MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           18.12.2017 07:42         
Podívejte se jak můžete ušetřit na povinném ručení
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Motocykly Jawa Bizon | Jawa 624, 634 | Unifikovaná řada | Motocykly Jawa Bizon v nálezovém stavu | Renovace Jawy 350 typ 633/02 r.v. 1971 | Poznatky z konstrukce a renovace | Galerie motocyklů Jawa Bizon |



Galerie motocyklů Jawa Bizon




Jawa 350 typ 633/02 Bizon Renovace motocyklu Jawa 350 typ 633/02

 Další plně renovovaný motocykl představil MotoMagazínu Miroslav Šušota ze Slovenska. Motocykl je navíc vybaven přívěsným vozíkem PAv, který taktéž prošel kompletní renovací.


Jawa 350 typ 633/02 Bizon  Motocykel som kúpil v roku 2005 v dosť dobrom stave, viz. foto. Motorka parkovala pod okapom, takže okrem toho že bola trochu hrdzavá, stačilo ju len trochu očistiť, namontovať plynové lanko, vymeniť zadnú pneumatiku a mohol som do konca sezóny 2005 jazdiť.

Renovace motocyklu Jawa 350 typ 633/02 Renovace motocyklu Jawa 350 typ 633/02 Renovace motocyklu Jawa 350 typ 633/02 Renovace motocyklu Jawa 350 typ 633/02
Renovace motocyklu Jawa 350 typ 633/02 Renovace motocyklu Jawa 350 typ 633/02 Renovace motocyklu Jawa 350 typ 633/02

Jawa 350 typ 633/02 Bizon  Na podzim po sezóne som začal rozmýšľať ako sa uberať ďalej. Či motorku len čiastočne zrepasovať, alebo urobiť komplet generálku. Nakoniec som sa rozhodol že čiastočné repasovanie nie je k ničomu a motorku som komplet zrepasoval. Dôležité bolo zohnať výfuky, ktoré som si objednal u p.Hadrávka. Takže zostalo vyriešiť len tryskanie, lakovanie u odborníka, chrómovanie a zinkovanie. Všetko som to stihol do konca marca a v apríli som mohol vyštartovať na okružnú jazdu.

Jawa 350 typ 633/02 Bizon Jawa 350 typ 633/02 Bizon  V roku 2006 som zohnal na inzerát PAv41 a išiel som si pre neho do Brna. Problém bol že bol čierny a neladil mi k motorke a bol v špatnom stave.

 Preto som sa rozhodol zrepasovať aj PAv-a aby to pekne ladilo.


 Jawa 350 typ 633/01 Tomáše Krsičky:

     Po renovaci:

Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon

Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon

     Renovace:

Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon - výrobní štítek
     Před renovací:

Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon

Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon

Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon

 Jawa 350 typ 633/02   Autosalon Brno, červen 2001

Jawa 350 typ 633/02 Jawa 350 typ 633/02
Jawa 350 typ 633/02 Jawa 350 typ 633/02

 Jawa 250 typ 623/01 Tomáše Novotného:

Jawa 250 typ 623/01 Bizon Jawa 250 typ 623/01 Bizon Jawa 250 typ 623/01 Bizon Jawa 250 typ 623/01 Bizon

Jawa 250 typ 623/01 Bizon Jawa 250 typ 623/01 Bizon Jawa 250 typ 623/01 Bizon

 Jawa 250 typ 623/02

Jawa 623/02 1972 Jawa 623/02 1972   Motocykl byl vyroben roku 1972 a má najeto poctivých 45000 km. Současný majitel je již 4. v pořadí.
  Stav motocyklu před konečnou fází renovace   
Jawa 623/02 1972 Jawa 623/02 1972 Jawa 623/02 1972
  Nálezový stav motocyklu

Osudy Jawy 623/02 dle slov majitele:

  Koupě  Bizona,alias JAWU 250/623 z roku 1972, jsem koupil koncem září roku 2001 v jedné malé vesnici u Trhové Kamenice. Měl ho mladý kluk na lítání po vesnici, ale byl celkem v dobrém a hlavně v originálním stavu, kromě barvy. Chyběla pouze stupačka spolujezdce a klakson. Jak vypadal je vidět na třech fotkách. Zaplatil jsem za něj 4500Kč, což za motorku s papíry a novou technickou je docela dobrá cena. Když jsem přijel domů tak jsem opravil jeden prodřený kabel a přední brzdové lanko a mohl jsem jezdit. Hned 10 dní na to, ještě jsem neměl přehlášené doklady, jsem měl havárku.
  Havárie  Jel jsem v noci. Na jedné straně cesty les a na druhé louka. A právě z toho lesa mně skočila srna přímo pod kolo. Nedalo se s tím už nic dělat. V okamžiku nárazu jsem jel tak 80Km/h. Poté jen vím, jak jsem zkoušel udržet motorku. Následoval pád na silnici. Nic příjemného, když člověk vidí jak z motorky lítají jiskry a on sám klouže po silnici. Chvíli za mnou jel chlápek s nákladákem a ten mě pomohl se sbíráním a nalezením všech dílů opadaných z motorky. Porovnal jsem přední blatník a dojel jsem zhruba 10km domů.
  Vzniklé škody: Maska odřená a prasklá, zohýbaný rámeček, řidítka, páčky, stupačky, přední blatník s držáky, uražený doraz řidítek a ty zaražené do nádrže, rozbité blinkry, popraskané a zohýbané plechy a trochu hnutá geometrie a popraskaná spodní miska ložiska řízení - řízení táhne na stranu.  Mě se povedlo vyváznout bez úhony, až na pár spálenin. Tak jsem zkonstatoval, že jsem měl zase jednou kliku a nic se mě nestalo..
  Díly  Když jsem zjistil stav, tak jsem se rozhodl Bizona udělat pořádně, ale zase jsem chtěl jezdit, tak některý věci dodělávám teď přes zimu. S náhradními díly je to opravdu velký problém. Některé jsem sehnal od kamarádů, nádrž na inzerát, ale hodně jsem jich musel pracně opravovat a vyrábět sám. Například sehnat misku řízení, nebo narovnat vidlice je opravdu problém. Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem sehnal ještě jednoho bizona 350 na díly.

  Stále nemohu sehnat masku s neporušeným rámečkem a písty pro motor 250. Ty se již nevyrábějí a tak je asi časem nechám odlít.

  Popis oprav  Masku jsem zavařil a vykytoval, řidítka jsme s otcem pomocí trubek a úhelnice srovnali do přijatelných mezí, bratranec odborně zavařil doraz. Dále jsem srovnal držáky blinkrů, nechal svařit plechy, obrousil a nastříkal, nové kroužky (chtělo by to výbrus, ale na 250 písty se nevyrábí, tak asi zgenerálkuji v rámci možností motor 350). Snažil jsem se držet originálního stavu, ale na plochy stříkaný stříbřenkou jsem použil Komaxit. Bubny kol jsem nechal přetočit a dal do nich nové ložiska. Díly, které šly vyměnit za nové jsem vyměnil.

  První část renovace mám tedy za sebou. Dalo by se to nazvat celkovou GO. Nyní jsem nechal pochromovat držáky blatníku a podsedlovou trubku. Dál jsem nechal zavařit prasklý držák předního blatníku. Taky se mě podařilo sehnat chromový výfuky a zánovní kolena. Do budoucna bych chtěl udělat nový lak v originálním odstínu.

  A na závěr finanční stránka? Radši ani nepátrat. Sice si všechny výdaje píšu, ale když jsem část sečetl, tak to bylo něco strašného. Lépe je se na finance nedívat. To už by to člověka ani nebavilo.

 Jawa 350 typ 633 Ralpha Semmlera (Německo):

  Jde o jeden z prvních vyrobených Bizonů. Vyroben byl 20.4.1971 a výrobní číslo rámu má 000011, motoru 000034. Zadní část ještě nese prvky z tzv. Unifikované řady - UŘ (zadní blatník, zadní dvoudílná karoserie, madlo).
  Některé díly motocyklu nejsou originální, avšak majitel se snaží dát vše do pořádku, tak, jak si tento jistě zajímavý kousek zaslouží.
Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971 Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971 Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971 Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971
Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971 Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971 Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971 Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971
Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971 Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971 Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971 Jawa 633 (UŘ - Bizon) 1971

 Jawa 350 typ 633/01 A. Ždímala:

Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon Jawa 350 typ 633/01 Bizon

 Jawa 350 633/01 s vozíkem PAv 41.

Jawa 350 633/01 s vozíkem PAv 41 Jawa 350 633/01 s vozíkem PAv 41 Jawa 350 633/01 s vozíkem PAv 41


Jawa 350 633/02 (muzeum Vojenského historického ústavu v Lešanech)  Jawa 350 633/02 v muzeu Vojenského historického ústavu v Lešanech

Muzeum v Lešanech je pobočkou vojenského muzea v Kbelích a je v něm soustředěno na 500 exponátů zejména těžké vojenské techniky, které se do muzea v Kbelích nevešly. Občas bývá vojenská technika doplněna i exponáty z civilního sektoru mezi které patří i tento Bizon.

 Jawa 350 typ 633/01 Filipa Dubského:

  • Motocyklu chybí levé víko s olejovým čerpadlem
  • Instalováno bezkontaktní zapalování firmy VAPE


 Tak tohle je moje bejvalá..

 tomcak@centrum.cz

   Ano, ano, tohle bejvala moje bejvalá. Moc rád jsem se o ni staral a na oplátku mi zase věrně a docela spolehlivě sloužila. Je pravda, že jako každá ženského rodu tahleta mašina občas zlobila, ale většinou se to dalo dát vcelu rychle dopořádku. Stále jste na vážkách, co že byla moje "bejvalá" zač?

   Tak vás teda nebudu dlouho napínat. Ti pozornější a věci znalí jistě rozpoznali, že se jedná o stroj českého původu! Ne, nepřepsal jsem se. Ač je to k nevíře, jená se o stroj Jawa 25O typ 623 lidově nazývaný BIZON. Konkrétně tento stroj byl vyroben na jaře 1971!!
   Prvním majitelem byl jistý horník z Ostravy. Poté ji koupil (aspoň podle technického průkazu soudě) jeden velmi zručný maník, který tento stroj oblékl do tohoto hávu, který vidíte na fotce. Než se moje bejvalá dostala do mé péče, vystřídala, aspoň podle toho, co jsem slyšel, spoustu majitelů. Já jsem ji poprvé uviděl na nekvalitní černobílé fotografii. V tu chvíli jsem si umínil, že ji musím za každou cenu dostat mezi nohy, i když již měla značně najeto... Inu, přesvědčování rodičů věru nebylo lehké (tehdy jsem ještě nebyl plnoletý). Nakonec se mi to přece jen podařilo a dokonce jsem sehnal i prachy. A tak zbývalo jen přesvědčit majitele, aby mi ji přenechal. Tento majitel si mojí bejvalé vůbec nevážil a bylo to na ní znát. Měla rozpůlený motor, protože ji zadřel (a nevěděl, co s tím) a byla taky bez elektriky. S pomocí boží a mého taťky jsme ji ale zprovoznili. Držel jsem ji ve vlastnictví od roku 1993 až do roku 1999.
   Ano, jak jsem uvedl, sedlal jsem tento stroj od roku 1993. V tomto roce, oproti dnešku, ještě jezdilo pramálo motorek. Většinou to byly standardní Jawy jen malinko upravené, nebo pionýry, které sedlali rybáři... Opravdových mašin bylo k vidění jen poskromnu. Ta moje bejvalá podle mě právem v té době vzbuzovala údiv kolemjdoucích. Postupem času přibývalo takových těch synků z rodin s bohatým tatínkem nebo si kluci brali půjčky. Po té mojí se přestávaly holky otáčet... S přibývajícmi koňmi motorů však přibývaly i úrazy, někdy i ty nejhorší... Jednou se mi stalo, že mě ve městě stíhala parta motorkářů. Jakmile jsem zastavil, sesedli z motorek a šli se podívat blíže, co že to vlastně stíhali. Koukli na víko od zapalování, prohodili jen: " No jo, Jawa...". Nasedli na mašiny a tradá...
   Naposledy jsem svou bývalou potkal na sídlišti, jak smutně a tiše stála na stojánku u patníku. Navypadala vůbec dobře. Bylo mi hned jasné, že její nový pán k ní nemá vůbec žádný citový vztah. Určitě se k ní chová jako pasák ke své šlapce... Podle posledních zpráv z podsvětí je teď moje bývalá někde v temné garáži s vykuchanými vnitřnostmi... chuděrka

   Listopad 2001: Zahlédl jsem opět svoji bejvalou v provozu!!! Vypadá teďka poněkud jinak. Má stejnou přední masku a nádrž, ale jinačí sedlo, zadní světlo a boční kapotáž. A je celá nastříkaná na škaredou bledě modrou s tmavým pruhem po bocích. Málem jsem ji nepoznal. Prozradila ji jen přední kapotáž a ta nádrž. Má jinačí motor a evidentně v laufech chyběly drátěnky (soudě podle řevu). Ale jezdí...


 Jawy 350 typ 633/01 Petra Hlavatého:

Jawa 350 typ 633/01 - Bizon Petra Hlavatého Jawa 350 typ 633/01 - Bizon Petra Hlavatého Jawa 350 typ 633/01 - Bizon Petra Hlavatého Jawa 350 typ 633/01 - Bizon Petra Hlavatého
Jawa - Bizon Petra Hlavatého Jawa - Bizon Petra Hlavatého Jawa - Bizon Petra Hlavatého



Motocykly Jawa Bizon na cestách či v prodeji:
Jawa 250 623 Bizon na prodej - VeteranBazar Brno 14.4.2001 Bizon na prodej - VeteranBazar Brno 14.4.2001 Bizon na prodej - VeteranBazar Brno 14.4.2001
Bizon na prodej - Chotusice u Čáslavi 2.3.2002 Bizon na prodej - Chotusice u Čáslavi 2.3.2002 Bizon na prodej - VeteranBazar Brno 19.10.2002 Bizon na prodej - VeteranBazar Brno 19.10.2002



Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků
Zodpovězená témata (22/22): Strana 1 / 2 Starší témata    
 Zdravím vás, poraďte kde koupit alespon nahradu olejového čerpadla pro Bizona. Lze to něčím nahradit? A vyrábí se ještě tato náhrada?

Předem děkuji.
Bizonům zdar.    [Petr ]
    (26. 08. 2013)
 žádná náhrada není,a nikdy nebyla.

Prostě bud seženete originál čerpadlo PAL, nebo musíte mazat olejem do benzínu.

Pokud vím, žádný čínský nebo japonský čerpadlo do původního víka nepasuje.    [monty]    (27. 08. 2013)
Přidat odpověď    (1)
 Shaním návod na Bizona, tzv. dílenskou příručku, koupím i oskenovaný materiál. Nemá někdo prosím, jde mi především o informace jak rozebrat přední vidle a co má být uvnitř..ale potřebuji celý materiál.
Předem díky za nabídky.
Petr, skolaletani@seznam.cz    [Petr_Bizon]
    (18. 03. 2012)
  http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_623/katalog/    [Rudolf Jungman]    (06. 09. 2012)
Přidat odpověď    (1)
 hele nemáte někdo na prodej jawu 250 nebo 350 bez papírů stačí aby cena byla okolo 3000 scháním ji a všude sou jen drahý a já potřebuju za tyhle peníze díky moc pište mi na email misicka.k@centrum.cz dík za odpověď jo a aby to bylo ze středočeskýho kraje a okolí    [Jan Knap]    (10. 07. 2005)
 já sem z J. Hradce a je mi 17 a bizona bez papírů sem si nechal dovíst až z Osravi bylo to drahý ale mam ho    [shade]    (11. 10. 2011)
 350 bizona za 3000kč blbče    [aaa]    (29. 09. 2006)
 Cenu si musis urcit sam, pretoze bizonov je malo, jasne!!!    [Mirek]    (25. 03. 2006)
 dvakrát jawa 250, kyvka- stačí? tak piš na hubert.libracentrum.cz    [h]    (21. 02. 2006)
 Když nemáš prachy, tak nescháněj.    [Jawař]    (07. 08. 2005)
Přidat odpověď    (5)
 Scháním přední světlo a rámeček na Bizona, nevim kde to mám
sehnat kdyžtak koupím.

Děkuji...    [Pája]
    (13. 02. 2010)
 máme je skladem,jen v nabídce e-shopu budou do týdne.    [Monty]    (13. 02. 2010)
Přidat odpověď    (1)
 Ahoj,koupil jsem bizona 350, ale je tam motor označený 634 a je na něm víko s olejovým čerpadlem.Dělali se i 634 OILMASTER nebo je zam pouze to víko z bizona?Díky za odpověď.    [Petan]    (12. 05. 2006)
 mám taky dotaz vlastním bizona 350/633 s motorem 634 a jawu 350/634 s motorem 633 obojí je podle TP originál,proč to v jawě tak mastili?    [danny]    (04. 04. 2008)
 Dělali se i 634 s Oilmasterem, ale myslím že je ty z první série, ale pochopitelně to jde namontovat i na pozdější 634.    [kvartan]    (17. 05. 2006)
Přidat odpověď    (2)
 Čus Bizonaci mám jednu na prodej ale chibi předni maska a má jiní kartery ale jinak jezdí jako šlak těch 160 ve dvou jak prd je totiš po policajtovy akorát nemá technickou a registraci protože uš nani nejezdím dost dlouho a Cena ( 10 000 kč) barva červena .PS dost dobrej stav (sem z Ustí n/L)    [Mr.MEGI]    (25. 11. 2007)
 Zdar,můžeš poslat fotku na velomaniak@seznam.cz ? Diky    [Petr]    (27. 11. 2007)
Přidat odpověď    (1)
 Sháním informace k repasi předních teleskopů na Bizona. Máte někdo nějaké zkušenosti?    [Páfkyn]    (27. 04. 2004)
 mam navic asi rředni teleskopy pry jsou z bizona    [Jib]    (20. 10. 2007)
 ... hmm, a jak se s Tebou spojím?    [páfkyn]    (17. 08. 2005)
 Ja je repasuji tel 604158603, zabyvam se opravama Bizonu.Jsem z LBC.    [Tomasor]    (09. 11. 2004)
Přidat odpověď    (3)
 bizon 633 funkční oilmaister majitel XXX    [xxx]    (06. 07. 2005)
 Ještě ji vlastníte? Za kolik? Měl jsem červenou, no je tomu 30 let.Chtěl bych se ještě povozit, nostalgie.    [omar]    (09. 07. 2007)
 Bizonov je malo, takze cena sa moze pohybovat od 10 000 do 40 000    [Mirek]    (25. 03. 2006)
 pošli fotky ,místo...

hubert.libra@centrum.cz    [h]    (21. 02. 2006)
 Mám Jawu 350 Bizon (žlutá) original, plně funkční startuje na první našlápnutí. Jen je píchlá pneu a olej z předních tlumičů. Kolik dáte?    [Jan]    (07. 08. 2005)
 foto    [xxx]    (06. 07. 2005)
Přidat odpověď    (5)
 Je tu o Bizonech dost, ale postrádám tu jeden model, který jsem viděl před několika lety na veteránské výstavě v Roztokách u Prahy. Je to 250, ale jednoválec, jednovýfuk.Nevím typ, ani počet vyrobených kusů, ale bylo to pěkný. výte někdo něco bližšího?Dík.    [Ivo Gáll]    (08. 06. 2004)
 Bizona pořád ještě mám.Je to prototyp jednoválcové řady,původem určené pro UŘ. Jinak je to snad jeden z mála motorů,který má suchý konec výfuku - žádný olej.    [Miloš]    (01. 01. 2007)
 Byl to Bizon UŘ 250,peknej kousek opravdu.    [Tomasor]    (09. 11. 2004)
 Zdravíčko, možná bych ani řekl, že to byl kus postižený českým kutilem, který po zadření původního motoru zakomponoval do rámu motor z ČZ175/477(476), které se tam po drobné úpravě úchytů (vypodložení) krásně vleze. mejte se    [PAvlák]    (12. 06. 2004)
Přidat odpověď    (3)
 Ahoj bizoňáci, nemáte někdo na prodej Návod k obsluze a katalog náhradních dílů na jawa 350/633 Bizon, originál ?
Na co je druhá kontrolka ( jedna je dobíjení ).Díky Petr    [Petr]
    (09. 05. 2006)
 Bizon némá originál kontrolku neutrálu !!! modrá-dálkové červená-dobíjení jasné    [peter]    (14. 12. 2006)
 Bizon prostě kontrolku neutrálu nemám,pokud vím.    [MONTY]    (30. 10. 2006)
 Jo a neutrál je kde? Ty chytrej    [Kyvač]    (30. 10. 2006)
 Zelená je na tlak oleje, fialová na činnost klimatizace a hnědá na ABS :-)
Tak definitivně:
Červená je dobíjení
modrá je dálkové světlo. Vážně.    [Petr Kropáček ml.]    (17. 10. 2006)
 Červená dobíjení zelená neutrál    [KYVAČ]    (12. 10. 2006)
 Druhá je na diaľkové svetlá (modrá).    [Slavo]    (31. 05. 2006)
 druhá je na blinkre myslím    [kyslík]    (29. 05. 2006)
Přidat odpověď    (7)
 Dá se sehnat na Jawu 350/633 směšovaš na karburátor pro typ OILMASTER    [M.kyska]    (23. 04. 2003)
 Mam jeden navyse ak este mas zaujem ozvi sa    [Dusan]    (26. 03. 2006)
 Směšovač seženeš opravdu jen náhodou. Myslím však, že by nebyl až tak veliký problém jej vyrobit. Jen velmi zřídka lze na burzách objevit celý karburátor pro oddělené mazání.
Připravuji povídání o odděleném mazání pro motocykly Jawa, kde budou všechny problémy dopodrobna rozebrány.    [Jiří Bartuš]    (04. 05. 2003)
Přidat odpověď    (2)
 Lidi na půdě jsem našel motor z Jawa M250Perák, žebra jsou vporadku žádné není vylomené, jinak stav odpovídá asi 30 rokům ležení na půdě. Dále origoš kožené sedátko stav:(supr) pro spolujezdce s držákem a systémem upevnění, koženou helmu stav (supr!) až na 2 cvoky co jsou trošku rezlé. Dále mám skříň na Jawa pařez stav pěkný. Moc se v tom nevyznám a nevím jak to ohodnotit. (Možné i nějaké jiné díly :)pokud je najdu). Kdo má zájem at se ozve a Já pošlu schéma nebo foto. Zatim Cus    [Zdenda]    (04. 11. 2005)
 no,ahoj,to sedlo spolujezdce ještě máš? tak minapiš, domluvíme se. ? díky.hubert.libra@centrum.cz    [h]    (21. 02. 2006)
 zdravim ta mal by som záujem pošli foto a kontakt    [jaro]    (07. 11. 2005)
Přidat odpověď    (2)
 sháním motor nebo kartery pořípadě torzo 633/350, jeden dobrák mě napálil a na bizonu mě prodal motor ze 634. Vnitřek a dekly jsou stejný, takže jenom ten obal ??!! Díky za zprávu.    [Kočičák]    (08. 08. 2005)
 ied@centrum.cz    [kočičák]    (12. 08. 2005)
 Něco by se našlo,dejte maila    [MONTY]    (11. 08. 2005)
Přidat odpověď    (2)
 Chlapi kolik by to mnělo mít koní mám ho také ale je to takovej hybrit ale nemůžu si vynachválit ten motor.Dávám na prdel 639.
Zdar a sílu Bizon´ákům

Tak napište    [Roman Cinkl]
    (28. 11. 2004)
 Myslim že 350 by měla mit podle papírů 21 kw. tak se to aspoň píše.    [Maty]    (05. 01. 2005)
Přidat odpověď    (1)
 Mám prosbu, koupil jsem jawu bizon 350, kde má být štítek a kde je vyražené číslo na rámu. Nikde jsem nic neobjevil. Jinak scháním šnek na náhon olejového čerpadla. Děkuji Paulus, tel.:604270755    [ Zdeněk Paulus]    (22. 11. 2004)
 Štítek je nalepen na plastu v podsedlové části. Číslo rámu je vyraženo v levé horní části rámu. nad motorem.    [Jiří Bartuš]    (22. 11. 2004)
Přidat odpověď    (1)

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Renovace motocyklů Jawa Californian
Honda CBR 900 RR Fireblade
Benelli 650 Tornado
Poslední závody Františka Šťastného s továrním týmem
Pérák a únik oleje
Zlínská Historic Rally 2017
Kawasaki ZZ-R 1100
Jawa Pérák v domácí reklamě
200000 kilometrů na Pionýru?
Šolcovy zatáčky 2017
Setkání veteránů Holešov 2017
Jawa 350 OHC pohledem kolemjdoucího
Czech Drive 2017
Motosraz Křtiny 2017
Setkání motocyklů u Balcarky
Suzuki GSX-R 750 J a Kawasaki ZXR 750 H
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák a Turbo

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Vozíky PAv 40 (41)
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Česká Tourist Trophy 2017
III. Pohár motorových dvoukolek
Česká Tourist Trophy 2016
Jawa 624, 634
Pérák a Turbo
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák 2016
Oldtimer Festival 2016
Pérák 2017
Honda CBR 900 RR Fireblade
Renovace motocyklů Jawa Californian
Pérák 2015
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Šolcovy zatáčky 2017
Grand Prix Bugatti 2016
300 zatáček Gustava Havla 2015
Veteráni Moravským Slováckem 2016
Setkání veteránů Holešov
Ve stopě zlínské šestidenní 2016
Honda CB750 F
Kniha Jawa Californian
NIPPON RETRO 2015
Jarní MotorTechna 2015
Classic Show 2015
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš