MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           18.12.2017 07:45         
Podívejte se jak můžete ušetřit na povinném ručení
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Motocykly Jawa 500 OHC | Provoz, údržba a opravy motocyklů Jawa 500 OHC | Renovace motocyklu Jawa 500 OHC typ 15-01 | Motocykly Jawa 500 OHC v nálezovém stavu | Kupní poradenství - motocykly Jawa 500 OHC | Kvízová otázka |
 Důsledná prověrka spojená s fotografickým zdokumentováním motocyklu v tzv. nálezovém stavu pomůže zjistit skutečná provedení motocyklů tak, jak sjely z výrobního pásu...


Představení motocyklů Jawa 500 OHC v nálezovém stavu





JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav  JAWA 500 OHC typ 15-02    (nálezový stav)

 rok výroby: 1958

  Jawa 500 OHC typ typ 15-02, rok výroby 1958. K motocyklu jsou původní doklady i s knihou jízd, protože 8 roků sloužil spolu se sidecarem ve státních složkách. Dle dokladů nejezdil ve službě zemědělskému družstvu za svých prvních 8 let 66000Km. V dokladech je zaznamenána výměna motoru a rámu.

JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav

  Na motocyklu chybí táhlo sytiče, nejsou původní světla, nahrazeny některé vzpěry blatníků, guma sání, víko čerpadla je vyříznuté kvůli jinak tvarovaným olejovým hadicím a další. Rám je vyztužen v prostoru pod motorem a u krku řízení.

JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav
JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav
JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav JAWA 500 OHC typ 15-02, nálezový stav



 JAWA 500 OHC typ 15-00    (nálezový stav)

JAWA 500 OHC typ 15-00, nálezový stav

 Aktualizováno 1.2.2007



  Nepůvodní, ačkoli líbivá barevná variace.
  Typ 15-00 se zapalováním Jawa.


JAWA 500 OHC typ 15-00, nálezový stav Zjevné nepůvodní zásahy a díly:

     řidítka
     zadní světlo
     indukční cívky

  Chybí tlumiče výfuku, kolena, řetěz, táhlo zadní brzdy, pružiny sedla, guma mezi karburátor a filtr sání, šroubek levého kastlíku (pozor 01 a 02 měly jiné), zapalovací kabely


 JAWA 500 OHC typ 15-02    (nálezový stav)

Motocykl JAWA 500 OHC typ 15-02 (nálezový stav)  rok výroby: 1956

 Aktualizováno 22.11.2006:

 Na přání majitele nemohou být fotografie zveřejněny.

  Autenticky zachovalý motocykl bez podstatných úprav. Nepůvodní úpravy a díly lze spočítat na prstech jedné ruky.

Zjevné nepůvodní zásahy a díly:

     tachometr z typu 15-01
     nepůvodní palivový kohout
     nepůvodní pravá kontrolka
     nepůvodní rámeček světla
     přední úchyty motoru jsou pro sidecar

Motocykl JAWA 500 OHC typ 15-02 (nálezový stav) Motocykl JAWA 500 OHC typ 15-02 (nálezový stav)
Motocykl JAWA 500 OHC typ 15-02 (nálezový stav) Motocykl JAWA 500 OHC typ 15-02 (nálezový stav)



Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (7/7): Strana 1 / 1
 Co myslíte? Když ji bude majitel renovovat. Zvolit originál Jawa barvu, nebo zachovat nálezovou černošedou kombinaci? Já bych byl skoro pro tu nálezovou...    [Fidra]    (04. 02. 2007)
 Ja osobne pouzivam vedsinou farbu presne v akej bola vyrabana no pridavam do farby specialne zlozky rpe trvacnost a lesk alebo farbu proste prelakujem vlastnim JAWA 500 OHC šnek a mam ju v cervenej farbe s zlatými linkami a chromom stala kupou 15 tisic od dedka na lazoch a dal som denej 70 tisic aktualne je plne pojazdna na papieroch a zucastnujem sa na zrazoch vlastnim este 7 kusov motocyklov zacinam si zvdsovat zbierku a to este CZ 150c , CZ 175 special , Junak 250 ,OGAR 350 , jawa perák 350, 250 a jawa robot ktorý je nekompletný a zhanam nan suciastky zatial mam zrenolovane len OGAR 350, JAWA 500 OHC a CZ 175 special ostatne t este len caka ale budem pouzivat original farbu ale ak by niekto vedel o nejakej JAWA 500 OHV rumpák neprerobenej zhanam a mam fakt vazny zaujem aj ked mam len 17 rokov no budem mat 18 moja zbierka sa velmi rýchlo rozrasta dufam ze raz budem vlastnit najviac veteranov nakolko je to moj zivot    [Mladý zberatel]    (18. 04. 2009)
 Jakou barvu, jakou barvu... to mne také pořád zaměstnává. Mám po dědovi pérák Ogar 350 - 12 a taky to řeším. Páč děda na něm jezdil ty "lidové" závody" v padesátých létech (o tom bych také rád sehnal materiály - k historii)a díky nezaviněné nehodě měnil předek (když jsem sundal parabolu, ukázaly se červené šavle) a pak to celé dal do pískové barvy. Tím to pro mne má punc originality, ať se to komu chce nelíbí. Je to právě pocit a vzpomínka na ten první okamžik, kdy otevřete stodolu a tam stojí zaprášená, v horším případě od slepic zadělaná, na prázdných gumách... nebo i hůř a jinak opuštěná.    [Hobo]    (31. 03. 2008)
 To je těžký taždej to vidí jinak.
Já většinou uznávám,že stroj se má dát do stavu jakej vyjel z fabriky,lae dobový úpravy jsou zas něco jinýho,bylo by to na další diskusi.    [Veteranista]    (21. 09. 2007)
Přidat odpověď    (3)
 Nechápu, co má tahle stránka za význam. Pravá kontrolka je sice nepůvodní, ale mě se líbí víc. A jsem taky rád, že už konečně vím, jak vypadají úchyty pro sidecar. Děkuji inteligentnímu majiteli fotek.    [láďa]    (13. 01. 2007)
 Jasně, každý má právo se o svém majetku rozhodovat. Nejsme přece komunisti. Ale potom měl správce vymazat i popis, který jaksi pozbyl svého významu,nebo ne? Jinak já bych byl docela rád, kdyby si foto mého stroje někdo stáhnul a dál ho prezentoval. Je to jistá forma pochvaly. No,snad až dodělám svoji 500ohc a dám někam fotky.....    [láďa]    (07. 03. 2007)
 Informace jsou podložené, fotky tu nějaký čas byly, než si to majitel rozmyslel. Sice mu taky moc nerozumím, ale chápu že je to jeho právo když je nechce zveřejnit. Nevím v čem by mu to mohlo ublížit ale je to jeho věc. Osobně jsem nikdy nikdy neměl problém se podělit o fotky svých strojů, jen na těchto stránkách jich je viděl několik, včetně jedné dobové fotky z rodinného alba :). Je pravda že jsem byl už párkrát překvapený, když jsem na fotky svých motorek narazil tam kde bych to nečekal (např. když jsem viděl inzerát "koupím čz125t" s přiloženou fotkou mýho téčka, nebo když jsem v menu nabídky dílů na www.montyjava.cz poznal svojí stopadesátku), ale nijak mi to nevadí, když jsem ty fotky jednou zveřejnil, musim počítat s tim, že si je někdy lidi stahnou...    [Michal14]    (08. 02. 2007)
 Ať se na mne nikdo nezlobí,ale absolutně nechápu majitele.Než toto tak je lepší opravdu nic,protože napsat mohu cokoliv.Opravdu nechápu a svým způsobem lituju.To je jako kdybych řekl, že mám naprostý unikát ale neukážu,okoukali by jste mi ho . Myslím, že správce měl v tomto případě informace odmítnout, jelikož jsou nepodložené .    [Honzik]    (08. 02. 2007)
 I bez fotoek tato stránka význam má. Je alespoň vidět, že sehnat materiály k publikování není jednoduché. A že upřímná snaha mnohdy nestačí.
Nezoufejte. Již máme připraven další stroj.    [Jiří Bartuš]    (14. 01. 2007)
Přidat odpověď    (4)
 Majitel má asi obavu,aby jsme mu to nevykoukali nebo má ňákou paranoju.Je mi toho ubožáčka líto.Ať se s to svou 500 udáví !    [Honza]    (10. 01. 2007)
 Nový majitel má asi strach,že ji někdo pozná koho navštívili opálení spoluobčané.    [terrot]    (03. 04. 2007)
Přidat odpověď    (1)
 přiznávám,že nevím co je na rámečku světlometu neoriginální,poučí mě prosím někdo? Diky jirka    [jirka]    (01. 11. 2006)
 Hmm , to by mě taky zajímalo , asi jako jak si můžete být jistí , že je neoriginál tachometr ? Že se tento vyskytoval na 01 která se vyráběla přibližně ve stejných letech ?? To přece ještě nic neznamená .. Pochybuju , že zrovna tachometr by někdo měnil ..    [jawař]    (15. 11. 2006)
Přidat odpověď    (1)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Renovace motocyklů Jawa Californian
Honda CBR 900 RR Fireblade
Benelli 650 Tornado
Poslední závody Františka Šťastného s továrním týmem
Pérák a únik oleje
Zlínská Historic Rally 2017
Kawasaki ZZ-R 1100
Jawa Pérák v domácí reklamě
200000 kilometrů na Pionýru?
Šolcovy zatáčky 2017
Setkání veteránů Holešov 2017
Jawa 350 OHC pohledem kolemjdoucího
Czech Drive 2017
Motosraz Křtiny 2017
Setkání motocyklů u Balcarky
Suzuki GSX-R 750 J a Kawasaki ZXR 750 H
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák a Turbo

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Vozíky PAv 40 (41)
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Česká Tourist Trophy 2017
III. Pohár motorových dvoukolek
Česká Tourist Trophy 2016
Jawa 624, 634
Pérák a Turbo
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák 2016
Oldtimer Festival 2016
Pérák 2017
Honda CBR 900 RR Fireblade
Renovace motocyklů Jawa Californian
Pérák 2015
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Šolcovy zatáčky 2017
Grand Prix Bugatti 2016
300 zatáček Gustava Havla 2015
Veteráni Moravským Slováckem 2016
Setkání veteránů Holešov
Ve stopě zlínské šestidenní 2016
Honda CB750 F
Kniha Jawa Californian
NIPPON RETRO 2015
Jarní MotorTechna 2015
Classic Show 2015
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš