MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly           30.10.2020 17:21         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
MotoMagazínInzerujte na MotoMagazínu

| Poválečné motocykly ČZ | Zahraniční projekty strakonické ČZ | Motocykly ČZ do celého světa | ČZ kolem světa | Motocykly ČZ 125 A | Motocykly ČZ 125 b | ČZ 125 b ve výjimečném nálezovém stavu | Prototyp ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 b, t v nálezovém stavu | O jedné renovaci motocyklu ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 t | Renovační deník motocyklu ČZ 125 t | Galerie motocyklů ČZ 125 t | Motocykly ČZ 125/150 c | Motocykly ČZ 125/150 c v nálezovém stavu | Galerie motocyklů ČZ 125/150 c | Poznatky z renovace, údržby a provozu motocyklů ČZ | Citlivě restaurovaný motocykl ČZ 150 c | Tříkolová rikša ČZ 125/150 | Přívěsný vozík ČZ | Orthopedia, tříkolová vozítka pro invalidy | Motocykly Jawa-ČZ 125/150 typ 351/352 | ČZ 125 Orthos, tříkolka pro invalidy | Ze života Jawy-ČZ 150 typ 352 | Z Čech do Austrálie na ČZ 150 c | Jak udržovat CZ 150 C |



Galerie motocyklů ČZ 125 t





 Motocykl ČZ 125 t r.v. 1948

  Majitel:  Richard Hála

Majitel zrenovoval motocykl z nekompletního vraku. Renovace trvala 2 roky. Výfuky a kryt řetězu jsou repliky. Pečlivě provedenou renovaci ruší jen několik detailů jako nepatřičné linkování schránky na nářadí, chromované táhlo zadní brzdy, chromované klíč brzd a barvený šroub schránky na nářadí.

ČZ 125 t r.v. 1948 ČZ 125 t r.v. 1948


Nálezový stav  Motocykl ČZ 125 t r.v. 1949

  Majitel:  Jiří Havrda, Petr Havrda / Jablonec nad Nisou



Nálezový stav   
ČZ 125 t r.v. 1949 ČZ 125 t r.v. 1949 ČZ 125 t r.v. 1949 ČZ 125 t r.v. 1949
ČZ 125 t r.v. 1949 ČZ 125 t r.v. 1949 ČZ 125 t r.v. 1949



Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (2/10): Strana 1 / 1
 Co ta centrální matice řízení ?    [Libor L.]    (05. 03. 2004)
 Našel jsem ten kontakt na ty repliky matic za 100,-
dentarthurdent@seznam.cz (p. Brusnický)
dělají oba typy, zaslali mi je poštou    [michal14]    (08. 02. 2006)
 Ahoj mám matici so sháníte. Je to originál a super stav mohu poslat foto. prosím na mail    [DAVID]    (07. 02. 2006)
 U mně matka 300,- + poštovný.    [MONTY]    (07. 02. 2006)
 Mám někde kontakt na výrobce replik, co je prodává po 100,-kč. Dělá šestihranou se znakem i kulatou hladkou. Občas inzeruje na WWW.veteran.cz. Koupil jsem od každé jednu. Kvalita je celkem "standardní" - navlas jako original to sice neni, ale dá se to vydržet.    [Michal14]    (07. 02. 2006)
 Matice je v poho k dostání na každý burze za 300,- taky sem jí sehnala.Seženu vám kontakt na pána co jí zasílá i poštou,ju.    [Jíťa]    (07. 02. 2006)
 Na burze ve Zloníně prodávali repliky pro B i C,dost věrné, myslím že za 300,-Kč    [Milan]    (11. 03. 2004)
 Co se týká středové matice tlumiče řízení,tak ta je zatím duralová(aby se dalo jezdit),jelikož originál bakelitovou nemám a nemohu ji sehnat.    [Jiří]    (08. 03. 2004)
Přidat odpověď    (7)
 Je vidět, že renovace byla provedena dost pečlivě, což je chvályhodné, ale zajímalo by mne, z čeho autor čerpal inspiraci pro některé netypické povrchové úpravy jako linky na kastlíku a krytu řetězu (na fotce nálezového stavu nic takového není, je tam dokonce kastlík z céčka), nebo chromované táhlo a páčku zadní brzdy, chromovanou matici a excentr u zadního kola apod. Pokud se jednalo pouze o jeho fantazii a snahu "vylepšit" vzhled stroje, už to podle mne tak chvályhodné není.    [Michal14]    (03. 06. 2004)
 ja mam T- cko z roku 47 a v povodnom stave boli linky jak na skrinke, tak na krite retaze... a na prednej vidle niesu zaoblene ale konce liniek idu do spicu.. je to na original laku, s original linkami + zub casu :)    [juro]    (02. 03. 2010)
 Díky za uznání.Samozřejmě,že jsou tam drobnosti,na které přišel až časem a bude se je snažit dotáhnout do autentického stavu.Dost pomohl i tento motomagazín ,ale o "T"-čkách tady bylo a je stále málo napsáno.    [Jiří]    (11. 06. 2004)
 Musím uznat, že na sedmnáctiletého začínajícího veteránistu je to velmi slušný výkon.    [Michal14]    (11. 06. 2004)
 Linky - to je věc omýlaná stále dokola,kde byly a kde ne.Na kastlíku zřejmě nemají být,ale bohužel už tam je.Nálezový stav byl v hrozném stavu a kastlík tam byl z "C",stejně tak kluzáky,což tam nepatří - to vše se podařilo předělat.Některé povrchové úpravy jsou také jiné,jak zmiňuje výše "kritik",ale já musím ocenit mého syna (17 let) za veškerou snahu a usilí,které vynaložil a dospěl k tomuto výsledku,nebotˇ vše dělal sám a je to jeho první veterán.    [Jiří]    (11. 06. 2004)
Přidat odpověď    (4)
Nezodpovězená témata (8/10):
 Zdravím.Nemáte někdo nějaký kontakt na kryt řetězu, na čz 125 ?
[Fanda]      (19. 01. 2013)
 dobrý den! lze ještě sehnat akumulátor, který se dříve používal. videl sem ho na první zronovované motorkce. dekuji
[kuba]      (03. 04. 2007)
 Zdravím , mám problém se start. pákou, kterou na svou zetku sháním. Díval jsem se tady na webu snad asi všude a na některých fotkách je start. páka rovná a na některých ( jako třeba na této ) ohnutá. Která je ta správná ? Děkuji ( čz 125 T )
[DEYF]      (06. 01. 2007)
 Dale pisete ze prepinac svetel byl tez chromovan, to se mi take nezda.Mam Bcko v puvodnim stavu, a prepinac svetel byl original ale hlinikovi (prikladam foto v puvodnim stavu) z fotky je zrejme ze riditka sou rezavi, kdezto hlinikovy prepinac je pouze zoxidovany hlinik. Tudiz proc by se hlinik chromoval???? Muzete mi nekdo tez odpovedet.Libor PS.foto je na veteranforum.cz sekce CZ 125/150
[Libor]      (01. 06. 2006)
 Prosim o infor jake ma cislo cerna RAL barva na CZty 125 B,T
diky Libor
[Libor]      (24. 05. 2006)
 Zdravim , mel bych skromny dotaz na pratele Zetkaře, mam CZ 125 B a T, a dva karburatory, sou velmi podobne jeden ma plovakovou komoru na deklit-opatren sroubenim a druhy ma normalne na dva sroubky, ale vratji mi hlavou vzduchove filtry mam 3 ks, ten na levo je cely hlinikovy a nema obroucku otvira se po smeru hodinovych rucicek, ten uprostre /orezly/ ma obroucku otvira se proti smeru hodinovych rucicek, je pozinkovany a packu ma pribodovanou, a ten uplne napravo je tez pozink, packa neni pripodovana ale je cela soucasti otocneho uzaveru a otvira se po smeru hodinovych rucicek. Takze mam 3ks a kazdy jiny, vite ktery je na B a ktery na T???? foto sem ulozil na www.vetranforum.cz
[L.]      (09. 05. 2006)
 překrasni stroj
[Lukáš]      (16. 06. 2005)
 Na fotce nálezového stavu jsou rukojeti v šedivém provedení.Proč tedy na renovovaném motocyklu jsou černé.Myslím že to ztrácí na autentičnosti.Jinak velmi pěkné.
[Petr]      (11. 03. 2004)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

Nové články
Mad Max Style…
Yamaha FZ 750
Ve stopě zlínské šestidenní 2020
Pérák 2020
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
Sraz patinovek a bastlů
NIPPON RETRO 2020
Renovace motocyklu Jawa 350 typ Californian II z výrobní série pro Ministerstvo vnitra
Kawasaki Z H2 a nová Čechie-Böhmerland
Velorex 1960
Vozítko Super laminát
Lidová vozítka
Branná 2018
Oleje pro klasické motocykly
Velká kniha o motocyklech
ČZ 250 Custom Mk. II
Pneumatiky pro klasické motocykly
ČZ 250 Custom

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Lidová vozítka
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Branná 2018
XXXVIII. Nepomucký trojúhelník
300 zatáček Gustava Havla 2019
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Česká Tourist Trophy 2018
Česká Tourist Trophy - IRRC 2019
Nepomucký trojúhelník 2018
Česká Tourist Trophy 2016
Pérák 2018
Slovácký okruh 2018
NIPPON RETRO 2019
NIPPON RETRO 2018
Jarní cena Brna 2018
III. Pohár motorových dvoukolek
Česká Tourist Trophy 2017
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
Pérák 2016
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
300 zatáček Gustava Havla 2015
Setkání veteránů Holešov
Slovácký okruh 2019
300 zatáček Gustava Havla 2018
Pérák 2015
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Evropský festival Route 66
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš