MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           20.10.2019 16:50         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Motoristická literatura |
Petr Hošťálek

Knihy


Reklama s možností objednávky
Petr Hošťálek, Nepálem na Enfieldech   Nepálem na Enfieldech

    Objednávka ZDE

  Zatím poslední kniha Petra Hošťálka nás zavede do Indie a Nepálu, kde známý cestovatel absolvoval expedici na motocyklu Royal Enfield. Celobarevná kniha s velkým množstvím fotografií nás dovede až na úpatí Himaláje. Spoluautorem knihy je jeden z členů expedice, Miloň Dvořák. Unikátní na tomto spoluautorství je, že oba autoři glosují stejné události, aniž by se předem domluvili. Čtenář tak dostává mnohdy unikátní výpověď dvou generací.
  Důležitou roli hrají v knize i staré britské motocykly Royal Enfield, které se v Indii dosud v licenci vyrábějí.

Petr Hošťálek, Expedice Peking 40 000 km 1. díl, obal Petr Hošťálek, Expedice Peking 40 000 km 2. díl, obal   Expedice Peking - 40 000 Km - I. díl
  Poutavý cestopis dobrodruha Petra Hošťálka, který se vydal na motocyklu z Českých Budějovic do Peginku a dále po stopách legendárního automobilového závodu Peking - Paříž. Tento první díl pojednává o první části cesty do Pekingu a popisuje - kromě samotné Číny - zážitky z některých států bývalého Sovětského svazu a z Mongolska. Cestovatel řeší zapeklité administrativní překážky, rve se s technickými závadami způsobenými kvalitou cest, ale vesměs s potkává cestou lidi ochotné pomoci.

  Expedice Peking - 40 000 Km - II. díl

    Objednávka ZDE

  Cestovatel Petr Hošťálek popisuje cestu zpět z Pekingu, po stopách Historického automobilového závodu Peking-Paříž.
  Formát B5, 160 stran, 140 barevných fotografií, křída, vazba V8, pevné , matně laminované celobarevné desky, cena 363,- Kč



Petr Hošťálek, Stadion S 22, S 23, obal     Rok po vydání úspěšného titulu Mopedy Stadion S11 přišel Petr Hošťálek s pokračováním. Kniha Mopedy Stadion S22 a S23 volně navazuje na předcházející a doslova naplno otevírá dveře poznání všech informací mající spojitost s výrobou mopedů Stadion S22 a S23.




Petr Hošťálek, Stadion S 22, S23, obal


  Formát 216 x 303 (totožným s 1.dílem), 150 stran a 32 barevných příloh, křída, vazba V2 desky měkké, celobarevné, leskle laminované s chlopněmi. Dále obsahuje vložený sešit Přehled motomuzeí v ČR.

Československé mopedy - 1. díl Stadion S 11  (II. doplněné vydání)

  Pouze několik málo titulů, jenž byly vydány v nedávné době, se dočkalo druhého vydání. Veliký zájem o knihu tak potvrzuje jednak vysokou hodnotu informací, kvalitu vyprávění autora a tak také to, že krátká výroba mopedů zaznechala v naší historii nesmazatelné stopy.
  Ve druhém rozšířeném vydání úspěšného titlu naleznete spoustu nových, doposud nikde nepublikovaných informací a fotografií, které autor získal po prvním vydání knihy.


Petr Hošťálek, Stadion S 11, obal   Tím se všem dostává do rukou to, co tu ještě nebylo a na co jsme, my všichni milovníci miniaturních kubatur, dlouhá léta netrpělivě čekali: podrobné zpracování celé historie vzniku, přípravy výroby prototypů, náběh výroby sériové i všeho ostatního, co se prvních Stadionů týkalo. Najdete tu kapitoly o typech z dálkových propagačních jízd, ze vzniku sportovních tříd do 50 ccm, z terénních soutěží i ze závodů na plochých drahách. Kapitoly technické, týkající se změn ve výrobě, licencí, exportu i kapitolu, podle které si budete moci postavit přesnou repliku původního plochodrážního mopedu. V publikaci formátu A4 je přes 170 fotografií, z nichž většina nebyla dodnes uveřejněna a jsou v ní i přetisky původních továrních dokumentů. Není to ale jen výčet technických dat, velká část knihy jsou šťavnatá vyprávění skutečných lidí, kteří „u toho byli“, zvlášť pak Zdeňka Knota, původně mistra montáže mopedových motorů, pak pracovníka OTS a továrního soutěžního jezdce, člověka, který celou éru mopedů aktivně prožil od samého začátku až po definitivní ukončení jejich výroby.

Petr Hošťálek, Stadion S 11, obal Petr Hošťálek





Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (12/12): Strana 1 / 1
 Dobrý den, rád bych si objednal obě knihy o stadionech, ale ať se koukám, jak se koukám, tak nemůžu najít žádný formulář. Je chyba u mě, nebo přes motomagazín už nejsou objednávky možné?    [slawa.cap]    (30. 01. 2012)
 Tak už se to rozjelo. Začátkem týdne mě kontaktoval paní z nakladatelství Růže. Knížka o s22 a 23 momentálně není skladem, tak pošle aspoň knížku o s11.    [slawa.cap]    (24. 02. 2012)
 Děkuji JB, myslel jsem si, že motomagazín bude objednávky přesouvat automaticky. Dnes jsem z nedočkavosti odeslal objednávku znova, tak snad z toho nebude zmatek.    [slawa.cap]    (09. 02. 2012)
 Vaše objednávka byla ihned předána nakladatelství, které má objednávky zcela ve své režii. Omlouvám se za nečinnost, ale MotoMagazín je v tomto pouze prostředníkem. Na prodlení jsem již nakladatelství upozornil. Pokud by problém přetrvával, budu to urgovat i nadále.    [Jiří Bartuš]    (09. 02. 2012)
 Tak ani po týdnu žádná reakce na objednávku. Nevíte, jak to probíhá?    [slawa.cap]    (07. 02. 2012)
 Moc děkuju, objednávku jsem hned odeslal, ale ještě mi nepřišla žádná informace ohledně platby. Doufám, že s tím formulářem, to nebyl velký problém.    [slawa.cap]    (31. 01. 2012)
 Do nového roku jsem již se zprostředkováním prodeje knih nepočítal. Pokud je ale stále zájem, tak není problém objednávky obnovit.    [Jiří Bartuš]    (30. 01. 2012)
Přidat odpověď    (6)
 Přesto,že uvádím správné údaje stále značí špatnou elektronickou poštu. Jiří Bořil Vikýřovice bodas@bodas.cz    [Jiří Bořil]    (10. 01. 2010)
 Pozor, při objednání si zkontrolujte než zaplatíte fakturu její správnou výši. mě došla faktura kde byla sleva jen 10 % a to jsem členem klubu přátel již několik let. Celková sleva není 30 % (součet 10+20 %) ale je pouze 20 %, takže by cena měla být 355,- Kč    [HonzaBK]    (16. 03. 2010)
 Vaše objednávka byla v pořádku přijata. Děkujeme.    [Jiří Bartuš]    (11. 01. 2010)
Přidat odpověď    (2)
 Tak druhej díl mopedů mám doma,zrovna to studuju a asi nejdu dnes ani spát. Je to napínavý jak detektivka,a možná ještě malinko líp udělaný než první díl.

Pane Hoštálek,neuděláte druhý upravený vydání prvního dílu?    [Monty]
    (08. 03. 2009)
 Obsah knih pana Hošťálka nelze hodnotit jinak než v superlativech. Dnes je již spíše výjimkou získat tolik nových nikdy nepublikovaných informací z jedné knihy.    [Novotný]    (25. 03. 2009)
Přidat odpověď    (1)
 Knihu už mám od včerejška doma.    [Miroslav Kratochvíl]    (26. 04. 2008)
 Vážení čtenáři. Jak na vás kniha zapůsobila? Bylo by jistě dobré podrobit knihu kritice, protože ještě je čas ovlivnit vydání následujících dvou dílů.

Osobně doporučuji pročíst si i další knihy od pana Hoštálka, protože rozhodně nelze říci, že by byly pouhými cestopisy. Ono je totiž rozdíl když se vydá na cesty mladík s vidinou honby za dobrodružstvím a nebo životem a zkušenostmi protřelý chlápek, který dokáže nalézat a posuzovat události v souvislostech. V tomto případě se jedná o souvislosti zejména historie techniky motorových vozidel.    [Jiří Bartuš]    (06. 06. 2008)
Přidat odpověď    (1)
 Dodavate knihu aj na Slovensko? Da sa objednat aj na dobierku?    [Odo]    (03. 03. 2008)
 Knihu dodáváme i na Slovensko, ale zde raději doporučujeme platbu na fakturu, protože za dobírku na Slovensko se platí České poště cca Kč 270,-- dle váhy, čímž cena knihy výrazně vzroste. Při platbě na fakturu žádné další balné či poštovné není účtováno.
Nakladatelství Růže, Božena Nedorostová    [Božena Nedorostová]    (20. 05. 2008)
Přidat odpověď    (1)
 Jak to vypadá s dodání knihy ?    [Jaroslav Schustr]    (03. 03. 2008)
 Balík včera přišel.    [Sláva Hort]    (26. 04. 2008)
 Mám tu samou zkušenost,zaplatil jsem 3.4.08 a do dnešního dne se
nikdo neozval.[Miroslav Kratochvíl]    [Miroslav Kratochvíl]    (22. 04. 2008)
 Knížky (S-11) jsem si objednal,před třemi týdny zaplatil fakturu a do dnes nic nepřišlo,ani se nikdo neozval.    [Sláva Hort]    (21. 04. 2008)
 Prosí mějte strpení. Chvíli trvá než odejdou informace vydavateli a také chvíli trvá než je vydavatel zpracuje.
Dobírkové objednávky trvají déle obecně, protože jsou pro vydavatele náročnější.    [Jiří Bartuš]    (17. 03. 2008)
 Dobry den, objednal jsem si knihu s platbou predem a chtel jsem se zeptat, za jak dlouho by mi mely prijit na mail fakturacni udaje. Knihu jsem objednaval ve stredu vecer. Dekuji za odpoved.    [Jan Hrdina]    (14. 03. 2008)
 Kniha dnes dorazila :-) Super počtení dnes asi nepůjdu spát :-)))
Děkuji Pane Bartuši že jste ji sem umístil na objednání.    [Jaroslav]    (10. 03. 2008)
 Pokud jste si knihu objednal s platbou předem, nakladatelství vás v dohledné době jistě kontaktuje. S jistou prodlevou je však nutno počítat, zvláště dnes, kdy ještě není kniha oficiálně vydána.
U objednávek na dobírku se může časově projevit náročnější příprava.
Případné dotazy a připomínky, prosím, zasílejte individuálně na adresu MotoMagazínu info@motomagazin.cz a já se je pokusím rychle vyřídit.    [Jiří Bartuš]    (06. 03. 2008)
 Knihu jsem objednal zhruba před 10 dny a stále se nikdo neozval.Nevíte někdo jaké je dodání knihy ??    [Jaroslav]    (06. 03. 2008)
Přidat odpověď    (8)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Suzuki GSX-R 1100 M
NIPPON RETRO 2019
Muzeum českého road racingu v Hořicích
XXIII. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Cena města Jičína 2018
Jarní cena Brna 2018
Norton Dominator 650 SS
Evropský festival Route 66
Česká Tourist Trophy 2018
Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR?
Setkání veteránů Holešov 2018
NOC international rally 2018
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
I pozitivní změny v dopravě se dějí...
Star Rally 2017
Pérák 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
Slovácký okruh 2018
Česká Tourist Trophy 2018
Česká Tourist Trophy 2017
Nepomucký trojúhelník 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
III. Pohár motorových dvoukolek
Česká Tourist Trophy 2016
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
300 zatáček Gustava Havla 2018
Pérák 2016
Evropský festival Route 66
Cena města Jičína 2018
NIPPON RETRO 2019
Pérák 2018
300 zatáček Gustava Havla
Star Rally 2017
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák 2015
NIPPON RETRO 2018
Jarní cena Brna 2018
Pérák 2017
Czech Drive 2018
8. Sjezd Jawistů po 70 letech v Luhačovicích
300 zatáček Gustava Havla 2015
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš