MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           18.12.2017 07:49         
Podívejte se jak můžete ušetřit na povinném ručení
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Poválečné motocykly ČZ | Zahraniční projekty strakonické ČZ | Motocykly ČZ do celého světa | ČZ kolem světa | Motocykly ČZ 125 A | Motocykly ČZ 125 b | ČZ 125 b ve výjimečném nálezovém stavu | Prototyp ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 b, t v nálezovém stavu | O jedné renovaci motocyklu ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 t | Renovační deník motocyklu ČZ 125 t | Galerie motocyklů ČZ 125 t | Motocykly ČZ 125/150 c | Motocykly ČZ 125/150 c v nálezovém stavu | Galerie motocyklů ČZ 125/150 c | Poznatky z renovace, údržby a provozu motocyklů ČZ | Citlivě restaurovaný motocykl ČZ 150 c | Tříkolová rikša ČZ 125/150 | Přívěsný vozík ČZ | Orthopedia, tříkolová vozítka pro invalidy | Motocykly Jawa-ČZ 125/150 typ 351/352 | ČZ 125 Orthos, tříkolka pro invalidy | Ze života Jawy-ČZ 150 typ 352 | Z Čech do Austrálie na ČZ 150 c | Jak udržovat CZ 150 C |



O jedné renovaci motocyklu ČZ 125 b





ČZ 125 B   Motocykl jsem zakoupil v roce 2006, na podzim. S bývalým majitelem jsme ho tahali z půdy kde byl velmi dobře uskladněn, u komína v seně. Motocykl byl celý v původním stavu a s dobovými doplňky. Tandemové sedlo bylo sice z Jawy, nebo z motocyklu se širším nosičem, proto byly v nosiči díry navíc, vyvrtané dle rozměru držáků sedla. Jediné, co by tam nemuselo, nebo snad nemělo být je trumpetka, protože je motocykl vybaven elektrickou houkačkou




  Při rozebírání motocyklu jsem zjistil pár nemilých závad, nebyly to však závady, které by mi zabránily v renovaci, závady na kývačkách bývají horší.
  1. Kryt řetězu byl buď prodřen od řetězu, nebo se s ním něco stalo při havárii. Původní majitel ho svařil mosazí, ale byl celý nakřivo.
  2. Zřejmě v důsledku přetěžování praskl rám u rozvidlení u zadní vidlice. Autogenem a mosazí zde byly přiletovány trojúhelníkové výztuhy.
  3. Promáčklou nádrž na pravé straně, asi v úrovni kolen, stačilo jen vyklepat.
  4. Prasklý zadní blatník u prolisu pro kryt řetězu zavařit bylo dílem okamžiku.

ČZ 125 B ČZ 125 B ČZ 125 B

  Zbytek motocyklu byl ve velmi pěkném rezatém stavu. Byla to však jen povrchová koroze, která nezasahovala hlouběji do materiálu. Stačilo tedy jen celý motocykl rozebrat, vyklepat případné boule, narovnat pár držáku a mohlo se lakovat.
Ještě před lakováním jsem ale sehnal nový kryt řetězu, protože opravovat starý se mi nechtělo. Při rozebírání jsem rozpletl i kola, což jak jsem záhy zjistli byla chyba.

ČZ 125 B ČZ 125 B

  Bylo potřeba také připravit a poshánět všechny věci na chrom a zinek. Obroučka světla, nádrž, řidítka, klakson, pružina přední vidlice, víčko nádrže, startovací páka, řadička a trumpetka jsou všechno originál věci. Výfuky a kolena jsou repliky.
  Kolena byla takový malý oříšek. Nevím v čem se liší rám Čz 125 B od Čz 125t, ale kolena na B mají ještě asi uprostřed jeden zlom, kdežto na T jsou kolena rovná. Výfuky jsem sice mohl použít straré, ale protože moje verze měla výfuky v chromu, tak tam také přišly v chromu.

  Protože proti Komaxitu nic nemám, nechal jsem celý motocykl, kromě nádrže, nalakovat Komaxitem, ještě s vrchním bezbarvým lakem.   Někdo sice řekne, že je to prasečina, ale jestli mám rozhodnout mezi cenou za klasický lak (asi 10000Kč, s tím, že přípravu bych musel dělat doma) nebo cenou za Komaxit (2000Kč včetně jejich přípravy), volím raději Komaxit, protože déle

ČZ 125 B ČZ 125 B ČZ 125 B

  Nyní se ukázalo, jaká byla chyba rozplést kola.Pokud bych je nechal spletená, sice bych asi nikdy nevyměnil žádný drát, ale u motorky, která najezdí jen pár kilometrů asi žádný nepraskne, ale kola bych měl již hotová. Protože jsem je rozpletl, musel jsem sehnat černěné dráty a kola nechat nechat vyplést.Nejdéle tedy trvalo sehnat ty dráty.

  Po nalakování všech věcí včetně nádrže, která je po chromu nalakována normální barvou, jsem zaúkoloval svého bratra, aby nalakoval bílé linky.   Jediné, co jsem musel sehnat bylo, jak mají být rozmístěny a vůbec, kde mají být. Nějaké se dochovaly na motocyklu a při focení vraku při příjezdu jsme je zdokumentovali, některé se ale nedochovaly. Proto nastoupila dobová dokumentace - návod k obsluze a katalog ND. Tam jsme objevily zbývající linky. Bratr je tedy nalakoval, na moji žádost je nalakoval i na kryty nohou, kde asi být neměly, ale mě se tam líbily.

  Po této proceduře jsem již mohl začít skládat celý motocykl. Nepoužil jsem sice originál šrouby, s čočkovou hlavou se shánějí špatně a přeci jen je ještě načernit by bylo asi mimo moje síly, ale práce pokračovala docela dobře.

ČZ 125 B ČZ 125 B

  V mezičasech, kdy jsem čekal na chrom nebo Komaxit, jsem rozebíral a dával dohromady motor. Rozebrat jej byla hračka, přeci jen hermetik moc nedržel a ložiska také již nebyla nejlepší.
  Celý motor byl v podstatě v pořádku, ale když jsem ho měl již rozebraný, nechal jsem mu udělat výbrus válce a opravu kliky. Převodovka, spojka a řadící kulisa byly v pořádku, nemusel jsem tedy s nimi nic dělat. Když jsem měl doma válec i kliku, mohl jsem to začít dávat dohromady.
  Ložiska jsem vždy vařil v oleji, aby šli dobře nasadit na čepy a hřídele. Celé bloky jsem potom nahříval na vařiči, abych ložiska nemusel natloukat, ale po nahřátí tam spadla sama. Do motoru jsem dal silikonová gufera a celý motor utěsnil tmelem na motory. Pod hlavu a válec jsem vyrobil těsnění z armovaného Klingeritu. Motor jsem seřizoval šuplérou při sundané hlavě a sundaném pravém víku motoru ještě na ponku. Po vložení motoru do rámu celý motocykl jakoby ožil, už to nebyly jen trubky.

ČZ 125 B

  Elektriku jsem natahal sice novými dráty, ale schoval jsem je do bavlněných bužírek napuštěných voskem, takže to ani není moc poznat.
  Tachometr jsem nechal opravit u MontyJawa, udělali to výborně, přičemž na mé přání ho i vynulovali. Potah sedla řidiče je původní (VEPS). Pružiny jsou některé původní, pár jsem jich musel vyměnit. Kostra sedla je původní. Originální pneumatiky jsem nesehnal, proto tam jsou Německé Hidenau, vzorek je pěkný a přeci jen to už nejsou upečené saze.

  I když mám motocykl již složený, ještě jsem nenašel odvahu ho nastartovat. Spíše by se hodil do nějaké výlohy. Časem jej určitě nastartuji, ale to už nespěchá.

  Věřím, že se někdo ke mě přidá, protože motocyklů Čz typ b mnoho není.

Jan Polák    


ČZ 125 B




Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (13/14): Strana 1 / 1
 chtěl bych se zeptat, pokud se mluví o ČZ jako o bezporuchovém stroji a bezúdržbovém, jak se prosím uchytila v povědomí motorkových fajnšmekrů jawa 250? (Je mi sedmnáct a asi před třemi lety jsem přišel na chuť starým motocyklům, jsem úplný amatér ale právě se pouštím do své první velké renovace a rád bych se pustil právě do Jawy 250ky /353)....Jenomže ji nechci jenom takhle na parádu ale parkrát do roka bych na ní vyjel, a priblizne jednou za rok bych jel i na mensí čundřík po krásách naší zemičky...Je toto s kývačkou reálné, nebo je poruchová a nespolehlivá?
Prosím o odpověd na email,dekuji moc Petr    [Petr]
    (12. 02. 2008)
 Co se týče kývaček a spolehlivost. Kdysi jsem se ptal tatíka, který vlastnil panelku 350 jestli s tím neměli strach jezdit takové štrky - běžně jezdili na dovolenou k moři do Rumunska nebo Bulharska. Ten na mě vytřeštil oči a povídá "vždyť jsme tehdy měli nejlepší motorky na světě" :) Já osobně mám 353 a čz 487, ujet s nimi za den 500 km není problém, běžně jezdím na otočku z Prostějova na Vysočinu a zpět. Nikdy jsem nikde nezůstal "viset". Chce to pravidelnou údržbu, udělat si nějakou moto "KPZ" (náhradní lanko, kondík, cívka, svíčka, kus drátu, pojistky a pár blbin). A neexperimentovat s poměrem oleje, raději mít zaolejovaný laufy než zadřenej motor (vlastní zkušenost)    [Viki]    (09. 12. 2015)
 Dobrý den,
myslím si, že kývačka je pro začátek docela dobrá volba.
Ikdyž je zde nevýhoda v pasování plechů a jejich případné opravy.
Přeci jen péráku moc plechů není.
Jinak,alespoň dle zkušeností vím, že kývačka je co do údržby absolutně nenáročná a pokud toho člověk nepožaduje víc, než může stroj splnit /výkony/ tak je to perfektní stroj.
Stačí 1. za rok kontrola zapalování a náplní a je po problému.    [Jan Polák]    (02. 03. 2008)
Přidat odpověď    (2)
 Jak jste spokojený s kvalitou komaxitu? Kytoval jste pod kaomaxit? Je to vůbec možné? Nemáte nějakou fotografii na které by šla kvalita laku opravdu vidět?    [Fidra]    (25. 07. 2007)
 Používal jsem klempířskej cín, kterej jsem doma našel .Po pískování. Ale v komaxitovně po dohodě snížili teplotu,a prodloužili čas, právě kvůli tomu cínu.    [Monty]    (01. 04. 2015)
 Monty prosím tě jaký je cín pod ten komaxit,Stačí klempířský na letování pz plechů a nebo je nějaký speciální
Děkuji za odpově.A ještě jeden dotaz letovat před pískováním a nebo až potom.    [Jiří]    (29. 03. 2015)
 Na práškové barvy existuje specielní stahovací lázen,u nás v lakovně to mají a běžně používají.    [MONTY]    (13. 01. 2008)
 Pratele, rad bych prispel do vasi diskuze ci lak ci praskova barva (komaxit) ad 1 ) pojem komaxit je nazev firmy ktera jako jedna z prvnich v 90tych letech prisla do CR s touto technologii, v podstate se jedna o praskove plast elektrostaticky naneseny a roztaveny za teploty cca 200 C. Sam bych byl pro,ovsem ma to hacek, co kdyz vam to nekdo poskrabe ci pri nehode neco odrete, pak nemate sanci to dostat dolu!!! a to ani opiskovanim! kdezto normalni barvu akrylat v pohode,staci otryskat a prelakovat znovu. Tudiz neverim ze komaxit je na vecny casy a jeho sundani jde opravdu hodne mizerne (jedine nahrivas svajcem a obusovat). Ja osobne fandim barve (i kdyz uz nejsou chemicky stejne jako pred x desetiletimi) stale se jedna o technologii nastricku tekutymi barvami.    [Pete]    (13. 01. 2008)
 Ono je to věc názoru jaký lak použít. Já na renovaci laku u 1750/356 po vykytování použil 3x celox a poslední vrstvu stříknul akrylkombinací (náharada původní nitrokombinace) možná s tím většina nebude souhlasit. ovšem na druhou stranu - na soutěž veteránů přijede majitel stroje ve špičkové renovaci, množstvím originálních součástek a na hlavě má místo kokosu integrálku a je oblečen do goretexu či moderní vyztužené kombinézy a rukavicích či botách nemluvě. Petr    [Petr]    (04. 10. 2007)
 Děkuji za odpověď. Taky stále nechápu proč by měl být akrylát pro veterána lepší než komaxit...    [Fidra]    (29. 07. 2007)
 S tmelem mám špatné zkušenosti,někdy vypadne,a je drahej,cín se osvědčil více.    [MONTY]    (26. 07. 2007)
 Při renovaci svých motocyklů také používám komaxit,vzhledem se nejvíce přibližuje originálnímu laku který ve své době používala Jawa, čili ne ideálně hladký povrch s vysokým leskem.Diskuse o tom, že použití komaxitu na re novaci veteránů není vhodné mi přopadá směšná. Původní barvy které Jawa používala byly buď nitrokombinační nebo syntetické emaily, tedy ne akrylátové barvy jichž se dnes převážně používá a proti kterým kupodivu nikdo nic nenamítá. Neznám smutnější pohled na péráka v akrylu,který se blýská a třpytí na všechny strany. Takový jako nový nikdy nebyl. Jawa v originále byla vždy lehce zmatnělá a trocu pomeranč, každý díl jiná kvalita.Navíc akrylátové barvy a tmely dnes dovolují velmi odbývat přípravu samotné plechařiny a mnoho lidí na toto velmi hřeší. Zažil jsem perfektně nalakované blatníky na veteránech na kterých mi cosi nesedělo - chyběl například charakteristický profil. Že by se ojevila nová verze? Nikoliv,osaháním zjistíte, že blatník má místy sílu až 0,5 cm, čili nikdo si nedal práci s řádným vyrovnáním a vyklepáním plechového dílu, a vše překryl hojnou vrstvou tmelu. Proto mi je milejší metoda lakování komaxitem, kdy opravdu musíte veškeré plechy vyklepat či vyvařit a vybrousit tak, že díl vypadá jako čerstvě vypadlý z lisu. Dá to více práce a požaduje to značnou zručnost a zkušenost v zámečničině ale výsledek stojí za to.    [Jaroslav Polák]    (26. 07. 2007)
 Pod komaxit lze i tmelit, ale je potřebo speciální tmel, který po vytvrdnutí alespoň částečně vede el. proud a vydrží vysoké teploty.
Já osobně netmelím, spíš se snažím vše vyklepat a vybrousit dohladka.
Pokusím se udělat ještě detail laku a zaslat Vám ho na e-mail.    [Jan Polák]    (26. 07. 2007)
 Pod komaxit lze cínovat,ale musí být cín s vysokou teplotou tání.Komaxit kvalitou lesku překoná původní barvu.    [MONTY]    (25. 07. 2007)
Přidat odpověď    (10)
 Ahoj všem, renovuji PAVa a chtěl bych lakovat dvěma odstíny, které bych oddělil zlatou linkou. Prosím o radu kde bych mohl nalepovací zlaté linky sehnat. Vím, že lze udělat zlaté linky ručně barvou, ale raději bych volil alternativu nalepovacích. Děkuji, Honza    [Jan]    (28. 01. 2008)
  http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1274.html tady jsou    [Drahokoupil]    (03. 10. 2009)
 Ručně dělané linky jsou o 100% lepší než nalepovací.
Ale pokud chcete nalepovací, tak já jsem je viděl prodávat na Benzině, nebo v nějaké Mototechně, nebo krámu s Tuningem.    [Jan Polák]    (02. 03. 2008)
Přidat odpověď    (2)
 Dobrý den pane Polák mám na vás prozbu vlastním motor CZ 125B a potřeboval bych pár rad. Něco změřit a vyfotit skládám ji z dílů co seženu a potřeboval bych si je ověřit.Díky za odpověd na můj e-mail . S pozdravem Michal.    [Michal]    (10. 09. 2007)
 Můj e-mail je Mindim@seznam.cz    [Michal]    (10. 09. 2007)
Přidat odpověď    (1)
 Hezká renovace. Někdy si ale říkám, jestli to nenechat hezky zrezlý. Má to takovou pěknou patinu. Koukal jsem na nějaké stránky a tam dělají dokonce nějakej slabší lak, kterým se jen přestříkne rezavá motorka, která dál nerezne, ale je zachován půodní lak a ta patinka. Jinak komaxit, nitro, syntetika a akrylát to je asi na každém z nás. Osobně mám akrylát na vyklepávaném a několikrát broušeném a tmeleném plechu a není to nejhorší. Snažím se to neleštit, aby to co nejdříve zašlo. :-)
Chtěl jsem jen poprosit o nějaké kontakty a doporučení na lakování, chromy, výbrus, dráty. Prostě jestli byste nemohl udělat reklamu těm firmám. Zajímalo by mne kde a co se dá sehnat tak hezké. A ještě jednu otázku. Jak dělal bratr linky?
Děkuji    [Aleš Kunca]
    (08. 08. 2007)
 Linky dělám tak. že v mototechně koupím nalepovací linky síly 3mm a ty pak nalepím jako masku na linkovaný díl. Prostor mezi lepenými linkami potom vybarvím. Okamžitě po natřetí, které musí být dostatečně rychlé masku strhávám, díky čemuž nemají linky ostrou hranu ale hranu oblou, jako při natření štětcem. Samozřejmostí ještě před linkováním je dokonalé odmaštění povrchu dílů i rukou. Masku lepím od oka a nedodržuji přesnou šíři mezi linkami masky, napodobuji tak nepravidelnosti vzniklé při linkování rukou linkovacím štětcem. Někdo sice tvrdí, že původní linky měly ždy stejnou tloušťku po celé své délce, ale už jsem viděl i linku kolísající od 1 do 4,5 mm na jednom dílu (panelový kryt pro Jawa). Moje linky kolísají s rozdílem nejvýše 1 mm tak, jak je to podle mě na orig. dílech nejobvyklejší. Tyto nepravidelnosi samozřejmě vytvářím na místech, kde by reálně vznikly i při linkování klasickým linkovacím štětcem.    [Jaroslav Polák]    (12. 08. 2007)
Přidat odpověď    (1)
 Dobrý den pane Polák potřeboval bych poradit kde se dají sehnt černěné dráty do kol. vlastním čz 125t a pri renovaci jsem udělal chybu v tom že jsem vypletl kola a ted nemohu sehnat cernene draty za odpoved predem dekuji. michal.bezdek@seznam.cz    [Michal]    (08. 08. 2007)
 Mnohokrát Vám děkuju.    [Michal]    (08. 08. 2007)
 Dobrý den,
přesně Vám to nepovím, ale původně to byly pouze obyčejné dráty, které se dají sehnat v kolařství.
Načernila je firma pro renovaci zbraní.
Já jsem to řešil přes p. Kadavu z Chlumce nad Cidlinou.
Nebyla to ale levná záležitost.
Kontakty Vám seženu a zašlu na e-mail.    [Jan Polák]    (08. 08. 2007)
Přidat odpověď    (2)
 Je to krásný, smaltový hrnec :-)    [Vallyp]    (30. 07. 2007)
 A ty jsi trouba.    [Pedro]    (31. 07. 2007)
Přidat odpověď    (1)
 Když už jste dal ten komaxid,tak alespoň s toho motocyklu sundejte tu hroznou houkačku s balonkem,který se dával na krystýr proti zácpě,nebo si alespoň kupte černý balonek.To zpětné zrcátko tomu také nepřidá.    [v]    (26. 07. 2007)
 Ještě k tomu červenému balónku na houkačce,vždy se dával jen černý.Srovnání komaxit a původní vypalovací barva je nebe a dudy - je to zcela odlišná technologie.Pokud jste zrenovoval jeden motocykl,tak to ještě mnoho neznamená,nebuďte ješitný a zkuste do toho vložit též trochu vkusu-myslím tím tu houkačku a zpětné zrcátko.    [L]    (29. 07. 2007)
 Nenechte se odradit nějakým kibicem, to jsou většinou takoví, co jenom kecaj, protože kdyby už nějaký ten stroj stavěli, tak by jim to došlo. Jinak sám mám za sebou renovaci 125T, i když vozím baterku a klakson mi funguje, tak mám na řiditkách i balonkovou, která houká lépe. Jinak po renovaci se na tom nebojím jezdit, mám už skoro 10000 km a platí to co se o zetkách říká, že jsou to nezničitelné bezúdržbové stroje.
Jinak u mého téčka už dráty v textilu nebyly, ale už to mohlo být vyměněné.    [Vojta]    (27. 07. 2007)
 Děkuji i za Váš názor.
Jenom, pokud jste alespoň trochu gramotný, nebo umíte číst, jistě jste si přečetl, že komaxit se píše s T na konci a ne s D.
Pokud chci motocykl provozovat na našich silnicích, je nutné mít alespoň 1 zpětné zrcátko, jinak bych neprošel ani technickou kontrolou.
A pro Vaši informaci, balonek je výrobkem firmy Barum a tyto balonky se používali jak na klistýr, tak pro houkačky.
Určitě se také nepíše KRYSTÝR, ale KLISTÝR.    [Jan Polák]    (26. 07. 2007)
Přidat odpověď    (3)
Nezodpovězená témata (1/14):
 Tak ta je naprosto nádherná. Smekám, odvedl jste naprosto výtečnou práci. stejnou motorku jsme měli k renovaci kdysi na servise, pak jsme ji raději poslali odborníkům na renovaci veteranů ( http://www.united-c.cz/sluzby/lakovani-motocyklu/), a tam už ji dali do kupy..
[Richard Janda]      (01. 12. 2017)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Renovace motocyklů Jawa Californian
Honda CBR 900 RR Fireblade
Benelli 650 Tornado
Poslední závody Františka Šťastného s továrním týmem
Pérák a únik oleje
Zlínská Historic Rally 2017
Kawasaki ZZ-R 1100
Jawa Pérák v domácí reklamě
200000 kilometrů na Pionýru?
Šolcovy zatáčky 2017
Setkání veteránů Holešov 2017
Jawa 350 OHC pohledem kolemjdoucího
Czech Drive 2017
Motosraz Křtiny 2017
Setkání motocyklů u Balcarky
Suzuki GSX-R 750 J a Kawasaki ZXR 750 H
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák a Turbo

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Vozíky PAv 40 (41)
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
III. Pohár motorových dvoukolek
Česká Tourist Trophy 2017
Česká Tourist Trophy 2016
Jawa 624, 634
Pérák a Turbo
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Oldtimer Festival 2016
Pérák 2016
Pérák 2017
Honda CBR 900 RR Fireblade
Renovace motocyklů Jawa Californian
Pérák 2015
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Šolcovy zatáčky 2017
Grand Prix Bugatti 2016
300 zatáček Gustava Havla 2015
Veteráni Moravským Slováckem 2016
Setkání veteránů Holešov
Ve stopě zlínské šestidenní 2016
Honda CB750 F
Kniha Jawa Californian
NIPPON RETRO 2015
Jarní MotorTechna 2015
Classic Show 2015
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš