MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           17.11.2018 01:10         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuwww.mototechnik.cz

| Mopedy Stadion | Moped Stadion S 11 - nálezový stav | Moped Stadion S 23 - nálezový stav | Galerie mopedů Stadion |
GALERIE mopedů Stadion

 Představení motocyklu ve stavu po renovaci doplněné objektivním posouzením stavu může ostatním renovátorům ukázat směr. Vše ostatní jej již jen otázkou možností a svědomí renovátora.

Typ:   Moped Stadion S 11       Výrobní číslo:  329       Majitel:  Petr Šimice

Moped Stadion S 11  Moped Stadion S 11 v.č. 329 má vzácně zachovalou přední vidlici odpruženou zkrutnými pryžovými bloky. Ač byl moped podroben renovaci a dnes slouží k dennímu ježdění, lze z fotografií vyčíst základní odlišnosti mopedů prvních výrobních sérií od mopedů mladších ročníků. Díly, které by renovací ztratily vypovídací hodnotu majitel zdokumentoval, zakonzervoval a na renovovaném stroji nahradil (kryt řetězu byl použit z mopedu mladšího ročníku a ten tvarem neodpovídá originálnímu).

 Detaily, jenž charakterizují mopedy prvních výrobních sérií:

 Hlavní rámová trubka opatřena etiketou s nápisem STADION, rám má šikmou drážku uložení zadního kola, navařené oko záchytu bowdenů, závit M6 pro připevnění houkačky ve zlepšeném provedení.
 Provedení rámu a nádrže ale zjevně neodpovídá údajům v katalogu náhradních součástí mopedu Stadion S11 z roku 1958 do výrobního čísla 2000. Jelikož rám neobsahuje středící kolík třmenu nádrže nelze jej zcela přiřadit ani k rámům mladším. Zde lze tedy jen spekulovat o tom, že první sériové mopedy Stadion S 11 byly osazovány rámem odlišné konstrukce a nádrží s úchytným třmenem, tedy, že varianta uložení nádrže a tvaru rámu dle katalogu do v.č. 2000 nebyla v praxi realizována minimálně od výrobního čísla 329.
 Přední vidlice odpružená zkrutnými pryžovými bloky, nejstarší typ s rameny bez stahovacích třmenů osy kola.
 Přední blatník s úchyty pro vidlici odpruženou zkrutnými pryžovými bloky, zadní blatník opatřen etiketou - logem firmy.
Moped Stadion S 11  Kryt řetězu s výřezem.
 Světlomet Daimon se dvěma vývody, bez průchodky.
 Zajímavostí je systém řazení otočnou rukojetí firmy MAGURA ®
 O sedle značky Stadion lze jen spekulovat, zda je na mopedu původní. Zřejmě se jedná o sedlo z produkce jízdních kol a k mopedu bylo dodáno později.

Moped Stadion S 11 Moped Stadion S 11 Moped Stadion S 11
Moped Stadion S 11 Moped Stadion S 11 Moped Stadion S 11
Moped Stadion S 11 Moped Stadion S 11 Moped Stadion S 11
Moped Stadion S 11 Moped Stadion S 11 Moped Stadion S 11






Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (4/4): Strana 1 / 1
 Tak to nemá nikdo žádné připomínky? Rád uvítám každou radu.
Petr Šimice    [Petr]
    (08. 10. 2006)
 Krásný kousek,tak trochu do S 11 fušuju vidlice se silenbloky jsou celkem 4ks ,mám zatím jen 3 ,potřeboval bych co možá nejdetailnější fotku erbu mám v plánu vyrobit vodoobtisk tak sháním podklady,nápis stadion už je hotov,docela se to povedlo,    [Petr]    (06. 03. 2009)
 Pro pana Šimice,mohl byste se mi ozvat na klatuzek@seznam.cz rád bych s váma probral nějaký detaily o tomto mopedu chystám se také na restauraci tohoto mopedu a mám spoustu dotazů    [Mica]    (09. 07. 2007)
 Mas to pekny stroj a bud rad ze ti to beha takymi vecami by som sa nezaoberal.delovica    [lubo]    (16. 12. 2006)
Přidat odpověď    (3)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR?
Setkání veteránů Holešov 2018
NOC international rally 2018
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
I pozitivní změny v dopravě se dějí...
Star Rally 2017
Pérák 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018
Slovácký okruh 2018
Suzuki GSX 1400
XXII. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Czech Drive 2018
Barum Czech Rally Zlín 2017
Japonské klasické motocykly a peníze
Kawasaki ZX-12R

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
Česká Tourist Trophy 2016
Česká Tourist Trophy 2017
III. Pohár motorových dvoukolek
300 zatáček Gustava Havla
Star Rally 2017
Pérák 2016
Veteráni Moravským Slováckem 2016
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
Pérák 2015
300 zatáček Gustava Havla 2015
Slovácký okruh 2018
NIPPON RETRO 2018
Oldtimer Festival 2016
300 zatáček Gustava Havla 2018
Czech Drive 2018
Zlínská Historic Rally
8. Sjezd Jawistů po 70 letech v Luhačovicích
300 zatáček Gustava Havla 2017
Classic Show 2015
Setkání veteránů Holešov
Grand Prix Bugatti 2016
Jarní MotorTechna 2015
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš