MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           27.4.2018 06:54         
Podívejte se jak můžete ušetřit na povinném ručení
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Mopedy Stadion | Moped Stadion S 11 - nálezový stav | Moped Stadion S 23 - nálezový stav | Galerie mopedů Stadion |
Představení mopedu Stadion S 11 v nálezovém stavu

Stadion S11   V prvním roce výroby mopedů Stadion S11 neustále docházelo k drobným změnám v konstrukci. Jak vlastně vypadaly první vyrobené mopedy?
  Díky laskavosti majitele Jana Dufka se nám podařilo zdokumentovat nálezový stav jednoho z nejstarších dochovaných mopedů Stadion S11, výrobní číslo 950.

Stadion S11












Stadion S11

  Ačkoli je moped doplněn několika nepůvodními díly, zachovalost všech dílů charakterizujících mopedy Stadion prvních výrobních sérií nám dává dokonalý přehled o provedení prvních vyrobených mopedů Stadion. Z pohledu zájemců o historii je důležité, že majitel nepodlehl snaze o renovaci a uchoval moped v nálezovém stavu i pro další generace.


Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11
Stadion S11 Stadion S11 Stadion S11




Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (10/10): Strana 1 / 1
 Uplně supr kus. Moc gratuluji vlastníkovy a děkuji za zveřejnění. Zajímavé je že nevypadá že by na stroji někdy byl namontován nosič (nevšiml jsem si děr). Škoda že na žádné fotce není pořádně vydět páčka dekompresoru ta je také odlišná.
s pozdravem r.zemla@volny.cz    [r.zemla@volny.cz]
    (13. 03. 2008)
 zdravím všechny nadšence těchto strojů,
Před cca měsícem jsem za docela dost peněz koupil S11, který byl kompletně rozebrán a nešlo poznat, zda je kompletní, neboť byl rozebrán v krabicích. Nyní sháním vše potřebné jako šrouby na hlavě atd.. byl bych rád kdyby mi mohl kdokoliv pomoci např. prodat pár věcí co potřebuji a rád bych také pokecal na toto téma. Dík moc Maty    [Jiří Matas]    (25. 06. 2012)
 Tak to je skoro stejnej, jako mám já, dokonce i barevné provedení. Mám i stejné řazení, hliníkové ráfky, jen vidlice už byla dle původního majitele zdarma vyměněna, když ho měl skoro nového. A bandu mám už taky přidělanou vnějšíma svorníkama.    [Aleš]    (16. 02. 2012)
 Fun Tomas napis mi na klatuzek@seznam.cz, rád pokecám    [Mica]    (04. 06. 2011)
 Zdravim majitele Trochu do toho dělám taky a mám kousek s výrobním číslem 1024.Je zajímavé, že už mám nosič,klasické uchycení př.brzdy i když starou vidlici a nádrž na třmenu.zase je tam staré př.světlo stejné jako mám na modelu S 01 s výrobním číslem 0023 a s motorem Sachs.kdyžtak se ozvěte rád pokecám.    [FunTomas]    (29. 05. 2011)
 je to opravdu kondenzáter který byl namontován v mopedu na zapaLOVÁNÍ A PŘI PORUŠE BYL VYMĚNĚN    [Mica]    (26. 03. 2008)
 A co je na poslední fotce ten váleček? To vypadá jak nějakej starej kondenzátor??    [JJ]    (25. 03. 2008)
 První série mopedů nosič neměly. Dokazuje to článek ze Světa motorů pod článkem.    [Jiří Bartuš]    (17. 03. 2008)
 Opravdu na nmopedu nikdy nebyl nosič a díry na blatníku nejsou,páčka je patrna na jedné fotografii řazení výše    [Mica]    (14. 03. 2008)
Přidat odpověď    (8)
 Zdar, nemáte tušení kde na rámu je na S 11 umístěno číslo rámu, popř. číslo výrobní. Celé jsem to prohledal a nic nenašel. A co je třeba k pojistce, tedy je nutné jak číslo rámu, tak číslo motoru? Na tom mém chybí jak štítek vpředu se značkou Stadion, tak štítek na kterém bývávalo, na jiných moto vyražen objem motoru, výr. číslo a číslo rámu. Pokud tam vůbec byl umisťován. Díky za odpovědi, Zan.    [Zan]    (02. 09. 2009)
 Číslo rámu je u některých na levé straně u výfuku na spodním držáku motoru někdy je přelakováno že není vidět-na tyto stadiony patří železný štítek stadion.
Pakliže tam není tak je na hliníkovým štítku .
Štítek se dá koupit v replice číslo si tam vyrazíte podle kartičky horší je když kartičku nemáte,vymyslíte si číslo třeba podle čísla motoru a pojišťovna při ověřování čísel zjistí že je moped někde pojištěn a nepojistí ho.
K pojistce je potřeba číslo VIN to je u stadionu číslo rámu,na některých stadionech chybí na hliníkovém štítku číslo motoru není vyraženo a tudíš ani není v kartičce pokud nemáte kartičku ani štítek tak sežente štítek nechte narazit číslo rámu podle motoru a taky rok výroby-(když máte madla na rámu po stranách naražte rok výroby 1959 když ne a madla chybí rok výroby 1960)do kartičky to zapište a běžte si ho pojistit.
Uvidíte pojišťovně jde jen o prachy a třeba je to nebude zajímat.    [pavel]    (17. 01. 2010)
Přidat odpověď    (1)
 Získal jsem moped Stadion S11. Potřeboval bych poradit s jeho renovací:
1. Má ještě starou vidlici - je opravdu tak nebezpečná jak jsem se dočetl v knize Československé mopedy Stadion S11 ? popř. kde bych sehnal nový tip
2. Barva již není asi původní - jakou barvu byste doporučovali - jaká byla nejtradičnější ?
3. má cenu shánět originál sedlo - popř kde ?
4. Seženou se ráfky a dráty duše a pneumatiky běžně nové - nebo musím shánět staré ?
Prostě potřebuji poradit jak na to - rád i přijedu. Předem moc děkuju. Tel 777900118    [radim]
    (06. 07. 2008)
 Starou vidlici si nech novou sezenes urcite prodavaj se celkem casto, ja jezdim docela casto s novou vidlici a ta vydrzi opravdu hodne, nekolikrat sem projel takovy diry az me to bolelo za ten stroj :-) Nevim jak s tou starou ale je celkem vzacna.

A spoustu dilu maj v Moto Ruzicka na Praze deset V Korytech    [Smajchl]    (16. 03. 2009)
 Moje skušenost je s jawou i se stadionem ráfky se dají sehnat nové i starčí sedačku seženete na BURZÁCH nebo se dají znovu potáhout    [Milan]    (08. 02. 2009)
 www.veteranforum.cz < ---- tam je každý rozum co potřebuješ    []    (18. 07. 2008)
Přidat odpověď    (3)
 peknej kousek,to je jediny ktery me chybi v puvodnim stavu,tak ho hold skladam z dilu ale skoda v novem laku a o neco mladsi,jako klasika nadrz,nosic atd. vidle jako tyto,kryt,ram,prvni,takove byli taky,aspon neco,treba casem sezenu takovy kus. moc pekne,chvalim    [dada]    (26. 03. 2008)
 pardon,omyl s zalozenim noveho tematu,to patri k puvodnimu s1    [dada]    (26. 03. 2008)
Přidat odpověď    (1)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Czech Drive 2018
Barum Czech Rally Zlín 2017
Japonské klasické motocykly a peníze
Kawasaki ZX-12R
Renovace motocyklů Jawa Californian
Honda CBR 900 RR Fireblade
Benelli 650 Tornado
Poslední závody Františka Šťastného s továrním týmem
Pérák a únik oleje
Zlínská Historic Rally 2017
Kawasaki ZZ-R 1100
Jawa Pérák v domácí reklamě
200000 kilometrů na Pionýru?
Šolcovy zatáčky 2017
Setkání veteránů Holešov 2017
Jawa 350 OHC pohledem kolemjdoucího
Czech Drive 2017
Motosraz Křtiny 2017

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Motocyklové vozíky PAv
Česká Tourist Trophy 2016
III. Pohár motorových dvoukolek
Pérák 2016
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Czech Drive 2018
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
8. Sjezd Jawistů po 70 letech v Luhačovicích
300 zatáček Gustava Havla 2017
300 zatáček Gustava Havla 2015
Motocykly Jawa Bizon
Česká Tourist Trophy 2017
Pérák 2015
Czech Drive 2017
300 zatáček Gustava Havla
Setkání veteránů Holešov
Veteráni Moravským Slováckem 2016
Classic Show 2015
Oldtimer Festival 2016
NIPPON RETRO 2015
Kniha Jawa Californian
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák 2017
Ve stopě zlínské šestidenní 2016
Zlínská Historic Rally
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš