MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           18.10.2018 23:54         
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Poválečné motocykly ČZ | Zahraniční projekty strakonické ČZ | Motocykly ČZ do celého světa | ČZ kolem světa | Motocykly ČZ 125 A | Motocykly ČZ 125 b | ČZ 125 b ve výjimečném nálezovém stavu | Prototyp ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 b, t v nálezovém stavu | O jedné renovaci motocyklu ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 t | Renovační deník motocyklu ČZ 125 t | Galerie motocyklů ČZ 125 t | Motocykly ČZ 125/150 c | Motocykly ČZ 125/150 c v nálezovém stavu | Galerie motocyklů ČZ 125/150 c | Poznatky z renovace, údržby a provozu motocyklů ČZ | Citlivě restaurovaný motocykl ČZ 150 c | Tříkolová rikša ČZ 125/150 | Přívěsný vozík ČZ | Orthopedia, tříkolová vozítka pro invalidy | Motocykly Jawa-ČZ 125/150 typ 351/352 | ČZ 125 Orthos, tříkolka pro invalidy | Ze života Jawy-ČZ 150 typ 352 | Z Čech do Austrálie na ČZ 150 c | Jak udržovat CZ 150 C |
 Představení motocyklu ve stavu po renovaci doplněné objektivním posouzením stavu může ostatním renovátorům ukázat směr. Vše ostatní jej již jen otázkou možností a svědomí renovátora.


Galerie motocyklů ČZ 125/150 c





 Motocykl ČZ 150 c (základní provedení)

  Majitel:  Marek Marák

 Solidně provedená renovace dokazuje, že tento typ motocyklu je vhodný právě pro začínající renovátory. Lze naleznout několik nedostatků, jakým je například přebytečné linkování schránek a blatníků, chromování nožní brzdy s táhlem, klíčem a štítem zadní brzdy, ale tyto nedostatky nejsou zásaního rázu. Chybějící nosič bude do budoucna jistě doplněn.
ČZ 150 c ČZ 150 c ČZ 150 c
ČZ 150 c ČZ 150 c ČZ 150 c



 Motocykl ČZ 150 c (základní provedení)

  Majitel:  MUDr. Dušan Magdin / Prievidza, Slovenská Republika

 Motocykl ČZ 150 c základního provedení nese známky poctivé renovační práce. Znalý čtenář MotoMagazínu jistě nalezne několik nedostatků v renovaci jakým je například přebytečné linkování schránek, přebytečné chromování zadního světla a nožní brzdy s táhlem a klíčem či neoriginální stupačky spolujezdce. Chybějící ukazetel zařazeného rychlostního stupně bude dle slov majitele v brzké době doplněn.
ČZ 150 c ČZ 150 c ČZ 150 c
ČZ 150 c


 Motocykl ČZ 150 c (lidové provedení), r.v. 1952

  Majitel:  Jiří Liška / Havlíčkův Brod

 Motocykl ČZ 150 c r.v. 1952 v lidovém provedení získal Jiří Liška od svého otce (1. majitele) v nepoškozeném stavu včetně původního nářadí. Použitím původních dílů (např. výfuků originál ČZ) a také díky pomoci svého otce se mu podařilo motocykl zrenovovat do zcela autentickém stavu. Jediný rozdíl oproti původnímu stavu je v použití gumového sedla místo koženého.
ČZ 150 c r.v. 1952 ČZ 150 c r.v. 1952 ČZ 150 c r.v. 1952 ČZ 150 c r.v. 1952
ČZ 150 c r.v. 1952 ČZ 150 c r.v. 1952 ČZ 150 c r.v. 1952
ČZ 150 c r.v. 1952 ČZ 150 c r.v. 1952 ČZ 150 c r.v. 1952





Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (33/33): Strana 1 / 3 Starší témata    
 Navite někdo jestli byly čz 150c 4 rychlostní a ve kterém roce to asi bylo.    [Milata Bohuslav]    (11. 05. 2018)
 4rychlostní byly jenom speciály pro soutěže, v sérii nebyly nikdy    [meela]    (19. 05. 2018)
Přidat odpověď    (1)
 Ahoj měl bych dotaz. Potřeboval bych výkres nebo nákres držáku pro kožené sedlo čz 150c měl bych možnost nechat si díl udělat pomocí vypalování ale nikde nemůžu najít nějaký takový nákres. za každou radu či pomoc budu moc vděčný. Děkuji Honza    [Honza]    (08. 03. 2013)
  http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.fly page&product_id=503&category_id=22&manufacturer_id=0&option=com_ virtuemart&Itemid=26    [Monty]    (08. 03. 2013)
Přidat odpověď    (1)
 Dobrý den, pro mnohé to bude doufám jednoduchý dotaz - potřeboval bych dostat ven ložišska z náboje zadního kola - katalogový díl 3. a rovnou i tu rozpěrnou trubku v katalogu značenou číslem 11.
Stačí to vybouchat nebo vylisovat ven, nebo to nepůjde a musím použít nějaké ty speciální vytahováky na ložiska?

Děkuji a přeji hezký zbytek sezony.

Filip    [Filip]
    (01. 10. 2011)
 jde to vytukat slabší tyčkou a zevniř    [pavel]    (02. 10. 2011)
Přidat odpověď    (1)
 zdarek, vy vsechno vite vsechno znate poradte mi jak vyresit izolacni krouzek na kladivku ktery,. ktery praskl prochazi jim sroubek s kondikem nevim netusim jak to izolovat jetak maly a ani material neni obic vy vite vy znate dik KOCOUR    [KOCOUR]    (05. 09. 2011)
 Stáhnout izolaci z vodiče stejného průměru a zakrátit na potřebnou délku.    [Martin Štindl]    (06. 09. 2011)
Přidat odpověď    (1)
 čau lidi já koupil 150 c za láhev whisky a k tomu ještě jeden motor+ skútra čezetu 502.01 za 300 kč!!! (láďa) p.s. potřeboval bych prodat jawa 350/354 1962 verze ČSLA, stav tacho 712 km, uloženka    [Ladislav Sýkora]    (20. 12. 2004)
 dobrý den, taky jsem sháněl tuhleten model, ale mám jen motor, tedy, pokud bude k mání, vemu ji, pokud už ne, nabídnuten svůj motor. díky za odpověď, hubert.libra@seznam.cz    [Hobo]    (12. 05. 2008)
 Zdravm, je to jeste aktualni? Muj kolega shani presne tento typ... Jestli ano, dejte, prosim, vedet na e-mail Diky.    [Stanley Kormunda]    (05. 01. 2005)
 A co bys za ní chtěl? Nabízím lahev vodky!    [sigi]    (21. 12. 2004)
Přidat odpověď    (3)
 chtel by se zeptat jesli jsou na cz 150c stejné kaslíky ja na péráku. tady na fotkach sem našel nektere kaslíky hladké a na péráku jsou takové s prolisem. dekuji za pomoc    [zdenda]    (16. 07. 2007)
 Kasliky jsou stejny jako na peraku u odpružený verze 150c. u pevný verze jsou jiný.    [Michal14]    (16. 07. 2007)
Přidat odpověď    (1)
 Vážení příznivci Čezetek. Mám ČZ 150C neodpruženou verzi. Zajímalo by mě, zda-li konstrukce na pryžové sedlo je na T stejné jako na C (pokud si odmyslíme pružiny).
Dále jaký mám použít tachometr, s černým nebo bílým podkladem?    [Marina]
    (23. 04. 2007)
 Ano přesně tak, jenom je potřeba mít ten držák sedla na tažnou pružinu na který se to namontuje. je to svařenec ke kterému je sedák přidělán vpředu takovými objímkami a vzadu dvěma matkami - v místech kde má téčko pružiny. Kloub na kterém se kýve sedlo na téčku je k nepotřebě, na céčku je to uděláno jinak, hodí se ale na tandemové sedlo.    [Michal14]    (25. 04. 2007)
 Takze, chapu-li to dobre, sedlo (pryzove) muzu vzit z tecka, sundat tlacne pruziny a dat ho na cecko na pruzinu taznou?    [Marina]    (25. 04. 2007)
 Co se týče sedla, dá se gumový sedák použít včetně "rámu" z kulatiny. Džák sedla je ale na 150C jiný. Pozor na to, že se u 150c liší držáky pro gumové a kožené sedlo. Tachometr by měl mít světlý podklad. Na cifetníku bývá malým písmem uveden typ motorky - cz150, pak je tam logo výrobce (u neodpružených 150C jsem viděl tachometry Křižík) a údaj o jednotkách - "Kilometres" nebo "Miles".    [Michal 14]    (23. 04. 2007)
Přidat odpověď    (3)
 Nemyslím si, že zmíněné díly na motocyklu pana Magdina jsou jakkoli na škodu, ba naopak. Nemůžeme chtít po motorce, že bude vypadat, tak jak vyjela z fabriky. I dnes si spousta lidí, kteří si zakoupí motorku mění spoustu dílů za lepší, za hezčí. Myslím, že tak jak motorka je, se mohla nacházet klidně měsíc po prodeji. Chromované zadní světélko mám taky doma na půdě a rozhodně si ho nenechával chromovat někdo před deseti lety, ale nejmíň před dvaceti, třiceti lety. Stupačky jsou originální. Ne všechny motorky měli tandem. Dát si tandem na motorku o dva, tři roky později se sklapovacími stupačkami, mi přijde jako originální stupačka. Navíc v katalogu mototechny jsou tyto stupačky přímo pro čz 125/150 c,b,t. Chromované táhlo brzdy bylo u lepších verzí standartem. Otázkou je možná chromování nožní brzdy a klíče brzdy. Schránky klidně linkované být mohli i z výroby.
Jinak se mi moc líbí. Fakt hezká práce. Hodně šťastných kilometrů.    [als]
    (16. 01. 2006)
 Je to tak. U dědy jsem našel tentýž kousek a dnes ho renovuji. Originálně zadní světlo bylo černé a ne chromované. Páky a všechno kolem toho byl jen myslím čistý hliník, mimo pák na řidítkách...    [Jarda]    (09. 04. 2007)
 Malý příspěvek do této diskuze.Výtka padla na chromované zadní světélko.Musím však oponovat,já při renovaci narazil také na chromované,stejně tak i na chromovanou páku zadní brzdy.Takže souhlasím s "asl" ,že to není na škodu věci.Důležité je,že ač značka ČZ nevyrábí nové motocykly,tak spoustě lidí tyto motorky přirostly k srdci a jsou stále obdivované a nesmrtelné.    [Jiří]    (23. 01. 2006)
 Dakujem Vam,podla mojho nazoru su stupacky original len som oproti fotografii zmenil chromovane kruzky za cierne,koliky som nechal chromovane.Paku brzdy a kluce brzd som nechal nachromovat z neznalosti,mam aj ciernu ale preto ze sa neuveritelne tazko nahadzuje struna na pake brzdy asi ju uz menit nebudem.    [Dusan]    (21. 01. 2006)
Přidat odpověď    (3)
 Ahoj. Sháním výrobce DRÁTŮ DO KOL na ČZ 150. Můžete mi, prosím, někdo poradit? Taky nevím, kde bych mohl sehnat kontakt vypínače zapalování(chcípák). Nebo pokud to někdo má...    [Petr FILIP]    (30. 01. 2006)
 Kontakt chcipaku ma v nabidce firma Reno Indian -www.reno.indianmoto.cz    [petr_jawa]    (11. 03. 2007)
 p. Klouda - Plaňany - viz. www.motorafky.cz    [michal14]    (03. 02. 2006)
 p. Klouda Poříčany za Č. Brodem dělá kola i ráfky č. p. již jsem zapoměl. Ale jsem rád, že nejsem jako ten bača, to teda je síla. BOY    [BOY]    (03. 02. 2006)
 Kontakt chcipaku ponukal na predaj pred rokom v Brne pan od Prahy,meno ani kontakt bohuzial neviem ale vyraba niekolko druhov dielov na CZ-150c viac Ti pomoct neviem    [Dusan]    (02. 02. 2006)
 celou sadu jsem koupil u p.Hadrávka přední a zadní (960,-).Má i ráfky cena myslím byla 1000,-/ks c chromu. www.hfmoto.cz    [Jiří]    (31. 01. 2006)
Přidat odpověď    (5)
 Nevite nekdo kdo proda platne doklady na ČZ 150c?
Zn.Cena neni prekazkou    [Ben]
    (15. 11. 2002)
 Proč to nehodíte na veterána?    [marek]    (16. 01. 2007)
 No a já ten problém nemám.Ale mám jinej.Mám (skoro) funglovou zetku i s techničákem (ještě pergamenovej:)) ale nevim jak to přihlásit.Poraďte prosím.Dikes    [mamutowec]    (11. 01. 2005)
 Lidičky,mám kupodivu ten samý problém co Libor.Byl bych Vám velmi vděčnej za radu.Díky za pomoc Pavel    [Pavel Hradílek]    (15. 01. 2003)
Přidat odpověď    (3)
 Dobrá mašina na obrázku,ale proč nemá značku na předním blatníku? Ta zadní značka je ohromě historická a velmi se k té motorce hodí.A nemají mět 150ky žlutý podklad tachometru?    [Alš]    (09. 10. 2003)
 čau sem klempíř a značky na motocykli vyrábím pokud máš ještě zájem tak napiš , značky sou podle originálu z plechu a vršek je projetý na signě dělá to pak ten výstupek    [kopřiva]    (14. 11. 2006)
 originální značky asi těžko seženeš, já mám originální po dědovi s nápisem CS-Li-47, novou by ti mohl udělat šikovný klepmíř, stejně jako tu s nápisem ČZ, jinak burzy, burzy a zase burzy, dá se tam sehnat opravdu skoro všechno    [karel]    (05. 05. 2006)
 Čau prosimtě nevíš kde se tato přední značka dá koupit a za kolik?Dík    [Luke]    (22. 03. 2006)
 Na motocyklu na fotografiích je více chyb. Poté co jsem na něm havaroval prochází opětovnou rekonstrukcí s ohledem na odstranění renovačních chyb.
Motocykl dostal chromovaná řidítka, v přípravě jsou chromované ráfky a nutné bude vyměnit tachometr z typu 125 na typ 150. Některé drobné díly, které jsem z neznalosti dal pochromovat, opatřím barvou. Stále se nedaří sehnat zátky zadních teleskopů.
Obří zadní značku jsem dal vyměnit za novější menší typ. Nic jiného se bohužel dělat nedá. Na přední blatník přijde tabulka buď s nápisem ČZ 150 c, nebo se současným číslem.    [Jiří Bartuš]    (10. 10. 2003)
Přidat odpověď    (4)
 Ahoj chtel bych věďt kterej typ 150 byl cervenej se zlatym linkovanim jestli lidova nebo ňejaka vivozovka.A jaka ma být ta červena stačí číslo.    [Pavel]    (28. 10. 2005)
 Je to vývozní (exportní) ale číslo barvi nevim    [Tomáš D]    (30. 05. 2006)
Přidat odpověď    (1)
 potřebova bych kontaktní adresu na místo kde se dá koupit pneumatika 2.75x19 nebo 3.00x19 v česku.    [vlastik]    (18. 05. 2006)
 Zeptej se v jakékoli pneuprodejně já kupoval 2,75-19 v pneuprodejně a nebili ani tak drahý    [Tomáš D]    (30. 05. 2006)
Přidat odpověď    (1)
 Mam 150ku a potrebuju seřidit předstih nevite někdo prosím kolik ho ma mit??nebaví mě pořát zkoušet a sundavat setrvak diky    [Jakub]    (09. 09. 2005)
 A co odtrh to se musí sundat setrvačník nebo ne    [tomáš D]    (30. 05. 2006)
 Proč sundaváš setrvačníky ? motor má jen jeden s okýnkama a přez mě předstih v pohodě uděláš. Až si budeš jist, udělej si čárku na jednom setrvačníku a na bloku a budeš mít míˇstarostí s polohou pístu.    [Honza]    (03. 02. 2006)
 Podle návodu k obsluze má být předstih 4,5 mm.    [Michal14]    (09. 09. 2005)
Přidat odpověď    (3)
 Hmm pekny veteran 150 - ja mam jawu 150 kyvacku v dobrem stavu ale tenhle kousek je hezci nez co mam ja"    [Koudy]    (16. 02. 2003)
 Sháním přední sedlo na ČZ 175 Special,r.v.34,a jiné ND,kdyby někdo o něčem věděl budu mu vděčný.Dík.    [Kamil Štěpán]    (13. 07. 2005)
Přidat odpověď    (1)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
I pozitivní změny v dopravě se dějí...
Star Rally 2017
Pérák 2018
Nepomucký trojúhelník 2018
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
NIPPON RETRO 2018
300 zatáček Gustava Havla 2018
Slovácký okruh 2018
Suzuki GSX 1400
XXII. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Czech Drive 2018
Barum Czech Rally Zlín 2017
Japonské klasické motocykly a peníze
Kawasaki ZX-12R
Renovace motocyklů Jawa Californian
Honda CBR 900 RR Fireblade
Benelli 650 Tornado
Poslední závody Františka Šťastného s továrním týmem

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Motocyklové vozíky PAv
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Motocyklové vozíky PAv - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Nepomucký trojúhelník 2018
Pérák 2018
Pérák 2016
Česká Tourist Trophy 2016
Česká Tourist Trophy 2017
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
III. Pohár motorových dvoukolek
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Classic Show 2015
Pérák 2015
Barum Czech Rally Zlín 2017
Pérák 2017
300 zatáček Gustava Havla 2015
Jarní MotorTechna 2015
Setkání veteránů Holešov
Kniha Jawa Californian
Oldtimer Festival 2016
X. setkání motocyklů Jawa 500 OHC
300 zatáček Gustava Havla
Zlínská Historic Rally
Veteráni Moravským Slováckem 2016
Motosraz Křtiny 2015
Šolcovy zatáčky 2017
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Grand Prix Bugatti 2016
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš