MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           25.5.2018 14:44         
Podívejte se jak můžete ušetřit na povinném ručení
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Motocyklové vozíky PAv | Poznatky z provozu návěsných vozíků PAv | Vozíky PAv v nálezovém stavu | Generální oprava vozíku PAv 40 | Generální oprava vozíku PAv 40 | Renovace přívěsného vozíku PAv 40 | PAv 100 |
DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
 Jméno:   
 E-mail:   
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Ahoj, moje číslo je 775 760 752, klidně zavolej, můžeme to probrat. O zapsání vozíku do TP nic nevím, mam tu souseda autoškoláka, ptal sem se ho na problém provozování vozíku za automobilem obecně (v mém případě je to Š 100), říkal že neví, ale že se přeptá v Praze na nějakém jejich sjezdu. Po nějaké době mě odchytil a poskytl mi zajímavou informaci. Vozík prý tvoří součást vozidla, tudíž nepodléhá samostatné technické kontrole, neplatí se na něj povinné ručení a po tom co je připojen za automobil, by se měla zadní značka přesunout na vozík, celé to v podstatě funguje jako prodloužené vozidlo. Co se týče zapsaní do TP to mi bohužel neřekl, taky se domnívám že každý úředník si to může vyložit po svém a posuzovat to jinak. Momentálně jsem ve fázi, kdy se z něj pokouším dostat zákon, který objasňuje tuto problematiku. Rád bych to měl nějak podložené, abych to případně mohl příslušníkům předložit, protože nevěřím tomu, že mi to budou věřit. Jinak já mam k vozíku TP i dokumentaci ve které je jasně řečeno že patří k Š 100. Co se týče tvého trika to fakt nevím, rozhodně bych se přeptal, ale dokumentace hovoří, že vozík smí být připojem v podstatě každému "automobilu" s el. instalací 12V. Ještě je možné že narazíš na problém s uchycením, vozík je schválen k provozu pouze v případě že takžné zařízení bylo zhotoveno firmou Kovozávody Semily. (což si sice mírně protiřečí s tím že může být použitý za jakýkoliv vůz, ale je to asi tak). Jinak budu rád, když mi pošleš pár snímečků tvojí tříkolky s pávikem. S pozdravem Vyskočil.    [Výska](25. 02. 2006)
  Dobrý den,mám prozbu stal jsem se majitelem pavu 100,r.v.71 mám i škodu 100r.v.70 a potřeboval bych ,poradit a konzultovat nějaké věci,předem děkuji za kontakt svámi.Muj tel.603499888    [Locker](02. 05. 2010)
  Omlouvám se, to patřilo k hornímu tématu.    [Výska](25. 02. 2006)

Zobrazit dotazy   

 REKLAMA
www.motomagazin.cz 
 SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE                        (3 nejnovější inzeráty)
    (22.05.2018)
Koupím starý stabilní spalovací motor, stabilák ze statku, fabriky, mlýna. I nefunkční a zarezlý. Taky díly na tyto stroje jako magneta, mosazné mazničky, dokumenty a jiné.
E-mail: sedlakabasnik@centrum.cz
Tel.: 724250374    
    (22.05.2018)
Blok motoru na traktor Zetor 25 s klikou…
Prodám blok motoru na traktor Zetor 25. Blok je v dobrém stavu a není nikde svařovaný ( kvalitní obrobený odlitek v původním stavu) V bloku je klika, ojnice, písty, vana, vložky a závrtné šrouby pro hlavu motoru. V bloku zůstal olej, který ho konzervuje. Klikový mechanizmus a písty se volně pohybují a mají malou vůli ( blok by šel ještě rovnou dostrojit a bez výbrusu dále používat) Cena 9 900,- Kč. Traktor byl rozebrán a je prodáván po částech…. Mohu nabídnout i jiné díly ( vahadla, kompletní novou sadu ojničních pánví pro kliku, vložky pro výbrus apod…)
E-mail: jk19@seznam.cz
Adresa: Volduchy 19    Tel.: 602880095    
    (21.05.2018)
Časopisy Oldtimer , ročníky 2002 až 2010. cena za ročník - 12ks 350kč.
E-mail: motovelo@centrum.cz
Adresa: Nový Svět 419/196    Tel.: 605548441    
Doporučujeme využít služby INFOMAIL, která zajistí zasílání dotazů a odpovědí na vaší e-mailovou adresu!
VeteránKalendář
Nové články
Suzuki GSX 1400
XXII. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Czech Drive 2018
Barum Czech Rally Zlín 2017
Japonské klasické motocykly a peníze
Kawasaki ZX-12R
Renovace motocyklů Jawa Californian
Honda CBR 900 RR Fireblade
Benelli 650 Tornado
Poslední závody Františka Šťastného s továrním týmem
Pérák a únik oleje
Zlínská Historic Rally 2017
Kawasaki ZZ-R 1100
Jawa Pérák v domácí reklamě
200000 kilometrů na Pionýru?
Šolcovy zatáčky 2017
Setkání veteránů Holešov 2017
Jawa 350 OHC pohledem kolemjdoucího

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Mopedy Stadion
Česká Tourist Trophy 2016
Barum Czech Rally Zlín 2017
Pérák 2016
III. Pohár motorových dvoukolek
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
Pérák 2017
Moped Stadion S 11 - nálezový stav
Česká Tourist Trophy 2017
Zprávy z příprav knihy vozítka Velorex
Kniha Jawa Californian
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Setkání veteránů Holešov 2017
Veteráni Moravským Slováckem 2016
XXII. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
300 zatáček Gustava Havla
Oldtimer Festival 2016
Setkání veteránů Holešov
Ve stopě zlínské šestidenní 2016
Jawa 624, 634
Pérák 2015
Czech Drive 2017
300 zatáček Gustava Havla 2015
Motocyklové vozíky PAv
Setkání veteránů Holešov 2016
   Nahoru       Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš