MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           22.7.2017 04:49         
Podívejte se jak můžete ušetřit na povinném ručení
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuwww.mototechnik.cz

| Poválečné motocykly ČZ | Zahraniční projekty strakonické ČZ | Motocykly ČZ do celého světa | ČZ kolem světa | Motocykly ČZ 125 A | Motocykly ČZ 125 b | ČZ 125 b ve výjimečném nálezovém stavu | Prototyp ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 b, t v nálezovém stavu | O jedné renovaci motocyklu ČZ 125 b | Motocykly ČZ 125 t | Renovační deník motocyklu ČZ 125 t | Galerie motocyklů ČZ 125 t | Motocykly ČZ 125/150 c | Motocykly ČZ 125/150 c v nálezovém stavu | Galerie motocyklů ČZ 125/150 c | Poznatky z renovace, údržby a provozu motocyklů ČZ | Citlivě restaurovaný motocykl ČZ 150 c | Tříkolová rikša ČZ 125/150 | Přívěsný vozík ČZ | Orthopedia, tříkolová vozítka pro invalidy | Motocykly Jawa-ČZ 125/150 typ 351/352 | ČZ 125 Orthos, tříkolka pro invalidy | Ze života Jawy-ČZ 150 typ 352 | Z Čech do Austrálie na ČZ 150 c | Jak udržovat CZ 150 C |



Motocykly ČZ 125 t




  Autor: Jiří Bartuš


Výrobce: Česká Zbrojovka, národní podnik, Strakonice
Rok výroby: 1947-1950
Platí pro výrobní čísla od 160276 do 238543


Anglický reklamní leták motocyklu ČZ 125 t   Počátkem roku 1947 se ve strakonické ČZ rozběhla sériová výroba nového motocyklu ČZ 125 b. Ve snaze o co nejrychlejší start výroby nového typu motocyklu byly konstruktéři nuceni využít zastaralé vahadlové vidlice a koženého sedla, přičemž netrvalo však ani rok aby byly oba tyto konstrukční prvky nahrazeny. Ještě během roku 1947 došlo k postupnému nahrazení jak vidlice za teleskopickou, tak i sedla za sedlo nového tvaru s pryžovým potahem. Motocykl vybavený teleskopickou vidlicí byl označován jako typ ČZ 125 t (některé reklamní materiály udávají tento typ jako bt).

Přední teleskopická vidlice motocyklu ČZ 125 t Snadnost výměny vahadlové vidlice za teleskopickou vedla mnoho majitelů k jejich výměně. V případě, že je motocykl ČZ 125 vybaven teleskopickou vidlicí, je jediným spolehlivým vodítkem k určení správného typu výrobní číslo (čerpáno z knihy Libora Mačíka Naše motocykly - II.díl ČZ 1930-1953). U výrobních čísel v rozmezí 160276 – 160724 nelze spolehlivě určit přesný typ, protože v tomto období byly montovány motocykly obou provedení.


  Přední teleskopická vidlice se poprvé objevuje na prototypu konstruktéra F. J. Kocha, jenž navrhl motocykl s mnoha progresivními prvky. Výfuky, jenž tvořily součást rámu, byly současně nosníky pro teleskopy zadního kola. Sedlo bylo odpruženo centrální tlačnou pružinou uloženou v sedlové trubce. Prototyp F. J. Kocha sloužil jako ideový základ několika továrních speciálů, jenž v roce 1947 úspěšně absolvovaly Mezinárodní motocyklovou šestidenní ve Zlíně.






ČZ 125 t

  Od roku 1948 byly vyráběny již pouze motocykly s přední teleskopickou vidlicí a pryžovým sedlem. (Rozměrový nákres)

  Neustávalo však systematické vylepšování jednotlivých konstrukčních skupin motocyklu.

Motor ČZ 125 t do výrobního čísla 213120
  Nejvíce zásadních změn doznal motor. Mimo mnoha drobních změn došlo od výrobního čísla 213121 (Technický popis a návod k obsluze) k přesunutí ovládání spojky ze zadní části do středu motoru. Z hlavy motoru byl vypuštěn dekompresor a na pravé víko přibyl zkratovač zapalování. Sklopná startovací páka byla nahrazena pevnou. Později došlo ke změně tvaru hlavy na půlkulatou se svíčkou na boku.

ČZ 125 t - nálezový stav


  Pohled do zákulisí výroby motocyklů ČZ 125 t

Tovární fotografie přibližující pásovou výrobu motocyklů v ČZ Strakonice v roce 1948, kdy běžela naplno výroba motocyklů ČZ 125 t. Nesmí chybět ani momentka z nezbytného školení mladých pracovníků.

Slavnostní představení třicetidvoutisícého vyrobeného motocyklu Stejný motocykl během konečné montáže. Zajímavostí motocyklu je absence nosiče zavazadel a pevná startovací páka. Zřejmě šlo o provedení zhotovené na přání některého ze zahraničních zákazníků.



Indian-Čz

 Zeména snaha o prosazení se na Americkém trhu vedla k jednání o vzniku společné obchodní značky se známým výrobcem motocyklů se Springfieldu.

 S využitím zavedené obchodní sítě byly pod značkou Indian-Čz dodávány motocykly ČZ 125 t, které se lišily pouze nápisem "Indian" na nádrži nad vylisovaným znakem ČZ.  pokračování |

  Dobové fotografie:

Dobová fotografie motocyklu ČZ 125 t Dobová fotografie motocyklu ČZ 125 t
    ČZ 125 t rok výroby 1948. Fotografováno pravděpodobně v roce 1948.

Dobová fotografie motocyklu ČZ 125 t Dobová fotografie motocyklu ČZ 125 t
  ČZ 125 t rok výroby 1948.  Fotografováno v období mezi rokem 1950 a 1952.

Dobová fotografie motocyklu ČZ 125 t   ČZ 125 t. Fotografováno v období mezi rokem 1948 a 1949.

  Motocykl byl zakoupen po únorovém převratu 1948, kdy kupující přišel o svou firmu a musel prodat svůj vůz BMW, kterým do té doby jezdil. Motocykl používal až do vyhlášení měnové reformy, kdy byl nucen jej prodat, aby byly peníze na chleba a chodil pěšky....

  Linky na blatnících a přední vidlici jsou nezvykle silné - stejné jako na nádrži. Není však důvod pochybovat o tom, že se jedná o originální tovární provedení. Je to důkaz toho, že odlišnosti od běžného stndardu nebyly ve své době ničím neobvyklým.



  Dobové reklamní letáky:


Anglický reklamní leták motocyklu ČZ 125 t   


  Dokumentace:

Anglický popis a návod k údržbě
přední teleskopické vidlice


Přední teleskopická vidlice motocyklu ČZ 125 t   Základní poznatky o barevném a konstrukčním provedení motocyklů

  První motocykly řady t se od motocyklů řady b liší pouze přední teleskopickou vidlicí, místo vidlice vahadlové.

  V průběhu výroby došlo též ke změně vůdčího sedla, úzké s koženým či koženkovým potahem, za sedlo s pryžovým potahem. Pryžový potah byl postupem času vyráběn v trojím provedení, lišícím se zejména znakem výrobce (Baťa, Svit n.p. Gottwaldov, Barum n.p. Otrokovice) v zadní části. Potahy sedel Baťa a Svit se od potahů Barum liší i jinou strukturou posedové části a potah sedla Barum má navíc zesílen okraj.

Potah sedla vyrobený firmou Svit n.p. Gottwaldov Potah sedla vyrobený firmou Baťa

Řez motorem ČZ 125 t , v provedení s dekompresorem   Nejvíce zásadních změn doznal motor. Mimo mnoha drobních změn došlo od výrobního čísla 213121 (Technický popis a návod k obsluze) k přesunutí ovládání spojky ze zadní části do středu motoru. Z hlavy motoru byl vypuštěn dekompresor a na pravé víko přibyl zkratovač zapalování. Sklopná startovací páka byla nahrazena pevnou. Později došlo ke změně tvaru hlavy na půlkulatou se svíčkou na boku.




Řez motorem ČZ 125 t , v provedení s dekompresorem

Tři vývojové druhy motorů ČZ 125 B, t (nálezový stav)
Motor s dekompresorem a zadním ovládáním spojky - nálezový stav Motor bez dekompresoru a spodním ovládáním spojky - nálezový stav Motor s půlkulatou hlavou - nálezový stav

Tabulka barevného provedení motocyklů

Nádrž:boky chrom, střed + výplň znaku černá barva
Řídítka:chrom (černá barva)
Rámeček světlometu:chrom
Výfuková kolena:chrom
Tlumiče výfuku:chrom
Kryt houkačky:chrom
Ráfky kol + dráty kol + matice:černá barva
Víčko nádrže:ocel + chrom
Matice tlumiče řízení:bakelitová, šestihranná se znakem ČZ
Pružiny sedla:chrom (černá barva)
Linkování ( bílá barva, šířka 2mm):přední a zadní blatník, přední vidlice
Linkování ( bílá barva, šířka 2,5mm):ráfky kol
Linkování ( bílá barva, šířka 4mm): nádrž

  Misky řízení, matice stahující přední vidlice, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, řadící a startovací páka byly chromovány.

  Ostatní drobné díly jako páčky klíčů brzd a táhlo zadní brzdy byly natřeny černou barvou.

  Matice a šrouby byly černěny.

  Zřejmě na přání odběratelů mohlo být linkování provedeno odlišně. Historické dokumenty dokazují, že například přední vidlice motocyklů ČZ 125 t byly opatřeny linkami vedenými přímočaře tak, že vytvářeli zploštělý kosočtverec.


Nosič, nejstarší verze (nálezový stav) Nosič zavazadel:
Nosič zavazadel a sedla spolujezdce byl v průběhu výroby typu b změněn. První verze nosiče měla se zadním blatníkem snýtovanou pouze přední a zadní část. Středové části byly snýtovány pouze se svislými vzpěrami. Později došlo k prodloužení středových částí a jejich snýtování se vzpěrami a blatníkem.

Stupačka Stupačky:
Stupačky motocyklů ČZ 125 t byly pryžové oválné. Na zploštělých plochách byly opatřené podélnými drážkami ve střední části se znakem ČZ. Na jedné zploštělé straně je vylisováno příčně číslo dílu 18-20102-3 a na druhé nápis KARDEFLEX. Stupačka Stupačka Stupačka

Akumulátor VARTA 3 M 4 6V-7Ah, kresba Akumulátor:
  Motocykly byly vybavovány akumulátorem VARTA 3 M 1 6V-7Ah, který byl uložen nad převodovkou na čtyřech gumových podložkách. Proti pohybu byl zajištěn rozpěrným šroubením působícím mezi krytem akumulátoru a rámem.
  Akumulátor sloužil jako zdroj el. energie pro houkačku a obrysová světla. Dobíjen byl za chodu motoru ze světelného obvodu přes pojistku, tlumivku a dvojitý selenový usměrňovač. Kostřený byl záporný pól.  Poznatky z renovace elektrických součástí |
Montážní díly akumulátoru - nálezový stav Akumulátor VARTA 3 M 1 6V-7Ah - nálezový stav   Nálezový stav |

Pneumatiky:
Dezén pnematiky BARUM Super Sport Motocykly byly vybavovány plášti BAŤA Super Sport později BARUM Super Sport o rozměru 2,50'' x 19''. Později došlo ke změně značení dezénu na BARUM M3.
Výrobu motocyklových plášťů s dezény firmy BARUM převzala v současné době firma MITAS. Pláště 2,50'' x 19'' s dezénem BARUM M3 dodává pod označením H-02.

Znak BARUM na bocích pláštěZnak Super Sport na bocích pláště

  Doplňky:
  K motocyklu bylo možno dokoupit tandemové sedlo (provedení obdobné jako u sedla vůdčího a úzký typ s napínáky s potahem pryžovým či z umělé kůže) se stupačkami. Tandemové sedlo se montovalo na nosič pomocí čtyř šroubů. Stupačky se šroubovaly do závitů v rámu.

  Dalším původním doplňkem byly chrániče kolen, jejichž horní část se připevňovala k rámu pomocí třmenu a dolní část byla držena horním předním šroubem nesoucím motor.





DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (165/166): Strana 1 / 11 Starší témata    
 Dobrý den, mám dotaz ohledně ČZ 125 T a to jaké byly stupačky na tandemu/pevné nebo sklápěcí/na rámu je navařen prstýnek s vnitřním 16mm závitem.Za odpověď děkuji.    [Milan R]    (19. 10. 2013)
 Jedná se o doplňkovou výbavu. Můžou být obě provedení. Závit je M15x1,5    [jawarmaniak]    (08. 01. 2014)
Přidat odpověď    (1)
 Dobrý den, mám dotaz ohledně předních teleskopů u ČZ 125 T. Čistím moto a nejde mi rozebrat přední teleskop, respektive nevím, jak vyndat ,,nosnou trubku s pouzdrem" z ,,pláště stranice vidlice" (použil jsem terminologii z příručky náhradních dílů, aby to bylo přesné). Snad má někdo s tím zkušenost. P.S: nechci projevit nadprůměrnou sílů :-)    [štěpa]    (20. 05. 2013)
 Trubka s textitovým pouzdrem je do stranic pouze nasunuta, v plášti ji v sestavě aretuje vlastně jen svorník sloupku vidlice a šrouby držáků reflektoru, pokud je vše demonováno(včetně maznice) tak by měla trubka jít vysunout. Jestliže to nejde tak je pravděpodobně v plášti zarezlá.    [Martin Štindl]    (20. 05. 2013)
Přidat odpověď    (1)
 Zdravím a mám dotaz. Zakoupil jsem moto ČZ 125t r.v.1948 a v typovém osvědčení motorového vozidla je v kolonce Motor - druh,benzinový, dvoudobý, chlazený vzduchem, rok výroby 1948, výrobní číslo ZK 3512, obsah 124, válce 1, průměr 52 zdvih 58 výkon - koní 4,2 při 4200 ot. min.
- a teď k dotazu. Všemu rozumím, ale výrobní číslo ZK 3512, tomu nerozumím. Nevíte někdo o co jde? Motocykl je zakoupen jako ČZ 125t a evidentně je to Čz 125t, r.v.1948 s dekompresorem. Ještě dodám, že v kolonce rám uvedeného dokumentu je uvedeno ČZ, výr. číslo chybí, rok výr. 1948. Zdravím Ivo.    [Ivo Kolínský]
    (02. 05. 2013)
 Písmena ZK jsou iniciály zkušebny, motor je náhradní s úředně přiděleným číslem.    [Martin Štindl]    (02. 05. 2013)
Přidat odpověď    (1)
 zdravim vsechny draky na čzetach schanim pruziny na sedlo k b,t ale nikde se nedaj sehnat ani novy dekuji za radu    [Zdenek]    (23. 01. 2013)
  http://www.nepokoj.cz/php/view.php?galerie=pru%C5%BEiny@Feder&page=2    [Martin Štindl]    (27. 01. 2013)
Přidat odpověď    (1)
 Zdravim opet majitele Zetek.
Mam dotaz-vlastnim CZ 125 B,T a konecne se mi podarilo sestavit znekolika zapalovanich jedno,ktere vypada,ze funguje.
Ale kladivko je opotrebovane a kovadlinka take neni ta nejmladsi.
Nevite zda se delaji nova kladivka?Kovadlinku bych mohl vzit perakovskou.
Moc dekuji za odpoved
a preji hezky zbytek vecera
Olda    [Oldrich Kratochvil]
    (22. 04. 2012)
 hele jdou tam z čz 250 krosky po mali upravicce ale daj se kopit bosch a ty tam vydrzi vecnost pocitej 300Kč kladivka sou zaklad jinak to nejede dobre    [zdenek]    (23. 01. 2013)
 Bohužel se nové nevyrábí. Takže shánět na burzách.    [jawarmaniak]    (23. 09. 2012)
Přidat odpověď    (2)
 dobry den potreboval bych poradit, jake rozmery ma osa zadniho kola u cz150c (neodpruzene) verze. nemuzu ji nikde sehnat, a kdyz sem se ptal treba na burze jestli ji nemaji , tak se mi vetsinou vysmali do oci.tak premyslim ze si ji proste necham vyrobit.predem dekuji za odpoved.    [petan]    (19. 12. 2011)
 dekuji pane kuta, uz ji mam. od vas :) ,a jsem velice spokojen. krasna prace. pro toho kdo ji shani, nebo bude shanet, vas vrele doporucim. dekuji    [petan]    (29. 09. 2012)
 Zadní osu na čz 150 C neodpružená vyrábím kuta02@seznam.cz    [Karel]    (28. 09. 2012)
 Tu osku mám asi doma:-D Pisnete    [Kody]    (25. 05. 2012)
Přidat odpověď    (3)
 Zdravim koupil jsem zachovalou čz 125T, r.v. 48 prosim o radu zda tam patři hlinikovy přepinač na tlum. a dál. světla? mam tam klasicky kovovy a jaka měla byt startovací páka mam rovnou pevnou a zda ma mit gumový návlek, a když svti hlavni předni světlo s dynama ma svitit i zadni? nebo mě sviti pouze s obrysem děkuji za rady. (marek)    [kotis]    (31. 08. 2012)
 ČZ 125B a T měli přepínač starší hliníkový, do léta 1949 by měla být na motoru startovací páka se sklopnou šlapkou - na tyto šlapky se návlečka nedávala.
Motor má magdynamo a při chodu motoru by mělo svítit hlavní světlo se zadní lampičkou, přední obrysové svítilo pouze pokud byla baterie společně se zadní lampičkou.
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=181337    [Martin Štindl]    (07. 09. 2012)
Přidat odpověď    (1)
 dobry den prosim vas nevite nekdo kde by byl ke stazeni manual na cz 125 t ? dekuji moc    [sana]    (21. 05. 2012)
  http://www.eurooldtimers.com/cze/manual/63-cz-125t-.html
http://www.cezetmania.info/technika/index.html?item=20    [Martin Štindl]    (22. 05. 2012)
Přidat odpověď    (1)
 Zdravim vsechny majitele bajecnych CZ 125.
Mam problem,delam zapalovani/lepe receno cistim/nejak to nefungovalo.Chtel jsem se zeptat kam prijde dratek od kondensatoru a kam dratek od zapalovaci civky.Jsou oba na jednom sroubku na kovadlince,nebo je jeden na kovadlince a druhy na kladivku.
Dekuji predem
Olda    [Oldrich Kratochvil]
    (09. 04. 2012)
 Vada cívky se projeví většinou až po zahřátí motoru.VN vinutí cívky má dost vysoký odpor,já naměřil většinou 6,56 až 6,6kΩ(kiloohmů)na kloudných cívkách,proražená cívka má el.odpor nezměřitelný.Kodensátor je pro snížení jiskření na kontaktech odtrhu,proměřit jde těžko,jeho nefunkčnost se projevuje velkým jiskřením na kontaktech a naopak slabou jiskrou na svíčce - motorka špatně startuje.
K tomu druhému dotazu - jakmile se zapojí kondík společně se zapalovací cívkou ke kovadlice,tak se kovadlinka vlastně ukostří přes primární vinutí zapalovací cívky.Takže takto je to v pořádku.    [Martin Štindl]    (09. 04. 2012)
 Jeste jeden dotaz.
Kdyz zapojim jen kondenzator na kovadlinku tak zustane po promereni isolovana.Ale kdyz zapojim kondik spolecne se zapalovaci civkou tak je to popojene s kostrou,ma to tak byt?
Diky
Olda    [Oldrich Kratochvil]    (09. 04. 2012)
 Diky Martine.
Mel bych jeste jednu otazku da se nejak zmerit
zapalovaci civka a kondensator,nebo vyzkouset zda jsou v poradku?
Dekuji
Olda    [Oldrich Kratochvil]    (09. 04. 2012)
 Obě očka vodičů(cívka,kondensátor)se uchytí šroubkem na plíšku kovadlinky - závit je v plíšku přímo pod doteky.Tedy pokud se jedná o zapalování ČZ 125B/T kde je kovadlinka odizolovaná.U ČZ 125/150C se očka vodičů dávají na šroubek pružinky kladívka.    [Martin Štindl]    (09. 04. 2012)
Přidat odpověď    (4)
 Dobrý den,koupil jsem ČZ 125t,dle prodávajícího.Výrobní číslo motoru je 187351,má kožené sedlo se středovou pružinou,kastlík na levé straně,ale na pravé jsou připravené úchyty.V prostředu a na pravé straně jsou držáky pumpičky,na trubce v místě,kde má být baterie je držák na klaxon.Prý to je originál,tak nevím.
Děkuji za rady.Stehlík Milan    [Milan Stehlík]
    (21. 10. 2011)
 Chtělo by to foto, ale podle popisu by to mělo být Céčko s pevným rámem.    [past]    (26. 02. 2012)
 rám je určite C-čko    [jaro]    (21. 10. 2011)
Přidat odpověď    (2)
 Dobrý den! V článku je uvedeno, že ,,Od roku 1948 byly vyráběny již pouze motocykly s přední teleskopickou vidlicí a gumovým sedlem."
ovšem o kousek níže je dobový leták modelu ,,t,, s koženým sedlem. Dále jsem se dočetl, že první tčka měla ještě sedlo kožené. Mám rok výroby 1948 a č. 167xxx tudíž první generaci modelu t. Ví někdo, jaké tam tedy patří sedlo nebo se to již přesne zjistit nedá? Děkuji za odpověď    [Láďa]
    (13. 09. 2011)
 Netroufám si ani tipnout jaký typ sedla na tomto konkrétním stroji byl,zatím dodnes není jasné od kterého v.č. se začaly dávat sedla s gumovým potahem.Není ani jisté jestli šlo o zlomový přechod na gumová sedla nebo jestli byla určitou dobu souběžná montáž obou provedení.Asi to zůstane na prosté volbě které sedlo se víc líbí,nebo si třeba hodit korunou.    [Martin Štindl]    (19. 10. 2011)
 Děkuji za odpověď. TP mám k motorce původní, čáslo je 167178,datum jak jsem již psal a první registrace na majitele z 2.2.1948. Šlo mi o to, jestli nejde zjistit, do kterého výrobního čísla se dávala ještě sedla kožená a od kterého již gumová. Na mém kusu je nabastleno sedlo z pionýra, takže nemám ani náznak toho, co tam bylo původně a proto se snažím zjistit, co vlastně mám shánět:-)    [Láďa]    (18. 10. 2011)
 Na začátku roku 1948 byla určitě ještě v montáži kožená sedla Terry,ale 167 xxx je dost vysoké výrobní číslo na počátek roku 1948(leden).Mám podložené zachovalé T ze začátku roku 1948 s výrobním číslem *164 901* s původním sedlem Terry.    [Martin Štindl]    (17. 10. 2011)
 Děkuji za odpověď. Nálitky pod osou kol nemám, ovšem motorka je v dost ,,upraveném,, stavu, takže úplně spolehnout se na to nelze. V TP stojí: Toto vozidlo jest u nás zapsáno do seznamu pod č. 27603, V Strakonicích dne 16.1.1948. Lze podle těchto údajů určit druh sedla?    [Láďa]    (16. 10. 2011)
 První modely z roku 47, kdy běžela určitou dobu souběžná montáž s Béčkem a z počátku roku 48 byla osazována skutečně koženým sedlem Terry. Pro jednoduché rozeznání mohu uvést, že motocykly s tímto sedlem by měly mít na předních kluzácích pod osou předního kola nálitky, které pak během výroby zanikly.    [jawarmaniak]    (28. 09. 2011)
Přidat odpověď    (5)
 Dobrý den, budu asi dělat výbrus válce na ČZ 125 T - zajímá mne, jak velká je optimální vůle mezi pístem a válcem, nebo jaký musí být vývrt ve válci např. pro píst 52,5mm. A pístní kroužky jsou jednoho rozměru a nebo pro různé výbrusy? Děkuji!    [Miloš]    (25. 04. 2011)
 Vezměte válec a zadejte brusírně výbrus. Pokud Vám nejsou jasný takový základní věci,tak to přece nebudete dělat sám doma?    [Monty]    (28. 09. 2011)
 Základní vrtání válce je 52mm. Každý další výbrus je +0,25mm. Tedy např. 3 výbrus bude mít vrtání 52+0,75mm. Pro každý výbrus a potažmo i píst jsou vyráběny kroužky o patřičném rozměru, což je celkem logické. Běžná vůle mezi válcem a pístem dnes bývá u výbrusu asi 7 tisícin.    [jawarmaniak]    (28. 09. 2011)
Přidat odpověď    (2)
 dobry den,prosim vas poradil by mi nekdo jak vypada slozeni zadniho kola u čz 125,150c s pevnym ramem. nejlepe by mi pomohlo nejake foto. predem dekuji petan    [petan]    (09. 09. 2011)
 fotku najdete tu:
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti.html    [jawarmaniak]    (28. 09. 2011)
Přidat odpověď    (1)
 Dobrý den, sháním kompletní údaje výrobního štítku ČZ 125t. Výkon, hmotnost.... Samozřejmě mimo výrobní číslo. Díky    [Michal]    (01. 09. 2011)
 Vlastní váha 78 kg(ČZ 125T vyrobené na konci roku 1947 a v prvních měsících roku 1948 mají ještě starší údaj 76 kg).Celk.příp.váha 228 kg.Obsah válců 123,2 ccm.Vrtání zdvih 52/58 mm.Výkon 4 ks.    [Martin Štindl]    (01. 09. 2011)
Přidat odpověď    (1)
 Dobrý den nevíte někdo kde bych sehnal repliku baterie na čz 125 T Moc díky Jirka    [Jirka]    (30. 08. 2011)
 www.hf moto.cz na webu to možná nemají,ale zavolejte tam.    [Monty]    (30. 08. 2011)
Přidat odpověď    (1)
Nezodpovězená témata (1/166):
 Dobrý den.
Mám doma čz 125t z roku 1948 ,ale je červená což mě zarazilo protože co vím tak byly černé.
Prosím poradte jakou má mět teda barvu.
[jindra]      (29. 04. 2017)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
NIPPON RETRO 2017
Suzuki GSF 1200 Bandit
Pérák a kryt karburátoru
Speed Marathon 2017
Honda CB750 F
Značka Stůj, čekej!
Suzuki TL 1000S
Pneumatiky pro Péráka
Classic Show Brno 2017
Stále perspektivní MZ 251 ETZ?
Pérák a tajemné výstavy v New Yorku
Kubánec
Norton Commando 850
Pérák 350
Jawa 350 OHC
Jawa Californian v transportním obalu
Blesk Speciál
Bude zrušena dovozová STK?

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Vozíky PAv 40 (41)
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Pérák 2016
Jawa 624, 634
III. Pohár motorových dvoukolek
Ve stopě zlínské šestidenní 2016
Japonské motocykly na Oldtimer Festivalu
Česká Tourist Trophy 2016
Veteráni Moravským Slováckem 2016
Kniha Jawa Californian
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
Oldtimer Festival 2016
Mopedy Stadion
Motocyklové návěsné vozíky PAv
Motocykly Jawa-ČZ 125/150 typ 351/352
Pérák 2015
NIPPON RETRO 2015
Archiv fotografií MotoMagazínu
Motocykly ČZ 125/150 c
Motocykly ČZ 125 t
300 zatáček Gustava Havla 2015
Jarní MotorTechna 2015
Setkání veteránů Holešov 2016
Zlínská Historic Rally
Salaš Krajinka
Setkání veteránů Holešov
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš