Motosalon MotoMagazínu


Suzuki GSX 1400



rok výroby 2002



  Autor: Jiří Bartuš


 Fotografie motocyklu poskytla firma YoungTimerMoto.cz Sezemice, která se zabývá dovozem a prodejem zejména klasických japonských motocyklů. Její aktuální nabídku, ale i galerii již prodaných klasik a dalších služeb naleznete na www.YoungTimerMoto.cz



  Objem nenahradíš. Toto heslo zřejmě stálo u Suzuki za rozhodnutím představit naked bike s motorem o opravdu důstojném zdvihovém objemu 1402 cm3. Suzuki GSX 1400 se téměř ihned stala mezi motoristickou veřejností legendou a poctivý výkonný motocykl klasických tvarů si ihned od uvedení na trh našel mnoho příznivců.

Suzuki GSX 1400 na továrním prospektu


  I přes veliký zdvihový objem působí motor velice kompaktním dojmem, na čemž se podílí po dlouhá léta osvědčený systém chlazení vzduchem a olejem. Již od počátku výroby se kultivovanost chodu motoru se stará vstřikování paliva, které v té době znamenalo pro uživatele motocyklu veliké plus. Plně stavitelný podvozek klasické koncepce s dvojicí zadních tlumících jednotek dává motocyklu klasický vzhled. Impozantnost motocyklu podtrhuje zadní 190 mm široká pneumatika. Přední šestipístkové brzdy Tokico představují to nejlepší, co bylo po roce 2000 k dispozici.

S jedním výfukem to v roce 2005 Suzuki přehnala.


  Výroba GSX 1400 probíhala nezávisle na úspěšném modelu Suzuki GSF 1200 Bandit mezi lety 2001 - 2008. Novější verzi bohužel ubrala v roce 2005 na vzhledové atraktivnosti předlouhá výfuková koncovka 4-2-1, kterou výrobce reagoval na nutnost plnění přísnějších emisních limitů.

  I mnoho let po ukončení výroby je Suzuki GSX 1400 stále žádaným zbožím. Zejména první ročníky si drží cenu na japonský motocykl až nečekaně vysokou.

  Představovaný motocykl je zástupcem první generace GSX 1400. Zcela původním stav motocyklu narušují pouze instalované dobové doplňky.



Fotogalerie
 
  « Zobrazit fotografii v plném rozlišení »  



Náhledy fotografií
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii





  www.motomagazin.cz © Jiří Bartuš  2002