MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           18.6.2019 02:43         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Poválečné motocykly ČZ | Zahraniční projekty strakonické ČZ | Motocykly ČZ do celého světa | ČZ kolem světa | Motocykly ČZ 125 A | Motocykly ČZ 125 b | ČZ 125 b ve výjimečném nálezovém stavu | Prototyp ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 b, t v nálezovém stavu | O jedné renovaci motocyklu ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 t | Renovační deník motocyklu ČZ 125 t | Galerie motocyklů ČZ 125 t | Motocykly ČZ 125/150 c | Motocykly ČZ 125/150 c v nálezovém stavu | Galerie motocyklů ČZ 125/150 c | Poznatky z renovace, údržby a provozu motocyklů ČZ | Citlivě restaurovaný motocykl ČZ 150 c | Tříkolová rikša ČZ 125/150 | Přívěsný vozík ČZ | Orthopedia, tříkolová vozítka pro invalidy | Motocykly Jawa-ČZ 125/150 typ 351/352 | ČZ 125 Orthos, tříkolka pro invalidy | Ze života Jawy-ČZ 150 typ 352 | Z Čech do Austrálie na ČZ 150 c | Jak udržovat CZ 150 C |
 Důsledná prověrka spojená s fotografickým zdokumentováním motocyklu v tzv. nálezovém stavu pomůže zjistit skutečná provedení motocyklů tak, jak sjely z výrobního pásu.


Představení motocyklů ČZ 125/150 c v nálezovém stavu







Motocykl ČZ 125 c (lidová verze) r.v. 1953
(zdokumentovaný, nálezový stav)

Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav  Na X. srazu Velorexů v Boskovicích byl k vidění motocykl ČZ 125 c ve velmi zachovalém nálezovém stavu.

 Chromované díly: boky nádrže, rámeček světlometu, výfuková kolena, kryty zadních teleskopů, řídítka, misky řízení, rámeček tachometru, řadící a startovací páka, pružina sedla, ukazatel zařazeného rychlostního stupně
 Černě barvené díly (mimo základních): střed nádrže, znak ČZ na bocích nádrže, hlava osy zadního kola, pružina sedla, pedál zadní brzdy + táhlo + matice, páky brzd, ráfky kol + dráty kol + seřizovací matice, houkačka včetně krytu, konstrukce + pružiny tandemového sedla
 Stříbrně barvené díly: víko zadní brzdy
 Linkování: nádrž, ráfky kol
 Bakelit: víčko nádrže, víčka zadních teleskopů, matice tlumiče řízení (kulatá bez znaku ČZ)
 Vůdčí i tandemové sedlo: černá koženka
 Šedý bowden přední brzdy, těsnící guma karburátoru, původní elektroinstalece včetně příchytek
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav

Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) r.v. 1952
(zdokumentovaný, nálezový stav)

Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav  Na velmi zachovalém motocyklu, který se i s přívěsným vozíkem ČZ zúčastnil 1. srazu PAvů, byly shledány tyto poznatky:

 Výrobní číslo: 335683
 Chromované díly: rámeček světlometu, výfuková kolena, kryty zadních teleskopů, misky řízení, rámeček tachometru, řadící a startovací páka
 Černě barvené díly (mimo základních): řidítka, víko zadní brzdy, hlava osy zadního kola, pružina sedla, pedál zadní brzdy, ráfky kol + dráty kol + matice, přepínač světel, tlumiče výfuku
 Šedě barvené díly: znak ČZ na bocích nádrže, střed nádrže
 Linkování: nádrž, ráfky kol
 Bakelit: víčko nádrže, víčka zadních teleskopů, matice tlumiče řízení (kulatá bez znaku ČZ)
 Vůdčí i tandemové sedlo: černá koženka
 Tachometr: PAL (stříbrná stupnice - max.100 km/hod)
 Doplňky: sklápěcí zadní stupačky, přívěsný vozík ČZ
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav

Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) r.v. 1950
(zdokumentovaný, nálezový stav)

Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav  Michal Čtrnáctý na svém motocyklu ověřil tyto poznatky:

 ... Motocykl je poměrně slušně dochovaný (byly provedeny pouze některé drobné nepůvodní zásahy). Nepůvodní je větší část elektroinstalace, bylo upraveno zapalování (cívka umístěna ve schránce na nářadí), a zřejmě i jedno z kol. Přední ráfek je černý s linkami, zadní chromovaný. Bohužel s určitostí nelze říct, který z nich je původní. Oba jsou velmi zachovalé a nelze proto určit, který je novější. Nestandardní je také startovací páka. Pedál páky je celokovový s kvalitně opracovaným povrchem. K motocyklu existuje ještě jedna navlas stejná páka. Pedály obou pák jsou natřené zelenou barvou. Za zmínku stojí také rám, který na rozdíl od rámu vyobrazeného v katalogu náhradních dílů, má výztuhu krku řízení. ...

 Výrobní číslo rámu i motoru: 274963
 Chromované díly: boky nádrže, víčko nádrže, rámeček světlometu, řídítka, přepínač světel, výfuková kolena, tlumiče výfuku, spony tlumičů výfuku, ráfek zadního kola + dráty kol + matice, misky řízení, řadící a startovací páka, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, kryt houkačky, šrouby uzavírání schránek
 Černě barvené díly (mimo základních): středy kol, pedál zadní brzdy, táhlo zadní brzdy, rozeta, páčky brzd
 Linkování: nádrž, ráfek předního kola (zdřejmě nopůvodní)
 Sedlo vůdčí i spolujezdce: gumový potah BARUM
 Bakelit: matice tlumiče řízení (šestihranná se znakem ČZ)
 Tachometr: K, KILOMETRES, 150 (bílá stupnice - max.100 km/hod)
 Doplňky: sklápěcí zadní stupačky
 Nepůvodní díly a zásahy: elektroinstalace, zapalování, startovací páka
Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 (neodpružená základní verze) - nálezový stav

Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) r.v. 1953
(zdokumentovaný, nálezový stav)

 Ivan Plachý na svém motocyklu ověřil tyto poznatky:

 Výrobní číslo rámu i motoru: 389952
 Chromované díly: boky nádrže, víčko nádrže, rámeček světlometu, řídítka, výfuková kolena, tlumiče výfuku, spony tlumičů výfuku, ráfky kol + dráty kol + matice, kryty zadních teleskopů, pružina sedla, misky řízení, vložky osy zadního kola, řadící a startovací páka, ukazatel zařazeného rychlostního stupně
 Červeně barvené díly (mimo základních): středy kol, pedál zadní brzdy, rozeta
 Stříbrně barvené díly: víko zadní brzdy
 Linkování: zlaté linky 2-5mm - přední blatník; zlaté linky 4mm - pravá skříňka; zlaté linky 5mm – nádrž
 Sedlo: potah z pogumované tkaniny
 Bakelit: víčka zadních teleskopů, matice tlumiče řízení (kulatá bez znaku ČZ)
 Tachometr: AP, KILOMETRES, 150 (bílá stupnice - max.100 km/hod)
 Nepůvodní díly a zásahy: pružiny pod sedlem, plášť zadního kola
Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 125 c (vývozní verze) - nálezový stav

Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) r.v. 1951
(zdokumentovaný, nálezový stav)

 Ing. Petr Andrýsek na motocyklu po svém dědovi ověřil tyto poznatky:

 Výrobní číslo: 308876
 Chromované díly: rámeček světlometu, výfuková kolena, kryty zadních teleskopů, misky řízení
 Černě barvené díly (mimo základních): řidítka, víko zadní brzdy, hlava osy zadního kola, pružina sedla, pedál zadní brzdy, ráfky kol + dráty kol + matice
 Vůdčí sedlo: černá koženka
 Tandemové sedlo: úzký typ s napínáky a koženým potahem, původní stupačky spolujezdce
 Tachometr: K (černá stupnice - max.100 km/hod)
 Doplňky: chrániče kolen
 Nepůvodní díly a zásahy: motor ČZ 125 t, systém brzdového světla, přední stupačky, vrchní zbarvení, víčko nádrže, palivový kohout
 Víčka zadních teleskopů hliníkové
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav

Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) r.v. 1951
(nálezový stav)

 Petr Sitych nabídl fotografie zachovalého motocyklu Jana Sehnala v lidové verzi. Z fotografií plynou tyto poznatky:

 Výrobní číslo: 292629
 Chromované díly: rámeček světlometu, řídítka, výfuková kolena, kryt houkačky, kryty zadních teleskopů, pružina sedla, misky řízení, řadící a startovací páka, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, zadní světlo
 Černě barvené díly (mimo základních): tlumiče výfuku, spony kolen výfuku, ráfky kol + dráty kol + matice
 Šedě barvené díly: znak ČZ na bocích nádrže, střed nádrže
 Linkování: Motocykl má linky pouze na ráfcích kol - 2mm a na nádrži - 4mm
 Sedlo: pryžový potah
 Tachometr: 150 (bílá stupnice - max.100 km/hod)
 Střední pruh nádrže a prolisy znaku ČZ v barvě šedé (bílé linky 4mm v přechodu na barvu černou), víčka zadních teleskopů hliníkové, víčko nádrže - balelit
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav

Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) r.v. 1950
(zdokumentovaný nálezový stav)

 Mimořádně zachovalý motocykl Lukáše Kreisla umožnil získat tyto poznatky:

 Výrobní číslo: 276910
 Chromované díly: boky nádrže, rámeček světlometu, řídítka, výfuková kolena, tlumiče výfuku, spony tlumičů výfuku, kryt houkačky, ráfky kol + dráty kol + matice, kryty zadních teleskopů, pružina sedla, misky řízení, vložky osy zadního kola, řadící a startovací páka, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, pedál zadní brzdy, zadní světlo
 Černě barvené díly (mimo základních): válec, páčky klíčů brzd, táhlo zadní brzdy, matice osy zadního kola, osy kol
 Stříbrně barvené díly: víko zadní brzdy, prachovky ložisek kol
 Linkování: bílé linky 2mm - přední a zadní blatník, skříňky, přední vidlice; bílé linky 4mm – nádrž
 Sedlo: kožený potah
 Tachometr: PAL, KILOMETRES, 150 (bílá stupnice - max.100 km/hod)
 Bakelit: víčko nádrže, víčka zadních teleskopů, matice tlumiče řízení (kulatá bez znaku ČZ)
 Doplňky: sklápěcí zadní stupačky
 místo pro uložení SPZ v přední spodní části předního blatníku; úchyty v horní části nejsou
Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav
Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (základní verze - nejluxusnější provedení) - nálezový stav

Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) r.v. 1951

 Z poznámek majitele Josefa Haspekla a z fotografií v nálezového stavu motocyklu plynou tyto poznatky:

 Chromované díly: Kolena výfuku, kryty zadních teleskopů
 Černě barvené díly: Rámeček světlometu, přední díl houkačky, kola (bílé linky 4mm), tlumiče výfuku, víko zadní brzdy
 Střední pruh nádrže v barvě šedé (bílé linky 4mm v přechodu na barvu černou), víčka zadních teleskopů hliníkové
Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c (lidová verze) - nálezový stav

Linkování ráfku kola
Linkování ráfku kola Linkování ráfku kola Linkování ráfku kola

Motocykl ČZ 150 c opatřen těmito neoriginálními díly:
Nádrž (ČZ 125 B), upravené blatníky
Motocykl ČZ 150 c - nálezový stav Motocykl ČZ 150 c - nálezový stav

Původní nádrž Motocykl ČZ 150 c
nepůvodní matice tlumiče řízení
Nádrž Motocykl ČZ 150 c - nálezový stav

  www.motoveterani.cz     Prodej motoveteránů a příslušenství.
K dispozici galerie motocyklů všech typů a značek.
Zdarma ke stažení manuály a katalogy náhradních dílů.





Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (19/19): Strana 1 / 2 Starší témata    
 Jak je možné, že Michal Čtrnáctý má 150c s pevným rámem a výrobní číslo 274963. Pevný rám u 150c má končit s číslem 264707. Vycházím z údajů v knize p. Marčíka.    [Slavík ml.]    (29. 08. 2006)
 Taky mám pevné C,i se štítkem a na něm je r.v. 1950, v.č. 281288    [Jarda]    (15. 03. 2016)
 Moje číza s pevným zadkem má výrobní číslo 283711 rok výroby ´51 vše je na výrobním štítku, takže se oba typy dělaly hodně dlouho současně    [Petr Štefan]    (06. 11. 2012)
 Informace v Marčíkově knize (která je mimochodem skvělá)vychází z dobové tabulky kterou dohledal někde v archivu. Bohužel to ale zcela neodpovídá skutečnosti. Typy 150C s pevným zadkem a 150C-ZP se zjevně montovaly nějakou dobu současně ( podle všeho v posledním čtvrtletí roku 1950) a jejich vč. se proto mohou prolínat. Stejně to bylo i s typy 125B a 125T kdyse taky nějakou přechodnou dobu montovaly oba typy přední vidlice. Podle toho co vím nejsem sám, kdo má pevnou 150C s číslem nad 264707. P. Marčík už tohle všechno taky zjistil, psal jsem si s ním o tom.    [Michal14]    (04. 09. 2006)
Přidat odpověď    (3)
 Kolik nabídnete za 150c r.v. 1951 ve velmi dobrém stavu?    [Tomas]    (10. 08. 2004)
 Co to je v dobrém stavu.Bude se muset udělat tak i tak.Dá se koupit od 500 do 4000 Kč.Mám 2ks a dražši stála 2 800 Kč. Padneš-li, ale na nepřítele veteránistů překupníky, tak ten ji koupí za cenu šrotu a obratem jí nabídne na internetu min. za 30. proto pozor na překupníky a neukvapovat se.    [Alberto Kvěch]    (19. 03. 2009)
 Takhle se zjištuje zda se to vyplatí někde šlohnout?    [argus]    (09. 02. 2006)
 8-10 tisic... bez TP... Stanley    [Stanley]    (19. 01. 2006)
 od 500,- do 30 000,- podle stavu, TP apod.    [Pepík]    (28. 10. 2005)
 Dám ti tolik peněz, kolik mi nabídnou v kovošrotu, jo?    [Dežo Bari]    (12. 09. 2005)
 Já taky né!!    [Ivan]    (22. 12. 2004)
 Tak alespon< neznacte nejakou cenu ne ?    [jana]    (24. 09. 2004)
 Kolik by sis asi představoval?    [pavel]    (17. 08. 2004)
 Já nic    [RPL]    (11. 08. 2004)
Přidat odpověď    (9)
 čau,měl bych jednu otázečku,jak dnes odhadujete počet dochovaných čz 150 c.A jaký počet jich mohlo být vyrobeno.zjistím pomocí výrobního čísla nějaký bližší informace o motorce?Díky za odpovědi fakt by mě to zajímalo    [Tom]    (06. 02. 2005)
 vyrobeno bylo 107 000 cz 125/150 C    [M.G]    (12. 06. 2007)
 Ani ja neviem najst cislo na rame, mam ho iba na motore a je to 509 100    [Majo]    (17. 12. 2006)
 Ahoj, moje číslo motoru je 337 904 (150c). Na rámu jsem zatím číslo neobjevil. Má tam být?    [Jirka]    (13. 06. 2006)
 To by mohl být rok 1952    [Michal]    (14. 02. 2005)
 Zdravim,
Moje číslo motoru na 150 je 347043. Mohli byste mi napsat rok výroby. Děkuji.    [cejkal]    (12. 02. 2005)
 Podle výrobních čísel dochovalých strojů odhaduji, že typu čz 125/150C mohlo být vyrobeno v letech 1950-54 řádově něco kolem 140000 kusů. Je to ovšem jen můj soukromý hrubý odhad. Kolik se jich dodnes dochovalo je těžko říct, většina z nich není nikde evidována, ale bude jich podle mne poměrně dost. Podle výrobního čísla se dá zjistit rok výroby (srovnáním s jinými stroji). Pokud tě zajímá nějaké konkrétní v.č. tak ho sem napiš.    [Michal14]    (07. 02. 2005)
Přidat odpověď    (6)
 kde najdu štítek cz 150 r.v.1952    [oldřich]    (06. 03. 2006)
 Pod sedlem řidiče na rámu.    [Caban]    (08. 08. 2006)
Přidat odpověď    (1)
 Ahoj,chtěj bych se zeptat kolik by asi tak stála ČZ 125T v kompletním stavu s papírama,(bez papírů) a po renovaci.dík    [Jiri ml.]    (19. 10. 2004)
 Nchám ti ji za 86 000Kč! Při rychlé jednání slevím 200Kč.    [Petr Špalek]    (12. 09. 2005)
Přidat odpověď    (1)
 Mám novou čz. Nejdřív jsem myslel, že je to 125 t ale možná je to neodpružená 125/150 c. Motor má ze 125 t, ale přední vidlice novější. Sedlo lze uchytit jako u 125 t, ale jiné by šlo i jako u céčka. Nevíte jak poznat co to bylo původně, třeba podle sériových čísel?    [Miloš]    (30. 08. 2005)
 Číslo je na rámu, štítek nemám. Motor číslo nemá a hlavu má se svíčkou uprostřed bez dekompresoru. Už snad vim všechno takže děkuju za rady.    [Miloš]    (31. 08. 2005)
 Tak to asi žádnej velkej odborník nebyl. Neodpružený céčka se vyráběly skoro celej rok 1950. Téčkový motory se do nich ale podle mě nikdy nedávaly. Jeden z hlavních rozdílů, neli vůbec nejhlavnější, mezi T a C je právě motor. Jinak to výrobní číslo odpovídá podle mně roku 1950, někam přesně na rozhraní typů T a C. Je to číslo na motoru, nebo na rámu (na štítku)? Jestli je to číslo motoru, tak by to mělo být jedno z posledních téček už s kulatou hlavou bez dekompresoru.    [Michal14]    (31. 08. 2005)
 Teď jsem mluvil s jedním "odborníkem" a ten tvrdil že neodpružená 125/150 c prostě neexistuje. Já věřím že jo. A chtěl bych se zeptat, jestli není aspoň trochu možný, že do céčka ze začátku dali aspoň někdy nějakej třeba zbytkovej motor z téčka? Ten můj motor z t je i nějakej upravenej, nemá ukazaten zařazený rychlosti. Mám výrobní číslo 245 032 takže by to měla být motorka někdy ze začátku výroby.    [Miloš]    (31. 08. 2005)
 Jo dík, když jsem se podíval podrobnějc, tak na rámu byly vidět zbytky po původnim držáku na sedlo, který někdo uřezal. Nový někdo přivařil. Je tam i víc nově navařenejch věcí, dřívější majitel byl asi zuřivej svářeč. Jinak děkuju za všechny rady. Uchycení klaksonu je správný a nad nim je i ta průchodka pro pružinu. Nemá teda někdo sedlo a pěkný motor z čz 125/150 c?    [Miloš]    (30. 08. 2005)
 Podle mně céčka měli od začátku sedla s centrální prožinou. Občas se najde někdo, kdo tvrdí že má "přechodový typ" céčka bez zadního odpružení a a sedlem se dvěma pružinami, ale všechno co jsem zatím viděl byly vždycky evidentně hybridy složený z téčkovýho rámu a cáčkovýho motoru a vidlic. Jestli je ten rám céčkový, tak je na něm uchycení klaksonu jak jsem psal (i když u uplně prvních byl klakson ještě na starém místě jako na T) a nad ním je v trubce rámu vevařená průchodka pro cetrální pružinu sedla. Jestli to tak je, tak je to jasné a sedlo se dvěma pružinami není původní. Jinak kastlík pro baterku je hlubší a má jiný vnitřek. Pozor - liší se i užší kastlík z T a neodpruženého C. Na téčku byl totiž montovaný nalevo, na céčku napravo.    [Michal14]    (30. 08. 2005)
 Díky, právě jsem podle jednoho katalogu náhradních dílů zjistil že to je céčko, podle tachometru 150. Akorát má motor z téčka a sedlo s pružinami vzadu. Nevíte jestli to je originál? Také chybí zadní úchyt nádrže jako má být u c. A je kastlík pro baterii širší než ten druhý? Díky    [Miloš]    (30. 08. 2005)
 Pošli nějakou fotku. Podle výrobního čísla by to taky šlo poznat. Jestli je na rámu původní štítek, tak je tam výrobní číslo a rok výroby. Ruzdílů mezi C a T je řada, ale většina dílů jde spolu kombinovat (motor, vidlice atd), takže někdy se dá narazit na složeninu z obou typů. Podívej se na ŕám na uchycení klaksonu, jestli je úchyt na svislé trubce nad motorem, tak je to rám z céčka.    [Michal14]    (30. 08. 2005)
Přidat odpověď    (7)
 Scanim přední sklo do světla a oba kasliky....nemate někdo prosim...!777126055    [Pepa]    (12. 10. 2004)
 Jestli potřebuješ kastlík na neodpruženou, tak mám opískovanej k dispozici.    [Honza]    (07. 02. 2005)
 predné sklo do svetla vymenim za prepínač predného svetla    [duna]    (07. 02. 2005)
Přidat odpověď    (2)
 ahoj to som yas ja hugo kebi niekto mal priručku na čz150y roku 1951 bol bi so mu vdačni kebi mi ju poslal e-majlom na adresu v.votruba@post.cz
dakujem    [hugo]
    (02. 02. 2005)
 nauč sa pýsať a neotravuj    [d]    (07. 02. 2005)
Přidat odpověď    (1)
 Mám pro vás krásné téma. Jednou se mi dostala do ruky nádrž ze 150C která měla zelenou barvu, chromované boky,zlaté linky, a zelený kastlik se zlatými linkami. Copak vy na to pánové    [Martin S]    (10. 11. 2003)
 Nafoť ji a pošli sem.Poté mužem začít diskutovat.    [Milan]    (26. 01. 2005)
 Zklapněte vy hajzlové ! Prijde sem rozumnej clovek a neco vam rekne a vy mu tak odpovite .... si říkáte zetkaři ? Tak leda hovada !    [Richard]    (03. 08. 2004)
 velký hono kreténe, v tomhle provedení mám doma tři! žádnej poklad doma bohužel nemáš :-)    [karel vahl]    (06. 07. 2004)
 To - nicka.Niekdo si tu splietol diskusiu.Aj taky chcu zit a prejavit sa.    [Thesill]    (26. 03. 2004)
 hovno    [nicka]    (08. 03. 2004)
Přidat odpověď    (5)
 Dobrý den,chtěl bych se Vás zeptat,jak odkarbonovat a vyčistit tlumiče výfukú na ČZ 125 C;černý lak.Bez toho aby se poškodily.A jsou v tlumiči nějaké přepážky a jdou vyjmout a zase vrátit bez poškození?(ještě jsem je neměl rozdělané).
Moc Vám děkuji za radu!    [Mira]
    (20. 10. 2004)
 Tlumič výfuku na 125c nejde rozebrat, přepážky tam uvnitř sice jsou, ale je to všechno napevno svařený. Vypálit to bez poškození laku asi dost dobře nepujde. Jiná věc jsou např. tlumiče na jewa-čz150, které mají sundavací koncovky a vyndavací vložku.    [Michal14]    (20. 10. 2004)
Přidat odpověď    (1)
 Získal jsem 125 z r. 1951 a potřeboval bych nechat potáhnout koženkou sedačky, vyměnit měchy na vidlích a doplnit koriginál stopku. Prosím kde můžu své požadavky zrealizovat? Díky za odpověď, Karel    [Karel]    (17. 10. 2004)
 Odrazku a měchy kopíš na každé burze, měch taky na www.montyjawa.cz , nebo www.hfmoto.cz, nebo www.vintage-replica.cz. Potažení sedla ti udělá snad každý sedlář nebo čalouník, specializovanou firmu na renovace motosedel najdeš např. na www.veteran-calounictvi.cz    [Michal 14]    (18. 10. 2004)
Přidat odpověď    (1)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Muzeum českého road racingu v Hořicích
XXIII. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Cena města Jičína 2018
Jarní cena Brna 2018
Norton Dominator 650 SS
Evropský festival Route 66
Česká Tourist Trophy 2018
Kawasaki 500 H1 Mach III v ČSSR?
Setkání veteránů Holešov 2018
NOC international rally 2018
Ve stopě zlínské šestidenní 2018
I pozitivní změny v dopravě se dějí...
Star Rally 2017
Pérák 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Reportáže
Česká Tourist Trophy 2016
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
III. Pohár motorových dvoukolek
Pérák 2016
NIPPON RETRO 2018
300 zatáček Gustava Havla 2015
Cena města Jičína 2018
Pérák 2015
Setkání veteránů Holešov
300 zatáček Gustava Havla 2018
Pérák 2018
300 zatáček Gustava Havla
Česká Tourist Trophy 2018
Jarní cena Brna 2018
Veteráni Moravským Slováckem 2016
Kniha Jawa Californian
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Nepomucký trojúhelník 2018
Česká Tourist Trophy 2017
Pérák 2017
Barum Czech Rally Zlín 2017
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
Oldtimer Festival 2016
Star Rally 2017
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš