MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           19.6.2019 16:41         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Reportáže | II. čínské motocyklové dobrodružství Petra Hošťálka |
DISKUSE - ODPOVĚĎ NA TÉMA
 Jméno:   
 E-mail:   
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Mooooooc pěkné ... a byl tam i Velorex?    [Ivo](07. 10. 2010)
  Bohuzel nebyl .
Mistni cesko-americti majitele Velorexu z Cicero a Berwynu tehdy nedorazili .    [Martin Samson]
(17. 01. 2011)

Zobrazit dotazy   

 REKLAMA
www.motomagazin.cz 
 SOUKROMÁ BEZPLATNÁ INZERCE                        (3 nejnovější inzeráty)
    (19.06.2019)
Koupím starý spalovací stabilní motor, stabilák, lokomobilu. I nefunkčni a zarezlý. Také jejich součásti jako splynovače, magneta, podvozky, mosazné kapací mazničky, dokumenty kupní smlouvy a další.
E-mail: sedlakabasnik@centrum.cz
Tel.: 724250374    
    (19.06.2019)
Prodám velmi cennou sbírku oficiálních továrních ročenek Ferrari z dob nejslavnější éry automobilky. Právě v těchto letech ve Ferrari vznikala ta nejkrásnější auta které jsou dnes velkými legendami! Jako Ferrari 250 GTO, Ferrari 250 SWB, Ferrari California, Ferrari 250 GT Lusso apod. krásky

Ročenka 1962 má navíc na vnitřní straně vizitku přímo od Enza Ferrariho je tak 100%  jasné že ji měl v ruce a vč. vizitky ji věnoval klientovi. Ročenka i bez vizitky má velmi vysokou sběratelskou cenu s vizitkou je mnohem hodnotnější a vzácnější.

Zdůrazňuji že se nejedná o knihy které koupíte ve kde jakém knihkupectví, už v roce kdy byly knihy vadány, byly naprosoto neprodejné a dostávaly je pouze majitelé Ferrari navíc vždy byly pouze v omezeném množství takže ročenku neměl ani každý zákazník ale jen pár vyvolených Enzo je vždy dával dobrým známým hercům, stálým zákazníkům apod. V tehdejší době nebylo zákazníků tolik jako nyní ! Auta se vyráběla po stovkách kusů a ročenky při předání vozu vydával do rukou sám Enzo Ferrari. nikdo je nikdy neposílal poštou masově!

Knih je nasvětě pár desítek exemplářů, projděte si weby zajímající se touto problematikou a aukční servery kde zjistíte o jakou vzácnost se jedná.

Tyto Ferrari ročenky mapují vždy celou závodní sezónu, novinky v motorech, fotky z depa, fotky ze závodů nejen formule 1 ale různé okruhové závody Le Mans, Sebring najdete v nich velmi exkluzivní nekomerční fotografie a spostu textu a technických dat.

Knihy jsou opravdu krásné nemají pozohýbané rohy zničené středy nejsou počmárané nechybí stránky atd...Je třeba si uvědomit že se jedná o velmi starou raritu přes 59 let staré knihy!!!

Vše je 100% originál žádné kopie !!

Velmi dlouho jsem dával tutu 5letou postupku dohromady, jelikož se Vám nikdy nepodaří koupit knihy ve stavu který akceptujete nebo se zrovna neprodává.

Knihy jsou ve stavu 1A viz. fotografie nebo pošlu více fotek na mail, samozřejmě je možná také osobní prohlídka před ukončením aukce!

Ročenky jsou velmi vyhledávaným artiklem různých světových aukčních síní jako je Bonhams, Coys, Sothebyes, RM auction apod. O knihy je vždy velká pranice jelikož je jich velmi omezené množství a ještě omezenější množství v takovém stavu!

Ceny ročenek rostou každý rok!!! Neustále nahoru bez zastávky je to velmi dobrá peníze jak bezpečně a chytře investovat peníze, podobně jako u obrazů nebo jiných cenin.

Knihy (ročenky) prodám pouze jako celek sbírku 5ks, mám i jiné ročníky ale momentálně prodávám tyto v případě zájmu pište dotazy do zpráv!
E-mail: jakub.srom@bevedo.com
Tel.: 776889888    
    (17.06.2019)
prodam platne slovenske doklady TP s SPZ + pridavam aj stary technicky preukaz na dolozenie historie motocykla.dohoda na cene ista. Poprípade vymenim za nehavarovane torzo/motocykel jawa bizon +-doplatok
E-mail: pepanek123@centrum.sk
Adresa: nitra    Tel.: 00421915177053    
Doporučujeme využít služby INFOMAIL, která zajistí zasílání dotazů a odpovědí na vaší e-mailovou adresu!
VeteránKalendář
Nové články
Muzeum českého road racingu v Hořicích
XXIII. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Cena města Jičína 2018
Jarní cena Brna 2018
Norton Dominator 650 SS
Evropský festival Route 66
Česká Tourist Trophy 2018
Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR?
Setkání veteránů Holešov 2018
NOC international rally 2018
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
I pozitivní změny v dopravě se dějí...
Star Rally 2017
Pérák 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Reportáže
Česká Tourist Trophy 2016
NIPPON RETRO 2018
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
Pérák 2016
III. Pohár motorových dvoukolek
300 zatáček Gustava Havla 2018
Pérák 2015
300 zatáček Gustava Havla 2015
Jarní cena Brna 2018
Setkání veteránů Holešov
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
300 zatáček Gustava Havla
Pérák 2018
Veteráni Moravským Slováckem 2016
Cena města Jičína 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
Česká Tourist Trophy 2017
Kniha Jawa Californian
Česká Tourist Trophy 2018
Barum Czech Rally Zlín 2017
Mopedy Stadion
Star Rally 2017
Oldtimer Festival 2016
Nepomucký trojúhelník 2018
   Nahoru       Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš