Zakrytý karburátor; 25W elektrická instalace. Teleskopická přední vidlice. Nosič zavazadel. Černé ráfky a tlumiče výfuku. Pneumatiky 2,50x19. Cena f 895,-
"Welp" 150 cc
Shodný s modelem "Standaard", ale s motorem 150 cm3, 6 HP a pneumatiky 3,00x19. Cena f 965,-
"Populair" 125 cc
Shodný s modelem "Standaard", ale s chromovanými ráfky a tlumiči výfuku; pneumatiky 3,00x19; elektrická houkačka; tachometr v km ve světle; akumulátor ve schránce. Cena f 975,-
"Verkenner" 150 cc
Shodný s modelem "Populair", ale s motorem 150 cm3. Cena f 1025,-
"Tourist" 125 cc
Shodný s modelem "Populair", ale s teleskopy zadního kola. Cena f 1045,-
"Voortrekker" 150 cc
Shodný s modelem "Tourist", ale s motorem 150 cm3. Cena f 1095,-
"Super tourist" 125 cc
Shodný s modelem "Tourist", ale v červené barvě s chromem a zlatými linkami. Cena f 1070,-
"Padvinder" 150 cc
Shodný s modelem "Super tourist", ale s motorem 150 cm3. Cena f 1120,-
Pro sportovní účely jsou určeny speciální sportovní modely s upravenými motory 125 cm3 a 150 cm3, 4 rychlostmi a odpruženým zadním kolem.






Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (302/375): Strana 1 / 21 Starší témata    
 Ahoj měl bych na vás dotaz. Mám ČZ 150c a řeším černou barvu (označení barvy).Vašek    [Václav]    (07. 11. 2017)
 Vašku, už jsi zjistil číslo černé barvy? Také se chystám lakovat.
Honza    [Jan Homola]    (13. 02. 2018)
Přidat odpověď    (1)
 Dobrý den, mám cz 150C, rok 1950, ale uz odpruženou verzi, nese ještě známky neodpruzene, jako například pevnou startpaku, je možné, že je to tak z výroby? Nebo je to nějaké samodomo? Díky za odpoved.    [Zdnek]    (23. 01. 2018)
 Sklopná startovací páka je uváděna zavedením na začátku ledna 1951 - opružená verze ve výrobě doplnila neodpruženou už na podzim 1950 takže pokud není viditelně upravená zadní část na teleskopy (spony teleskopů by měli mít šrouby M6 + zadní blatník by neměl mít výztuhu vzpěr) tak to pravděpodobně je jedna z prvních odpružených C.    [Martin Štindl]    (25. 01. 2018)
Přidat odpověď    (1)
 Ahoj všichni. Mám CZ 125 s řazením na nádrži. Nevím jaký je to rok výroby. Nenašel jsem ani štítek, ani číslo motoru. Je v tom nějaká finta, nebo je chyba ve mně. Jirka    [Jiří Pomahač]    (13. 05. 2017)
 Tak 125 s řazením na nádrži je jedině ČZ 125A. Štítek by měla mít na rámu pod sedlem. Číslo motoru je z vrchu na zadním držáku motoru    [meela]    (17. 05. 2017)
Přidat odpověď    (1)
 Zdravím, mám dotaz ohledně rozměru vymezovacích podložek, které by podle katalogu ND (čz150c) měly být mezi ložiskem 6304 a ramenem klikové hřídele. Při demontáži zůstaly ložiska na klikovce a klikovku jsem i s nimi poslal na repasi, takže jsem neměl možnost si je změřit. Děkuji    [Mirek]    (04. 03. 2016)
 Položka má sílu 1 mm,zdraví znalec O.Dědeček,    [O.Dědeček]    (27. 02. 2017)
  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=181699    [Martin Štindl]    (04. 03. 2016)
Přidat odpověď    (2)
 dobrý večer, nemohu sehnat brzdový klíč na čz 125c. poradíte, kde bych jej sehnal? děkuji za odpověď. s přáním krásných dnů tomáš horák. tomhorn@post.cz    [tomáš horák]    (13. 04. 2016)
 Samostatně klíč pro 125/150C nabízí Motoren http://www.motoren.sk/shop/detail/4077/78 ale zatím jsou na burzách snadno sehnatelné kompletní štíty na přední brzdu typu C.    [Martin Štindl]    (18. 04. 2016)
Přidat odpověď    (1)
 Vie mi niekto poradiť. Skladám CZ 125C rok výroby 1950.Neviem kde sa priskrutkuje predná časť krytu reťaze. Kryt reťaze je zhodný s katalogon ND, a má tam ísť skrutka M6x15.Vychádza to priskrutkovať do bloku motora, no žiadny otvor tam neni. Motor je originál, č.motora pasuje s TP.Za radu ďakujem.    [Miroslav Valent]    (27. 01. 2015)
 Dobrý večer,musí byť v bloku slepá diera so závitom M6.Zvykne sa tam strhnúť závit,takže bacha!    [ogar]    (27. 01. 2015)
Přidat odpověď    (1)
 Dobrý den mám CZ 125C je to podle štítku rok 1949 má to už odpružený zadek ale přitom to nemá díru na pružinu pod sedadlem jako to má perák.Je to asi nějaký mezityp jinak číslo motoru souhlasí se štítkem a motor je stejný jako u CZ 125T.    [Jindřich Šimon]    (08. 11. 2014)
 Nejedná se o mezityp ale o docela častou úpravu rámu ČZ 125T pro zadní odpružení, zadní opružení měli až sériové ČZ 125/150C na podzim 1950.    [Martin Štindl]    (08. 11. 2014)
Přidat odpověď    (1)
 Dobrý večer
Mám motocykl čz 125 asi podle čísla motoru typ T No nevím to přesně zadní kolo je uloženo pružně jako u Céčkové vrze.Na rámu není číslo ani štítek a asi tam nikdy číslo se štítkem nebylo.Pouze mám číslo motoru je možné podle motoru zjistit typ a rok?Děkuji    [Tomáš Svitáček]
    (28. 08. 2014)
 Podle v.č. motoru lze dobře určit rok výroby i provedení. Pokud má motocykl zadní odpružení tak může být upraven rám pro uchycení zadních teleskopů nebo je vyměněn přímo celý rám. ČZ 125T výrobní číslo neměli z výroby vyražené na rámu, to bylo pouze na štítku pod sedlem.    [Martin Štindl]    (31. 08. 2014)
Přidat odpověď    (1)
 Ahoj měl bych na vás dotaz. Mám ČZ 150c A na nádrži nemám prolis Čz není ani překytovaný.Protože když se kouknu do nádrže tak tam není.    [Tomáš]    (05. 01. 2014)
 Zajímá mě jak je to možny nikde jsem to neviděl ani jsem to nenašel ,že by se takovy nádrže vyráběly    [Tomáš]    (08. 01. 2014)
 A co je obsahem dotazu?    [jawarmaniak]    (08. 01. 2014)
Přidat odpověď    (2)
 Dobrý den, prosím o radu. Dávám dohromady ČZ 150c odpruženou.
Chtěl bych se zeptat , zda číslo stroje je totožný s číslem motoru. Typový štítek je poničený a je nečitelný.
Předem děkuji
Vít Jedelan    [Vít Jedlan]
    (20. 12. 2013)
 U ČZ 125/150 bylo výrobní číslo rámu a motoru vždy shodné.    [Martin Štindl]    (21. 12. 2013)
Přidat odpověď    (1)
 Dobrý den,prosím o radu.Před rokem jsem koupil čz125c podle prodejce čz150c,že to je čz125c jsem zjistil až doma.Na štítku je rok v.1953 čz125 a na hlavě válce taky.Po ročním promýšlení renovovat či né jsem se rozhod,že to zkusím.Podle všeho to vypadá na vývozní typ,ale jsou tam nesrovnalosti.Je celá červená,linkované blatníky a nádrž ze schránek už nepoznám nic jsou rezavé.Chromované páčky spojky a brzdy.Tachometr je v km/h a je do 100.Zajímalo by mě jaké byly středy kol?Někdo je má chromované jiný nalakované.Předem děkuji za odpověď    [Jarda]    (12. 04. 2013)
 Děkuji za odpověď.Štítek je v češtině.Děkuji za poučení,máte pravdu označení "vývozní"není to správné.Určitě se vyvážely i jiné veze.Prodávaly se i u nás jen byly určitě drahší než lidovky.Co označení De Luxe    [Jarda]    (12. 04. 2013)
 Náboje obou kol jsou v barvě motocyklu - u verze "vývozní" jsou červené, u základní v černé. Název "vývozní" se používá pro určení zbarvení - tedy červená s linkováním, ale na export šli i verze v základním a lidovém provedení. Tachometr se stupnicí do 100km/h je v pořádku, v roce 1953 převažovali tachometry značky Autopal(signa AP), motocykl má nejspíše i štítek v češtině.    [Martin Štindl]    (12. 04. 2013)
Přidat odpověď    (2)
 Zdravím, pustil jsem se do renovace ČZ 125C. Rozebral jsem jí a připravuju pískování rámu. Jakou barvu pak použít na kostru? přemýšlel jsem o něčem odolném, jako Hammerite - je to dobrý nápad, nebo bude barva vypadat nereálně a je lepší použít klasický lak a který? Díky za odpověď. Lojza    [Lojza]    (03. 01. 2012)
 Ahoj,já vím čz černá,ale červená se mě líbí a vzhledem ktomu,že byla původně červená chci to zachovat.Jen by mě zajímalo jaký odstín má být.Je dost vybledlá.Jen pod zadním světlem a pod nádrží to vypadá původně snad to někdo dokáže podle toho namíchat    [Jarda]    (12. 04. 2013)
 Ahoj,taky renovuji tu samou motorku včera jsem ji lakoval,a vše jsem stříkal akrylátovou barvou.    [Miloš]    (08. 01. 2012)
 Ahoj,já by jsem rám nastříkal kvalitním základem a na to kvalitní černou protože ČeZety dělali i černé.    [Pavel]    (04. 01. 2012)
Přidat odpověď    (3)
 Dobrý den,včera jsem si koupil čz 150 c neodpružená verze r.v.1950.Tato motorka má hluboké blatníky (přední i zadní).Chtěl bych se zeptat,jestli se takhle vyráběli(třeba na vývoz)nebo je to nějak upravené kutilem .Děkuji Jirka    [Jirka]    (25. 02. 2013)
 V roce 50 ještě nebyla céčka odpružená. Blatníky si prohlubovali majitelé. Je to bastl.    [jawarmaniak]    (06. 04. 2013)
Přidat odpověď    (1)
 Ahoj, jakou diodou nahrazujete selenový usměrňovač u ČZ 125 C. Děkuji za radu. Jirka    [Jiří Valtr]    (10. 03. 2013)
 Lze použít jakoukoliv polovodičovou diodu vhodných hodnot
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=102229    [Martin Štindl]    (13. 03. 2013)
Přidat odpověď    (1)
 Zdravím a prosím o radu. Mám zrenovovanou ČZ 150C z roku 1952. Pro přihlášení však chybí výrobní štítek, který tam však asi nikdy nebyl Objednal jsem ho a ptám se: kde má být umístěn? Někdo tvrdí že na trubce rámu pod sedadlem, ale kamarád má r.v.1953 a tam je štítek na krku rámu pod řidítky. Děkuji za odpověď, případně zaslané foto. Věc spěchá. V pondělí 4.3. bych to měl řešit. Jarda    [Jaroslav Michálek]    (01. 03. 2013)
 Ahoj,já mám celkem 4 ks čz 125/150c rok výroby 1950 až 1953 a všechny mají výrobní štítek pod sedačkou.Začíná přibližně cca 5mm nad svárem zadních trubek a jde směrem nahoru k uchycení sedačky.Je mírně pootočený na pravou stranu a levý kraj štítku začíná na kraji uchycení na pumpičku.    [Jirka]    (02. 03. 2013)
Přidat odpověď    (1)
Nezodpovězená témata (73/375):
 Ahoj ,mám dotaz?blatníky na cz 125c mají prolis po vrchu uprostřed , je to úprava dobová,nebo jsou z jiného stroje?vložil bych foto ,ale nevím jak? dekuji
[Ecinmol]      (11. 01. 2018)
 Dobrý den,prosím o radu kdo je profesionál na renovaci ČZ 125
rok výroby 1953.
Děkuji Petr.
[Petr Dvořák]      (28. 12. 2017)
 Dobrý den, renovuji ČZ 150c, r.v. je dle zjištění podle v.č.motoru 1953. Kde má být umístěn výrobní štítek? Byl jsem přesvědčen že pod sedadlem, ale od r.v. 1953 prý na krku řízení. Děkuji Miloš
[Miloš]      (20. 12. 2017)
 Dobry den,prosim o radu jak se pozna stari pneumatiky.Mam motocykl čz125t a jsou na nem pneumatiky barum predni plast ma cislo 92245848,a zadni 21657662.Zajima mi zda je v tych cislech ukryt mesic a rok vyroby plaste.Predem dekuji moc.Z pozdravem Rudla
[RUDLA]      (12. 12. 2017)
 Ahoj vespolek,
začínám s renovací 150 c motorka je zdá se docela kompletní nádrž chrom, tlumiče i páčky také chrom. Ale kola a sedlová pružina jsou černé. Zdá se, že původní. Mám to takto černé zachovat nebo chromovat, či pružinu ano a kola ne ? Co vy na to přátelé ? Jo a nemáte prosím nějakou skicu horního držáku revmaplechů ? Musím jej vyrobit. Na internetu jsou revmaplechy linkované ale byly také linkované původně ?
Zdravím Vás všechny !
Mirek
[Mirek]      (08. 04. 2017)
 Zdravím. Pořídil jsem si k renovaci polovrak dle prodejce ČZ 150 C. Není na něm výrobní štítek. Znám jen číslo motoru. Jak mám postupovat a kde sehnat výrobní štítek ?
[Jaroslav Čálek]      (03. 01. 2017)
 Jak daleko ma byt pist od hlavy valce kdyz je jiskra?Dekuji za odpoved.Jsem laik.
[Robert]      (03. 07. 2016)
 Ahoj blázni
Mám čz 150c rok výroby 1952 štítek má hrozný ale čitelný. Ale potřeboval bych vjedět jestli má čzta číslo vyraženo i někde na rámu a kde (jak Jawa pérak ty ho maji vyražený nazadní části rámu u tlumiče v pravo)
[Henryczek]      (03. 06. 2015)
 Zdravím,měl bych dotaz na majitele ČZ 125 C (1950), jaký je rozměr (šířka) řidítek, popřípadě nejširší místo celé motorky. Motorku mám uskladněnou daleko od domova a chtěl bych ji dovést domů, a potřebuji to vědět kvůli uskladnění (průjezdu). Děkuji
[Václav Račan]      (19. 04. 2015)
 Ahoj. Setkal se někdo s chromovanými kryty bočních kastlíků? Zatím jsem neměl moc času zetku prohlídnout (mám ji sice dlouho, ale uloženou a teď jsem ji vytáhl) a z rychlého prohlížení to vypadá na červenou (přetřena štětcem na černo) a kryty jsou chrom. Děkuji.
[Waltr]      (28. 12. 2014)
 zdravím všechny ochotné poradit... potřebuju natáhnout nový gumový potah (sedlo) na kostru sedla řidiče (i na tandem) ale nejde a nejde(mazlák jsen taky zkoušel :-) )... mám strach abych to nerozerval, je na to nějaký grif nebo zlepšovák ??? díky za info Jara
[Jara]      (15. 12. 2014)
 dobrý večér,mohl by mě někdo poradit,kde zjistím které části mají být pochromované na čz 125c červené barvy.Vím,že nádrž,ráfky,výfuky,řídítka,mám kovové páčky tak i ty,pružina sedla,ale co kryt rozety,různé podložky a spojovací materiál?Jaká byla povrchová úprava šroubů a matic?Předem děkuji za odpověď
[Jarda čz125c]      (10. 05. 2013)
 Dobrý den, nevíte náhodou o nějakých dokladech na CZ 150c rv 1951 ? Moc děkuji za typ
[Radek Páterek]      (14. 08. 2012)
 Ahoj
Strejc (počítačvý negramot:) má CZ 150c. Jezdí na ní a koupil si z pohodlnosti el.zapalování,tuším Magneton Kroměříž. Aby nemusel zkoumat kam to přidělat (cívka+ krabička)prosím o nějakou zkušenost nejlépe s fotkou. Děkuji a zastáncům originality se omlouvám. :)) Miloš
[Miloš]      (20. 06. 2012)
 Ahoj,mám originální nákresy motorů čz 150 z roku 1955,má někdo zájem?
[Václav]      (05. 05. 2012)
 Dobrý den,hledám pomoc!!!Mám Orthopedii ČZ 150,ale napůl vyrezlý štítek.Nevíte někdo co naněm bylo napsané?Nemá někdo nějakou dokumentaci nebo kontakkt na majitele?Moc děkuji.Dušan.
[Drla Dušan]      (01. 05. 2012)
 každy motcikl musi davat jiskru spravna funkce plovaku a pak jede
[ kutil]      (14. 04. 2012)
 Zdravim vsechni CZtare.
Mam opet problem.Po nasazeni novych gum /jsou vyssi nezli ty stare/nepasuje stojanek a motorka nedrzi.Ma na to nekdo nejaky trik?Domnivam se,ze budu muset navarit delsi trubky nebo jsem si myslel,ze bych tam kde se stojanek opira o ram navarit kousky trubek tak 2cm,tim by se se to zvysilo.
Predem dekuji za odpoved.
Olda
[Oldrich Kratochvil]      (11. 04. 2012)
 Ahoj, renovuji ČZ 150 c vyvozní verzi , ale nevím v jakem poměru se ředí benzín, poradí mi někdo prosím?:)
[Honza]      (13. 12. 2011)
 zdravym zhanim kompletni gumove sedlo řidice na čz 150 c mam komletni orig.stavu kozene popripade vymenim diky za radu.
[Radek]      (27. 11. 2011)
 zdravim,shanim vzpery zadniho blatniku na 150c neodpruzenou verzi, nevite nekdo? tez bych potreboval kastlik na baterii na tu samou motorku. diky petan
[petan]      (23. 08. 2011)
 zhanim pružinu na nožni brzdu nete nekdo?na čz150c.diky Radek
[RADEK]      (18. 05. 2011)
 Zdravim potřebuji poradit kde se dá sehnat nová spojková lamela na ČZ 150C díky.
[Karel]      (15. 05. 2011)
 ZDRAVYM STALE NEMUŽU ZEHNAT NA ČZ 150C PRUŽINY NA TANDEMOVE SEDLO PORADI ME NEKDO KDO JE MA DIKY RADEK.
[RADEK]      (13. 05. 2011)
 Dobrý den ,je možná kombinace černého ráfku a stříbrných nebo chromovaných drátů na lidovku ? Nebo je to nějaká blbost ,protože to na motorcé mám a nevím zda to není nějaká oprava z dob minulých. Děkuji
[Bredy]      (22. 02. 2011)
 Díky Monty
[Pavel Rousek]      (18. 10. 2010)
 ahoj, potřeboval bych vědět číslo RAL barvy vývozní červené čz 125c předem díky:)
[Honza]      (29. 09. 2010)
 čau nevíte kde bych sehnal plechy a pérka spojky na čz 150 díky za info
[pepa]      (18. 03. 2010)
 ahoj chlapi poradte kde je tetka o vikendu 27.2.2010 nejaka veteran-burza nekde na morave nebo pobliš.diky peta
[peta]      (24. 02. 2010)
 zdravím Vás, měl bych dotaz na Cz 125C-lidová verze má mýt cerne ravky i s draty a niply chci se zeptat jestly se to lakovalo zvlast (draty) nebo az po vypletení dekuji
[adamec]      (26. 01. 2010)
 Ahoj chlapi. Poslal jsem do chromu kapličku přepínače světel a zapomněl jsem odnýtovat plíšky klaksonu uvnitř (jeden z mědi, druhý z pružinové oceli). Chromař to nejspíš hodil do louhu na stažení starách povlaků a protože nýtek plíšků byl hliníkový, tak se v lázni rozpustil a o plíšky jsem přišel. Zkoušel jsem plíšky vyrobit, ale nedaří se mi - všechny materiály jsou vzhledem k malinkým rozměrům ve výsledku moc tlusté. Poradíte někdo, z čeho plíšky vyrobit? Díky za radu.
[jadot]      (17. 01. 2010)
 Zdravím ve spolek, nemohu sehnam převod na náhon tachometru který je našroubovám na víku karteru.Jedná se o Jawu-ČZ 150. Pokud byste ho někdo měl, nebo vědel, kde ho sehnat, prosím dejte vědět. díky
[Svoboda]      (11. 01. 2010)
 ahojte chlapi poradte mi prosim-shanim nakopavacku na čz150c a nebo z nejake jine motorky jde mi hlavne o ten tisicihran
[peta janicek]      (26. 12. 2009)
 Dobry den, chci se zepta jestli by mi tu nekdo nemohl poslat rozmer znacky na CZ 150 c r.v.1952 potrebuji si ji udelat abych ji mel kompletni. Dekuji vsem za odpovedi.
[Libor]      (29. 10. 2009)
 Dobrý den,nemáte někdo tel.číslo na pana Párise(prodává dráty do kol),teď nedávno byl v Kladně...děkuji Jirka-Cheb
[jacka jiri]      (13. 10. 2009)
 zdavim vas potrebuji udelat kompletni renovaci motoru na čz150c v okrese vsetin a pobliš.jde mi o to at to neni prehnane drahe ale at je to slusne provedene.nepotrebuji doklad o provedeni muze to byt i nekdo kdo to dela rad z lasky a poradne. peta.janicek@tiscali.cz
[peta janíček]      (24. 09. 2009)
 Ahoj chci se zeptat, zháním papíry na čz 125,150 C cena do 12 000 Kč popřípadě dohodou zatím diky Ondra
[Ondřej Filip]      (23. 08. 2009)
 Ahoj jsem nový držitel ČZ 150, nevíte náhodou o nějaké opraváři či dílně na Severní Moravě se kterou bych mohl spolupracovat na kompletní renovaci této motorky?
[Martin7654321]      (15. 06. 2009)
 Dobrý den.Mám prosbu,scháním na čz 150c,r.v.1951 originál sedlo,zadní nosič,zadní světlo a tachometr.Pomozte mi,prosím.Děkuji.
[Petřík]      (21. 02. 2009)
 Ahoj lidi.Jsem majitelem kominíčka 125 rv.1952.Jsem z České Třebové a hledám někoho z okolí kdo má také b,t,c.Bylo by fajn je v létě vytáhnout a prohodit pár slov o těchto strojích.Třeba domluvíme nějaký srázek.Nebo dejte vědět jesli se už někde scházíte.Krásný rok 2009
[David]      (19. 01. 2009)
 Zdravím a prosím někoho, zda-li by mi neposlal fotky zadní spodní části rámu, zobrazující uchycení zadních stupaček k rámu. ČZ 125 C r.v. 1952. Předchozí majitel držáky zadních stupaček uřezal, tak je musím udělat a přivařit, ale nevím jak vypadají. Děkuji pěkně.
[Jindra]      (23. 06. 2008)
 Ahojte,
renovuji ČZ 125 C r.v.1952, základní verze, a připravuji ji do laku, nevíte někdo číslo černé barvy v jakém má být motorka nastříkána ? Děkuji pěkně.
[Jindra]      (13. 06. 2008)
 Zdravím, prosím Vás víte někdo rozmery linkování na predních tlumičích na ČZ 150 rok.49 (šířka linkovani,délka od kraje a výška)
Předem moc děkuji..
[Petr16]      (27. 04. 2008)
 Dobrý den mám sedlo na čz125t a udajně má jít předelat na čz150c odpružená.Mužete mi prosím někdo poradit jak děkuji
[Milan]      (26. 04. 2008)
 vie niekto poradit kolko kusou bolo vyrobenych cz150cs vyrobnym cislom 361059toto cislo je na rame aj namotore r.v.1954
[ivanko]      (23. 04. 2008)
 dobrý den mám čz 150c je před renovací,je od Jednoty tak bych se chtěl zeptat jestli někdo neví jaký bylo barevný provedení,jestli orig.co dělala čz a nebo jestli jiný..Předem moc díky
[petr]      (13. 04. 2008)
 čus lidi mam problem...vymenil sem motorku za 20 l nafty. na stitku ma r.v. 1949 a porad se nemuzu rozhodnout mezi dvouma typama...tady je mmoje icq:463 529 207. poslu komukoliv fotky aby mi poradil...dik
[herspic]      (24. 02. 2008)
 Dobrý den,zrovna teď renovuji svoji ČZ 150c a chtěl bych vědět kde bych na ni mohl udělat papíry, slyšel jsem že se dají někde udělat úplně nové papíry? Nevíte někdo o něčem. Děkuji předem
[Laďa]      (06. 02. 2008)
 Ahoj, nemá někdo prosím kontakt na pána z Benešova (tuším), který vyrábí kabeláž na různé moto?
[vlada]      (19. 01. 2008)
 dobry den kdoby mě poradil jak je cené originální sedlo na čz 98
[ladislav]      (14. 01. 2008)
 Ahoj dělám genrálku na motoru čz 150c, nevíte kde bych sehnal novou hřídel řazení??? ta moje má obroušený tisícihran... budu rád za každou informaci... díky
[Mirek]      (29. 12. 2007)
 jedu na jih spanelska ma nekdo prehled o jejich veteranech a co se tam da sejihnat a za kolik dik jirka
[jirka]      (15. 10. 2007)
 prosim vas nema niekto elektricku schemu na CZ JAWA 175 jednovifukovu dik
[Peter Cifra]      (14. 10. 2007)
 Dobrý den,

prosím kolegy, veteránisty, co vlastní zrenovovanou nebo původní dochovanou ČZ 150 C, zda by mi na e-mail (jaromir.otahal@seznam.cz) nezaslali několik fotografií jejich stroje. Potřebuji to pro vytvoření představy, jak udělat barevné provedení (barva-chrom-linkování) na své zetce.
Všem vám předem moc děkuji!
[Jaromír Otáhal]      (22. 09. 2007)
 Dobrý den, chtěl bych se zeptat na nějakou rozumnou cenu motocyklu čz 150 nebo 125 C, když je celkem kompletní ani nemusí byýt moc zachovalá, dík za odpověd
[Honza]      (15. 08. 2007)
 zdravím . chci se zeptat jak se dělá veteranska spz . nevim kde a jak začít . dělam si čz 125c v zakladni verzi a rad bych na ni měl veteranske spz . děkuji za info
[SOADer 917]      (13. 08. 2007)
 Dobrý den pánové měl bych malou prosbu jsem majitele čz125c a při renovaci jsem zjistil že je propálená indukční cívka a moto po zahřátí nejede nevíte jestli někdo nedělá náhrady nebo kdo by byl schopen a ochoten ji přemotaPředem Děkuji
[Roman]      (24. 06. 2007)
 Zdravím mám takový problém. Dávam dohromady 125 C a potřebuju vyměnit "ciferníček" na tachometru. Vše mám ale nevím jak sundat ručičku abych nepoškodil vracecí pružinu. Prosím poraďte. Díky moc
[Honza]      (16. 06. 2007)
 Dobry den.
Chtel jsem se zeptat zda nekdo nevite kde by se dalo sehnat puvodni jednosedlo na 150 c diky
[Ice]      (28. 05. 2007)
 Hladam informacie najradcej foto CZ 125 C cervenej farby zo zlatymi linkami.Vývozová verzia.Dakujem
[Brečka Branislav]      (23. 05. 2007)
 dobrý den,chtěl jsem se zeptat,jak je to s veteránskýma papírama,jestli to lze,když je jenom štítek,popř.kontakt.Děkuji.
[Jan]      (19. 05. 2007)
 Zdravím, mate někdo zkušenost s délkou výfukových kolen? Mám 3 páry s rozdílnou délkou kratšího konce, rozdíl je 10-20 mm pouze ty nejdelší pasují na Téčko i Céčko. Jaký je skutečný rozměr kolen? Dík i za návod k informaci
[Václav]      (04. 03. 2007)
 Zdravim nezná někdo adresu na stránky, kdy by se dalo stáhnout manual k čz 150/125 c. Tedy pokud nějaké kdy byly. Dělám si k motorkán komplet dokumentaci. Děkuji Lukáš H.
[Lukas]      (02. 10. 2006)
 Dobrý den nevíte někdo prosím , kde se dá sehnat nádrž(po repasi) na ČZ150c já totiz renovuji a u motorky byl nádrž ale opravdu nechutne promackana takže by s tím byla hodně velká práce.Děkuji předem za odpověd
[Michal]      (28. 09. 2006)
 zdravim nevíte někdo kde se dáji sehnat repliky rafku a vyfuku na cz 150, prosim o adresu nebo telefon, dekuji
[Zdeno]      (20. 08. 2006)
 Ahoj Chci se zeptat jestli se nějak nedá zjisti rok výroby a verze motocyklu Čz 150 c, protože jsem jednu koupil bez papírů a chci jí udělat do původního stavu, bohužel nelze přečís štítek a barva už také není poznat. Děkuji
[Martin]      (12. 06. 2006)
 Dobrý den,mám čz 150 c a místo fajfky na svíčku jsem dal očko s mosaznou maticí tak jak to bylo originál.Svíčka hází jiskru normálně když je venku, ale uvnitř válce vůbec.Když jsem to předělal zpět na faju, tak to je OK.Může mi někdo poradit jak to udělat aby to normálně fungovalo.????? Dík.
[L.Staněk]      (31. 05. 2006)
 Mám vrak čz 125t bez kol a nevím jaký kola tam mají být, rozměr kola, průměr bubnu, průměr osy a ještě by mě zajímalo, jestli poválečný zetky a, b, c, t, používali shodná kola.
[Dřevák]      (10. 04. 2006)
 Vážení zetkaři,
v padesátých letech se vyráběly soutěžní 150 se 4 rychlostmi. Chtěl bych se o těchto motocyklech něco dozvědět, popřípadě kdyby byla k mání. Díky .
[Pavel Hein]      (27. 02. 2006)
 Dobrý den. Měl bych dotaz, mám ČZ 150 C, z roku 52 a chtěl k ní připojit vozík MOTEX. Nevíte někdo, zda se tato kombinace někde již realizovala? Viděl jsem MOTEX za pérákem a vcelku se mi to líbilo. Díky za názory
[Jirka]      (14. 02. 2006)
 Prosim vás neví někdo číslo barvy nebo odstín šedé na nádrž ČZ 150c.(Lidová verze) Dik
[jakub]      (23. 09. 2005)
 Už několikrát se tu mluvilo o rozměru a dezénu pneumatik pro ČZ125C a 150C a podle všeho se má za to, že na tyto stroje byly montovány pláště Barum Super Sport 2,75/19. Jak si ale vysvětlujete, že v Holandském reklamním letáku který je zde zveřejněn a ve kterém je popsáno 8 (!) různých provedení motocyklů ČZ je uveden rozměr pneumatik 2,5/19 u nejlevnější 125 a 3,0/19 u všech ostatních modelů. Mimochodem na dvou motocyklech čz150, které jsem koupil v původním nálezovém stavu, byly pláště 3,0/19 (některé Barum Super Sport) které pravda už nemusely být původní.
[michal14]      (21. 09. 2005)
 V článku je uvedeno, že rozdíl mezi odpruženou a neodpruženou verzí čz150 je mimo jiné v umístění houkačky. To ale platí pouze částečně, protože první neodpružené modely měly skutečně houkačku umístěnou stejně jako starší téčka, později už však byl klakson přemístěn nad motor, kde zůstal i u odpružené verze.
[michal14]      (12. 03. 2004)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Pérák 2020
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
Sraz patinovek a bastlů
NIPPON RETRO 2020
Renovace motocyklu Jawa 350 typ Californian II z výrobní série pro Ministerstvo vnitra
Kawasaki Z H2 a nová Čechie-Böhmerland
Velorex 1960
Vozítko Super laminát
Lidová vozítka
Branná 2018
Oleje pro klasické motocykly
Velká kniha o motocyklech
ČZ 250 Custom Mk. II
Pneumatiky pro klasické motocykly
ČZ 250 Custom
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Je třeba bát se dovozové STK?
Veteránisty čekají změny?!

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Branná 2018
Česká Tourist Trophy 2016
NIPPON RETRO 2018
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Pérák 2016
III. Pohár motorových dvoukolek
Česká Tourist Trophy 2017
300 zatáček Gustava Havla 2018
Pérák 2015
Slovácký okruh 2018
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
Cena města Jičína 2018
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
300 zatáček Gustava Havla 2015
Nepomucký trojúhelník 2018
NIPPON RETRO 2019
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Jarní cena Brna 2018
Slovácký okruh 2019
Moped Stadion S 23 - nálezový stav
300 zatáček Gustava Havla 2019
Grand Prix Bugatti 2019
Setkání veteránů Holešov
Česká Tourist Trophy 2018
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš