MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG           16.12.2017 10:03         
Podívejte se jak můžete ušetřit na povinném ručení
 ÚVOD   INFORMACE  AKCE / REPORTÁŽE  ARCHIV  ČLÁNKY  MAGAZÍN - BLOG  INZERCE      KOMERČNÍ INZERCE  KONTAKTY
Logo MotoMagazínuNáhradní díly na motocykly Jawa a ČZ - Panelka, Pérák, Kývačka, Pionýr, Velorex, Mustang

| Reportáže | II. čínské motocyklové dobrodružství Petra Hošťálka |
  Podzimní MotorTechna Brno mnoha veteránistům uzavírá sezónu. Jaká byla na burze atmosféra? Co zajímavého bylo na burze k vidění? Odpovědi hledejte v článku mezi přiloženými fotografiemi.
Brno - výstaviště, 31. října 2015


Podzimní MotorTechna 2015




  Autor: Jiří Bartuš


  Psát o tradičním zklamání co se týče nabídky burzy nemá smysl. Tento trend je již trvalý a nic je nezvrátí. Neubráním se však napsat o zklamání v počtu nabízených kompletních, případně renovace schopných, vozidel, na které by vystačily prsty jedné ruky. Nebylo to jednou ani poprvé co jsem zaslechl "Měli jste to vidět v Mannheimu." Pro mnohé veteránisty je opravdu na zvážení, zda místo návštěvy několika českých burz nejet jen na tuto jednu, Německou.


  Zřetelným oživením MotorTechny byla návštěva prodejců z Lotyšska, kteří přivezli k prodeji sidecary Velorex typ 560 v původním přepravním balení a některé originální nepoužité díly. Skútr Čezeta typ 501 s lotyšskou registrační tabulkou vypadal zajímavě, ale ač byl kompletní, jevil známky velikého opotřebení. Škoda, že Lotyši nasadili pro našince až příliš vysoké ceny.

  Co se týče cen dílů na historická vozidla, tak lze konstatovat, že burzovní nákup se zcela jistě vyplatí. Ceny v internetových aukcích jsou ve většině případů vyšší. V tomto případě lze též vysledovat jasný trend, kdy ceny dílů na burzách budou nižší než v aukcích, kde jsou ceny tvořeny za jiných podmínek a v našem prostředí i ne příliš čistými praktikami.

  Oč ubývá tradičních běžných prodejců ušlechtilého a méně ušlechtilého šrotu, o to přibývá prodejců starožitné veteše. Kdeže jsou stesky na přílišnou nabídku dílů pro Jawy Kývačky? Až na výjimky jsou již nabízeny jen díly ve značně zuboženém stavu.

  Zcela jistě je na vzestupu je prezentace výrobců replik a renovačních dílen. Tradiční, pro nabídku podzimní MotorTechny, se staly reklamní kalendáře na následující rok. Oživit zastydlá témata kalendářů se pokusila renovační dílna MotoKenny a nutno podotknout, že nadmíru úspěšně. K tomu, prezentace této firmy jako takové, byla hodna veletrhu. Myslím, že konkurence má co dohánět.


  « Zobrazit fotografii v plném rozlišení »  



Náhledy fotografií
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii
Zobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografiiZobrazit fotografii



  Pozvánka VeteránKalendáře:  Podzimní MotorTechna 2015




Podpořte MotoMagazín investováním do reklamy na jeho stránkách. Nabídněte své produkty širokému spektru zdejších návštěvníků. Nabízíme širokou škálu možností. Od obrazové reklamy, přes textovou až po PR články.


DISKUSE K ČLÁNKU
Provozovatel serveru nenese žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

NOVÉ TÉMA
Pouze pro založení nového diskusního tématu
Diskuse není určena k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskuse odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.
 Jméno:     
 E-mail:     
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky, které souvisí s danou tématikou. Nepatřičné příspěvky budou z diskuse odstraněny.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <U>, <I>.
Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.

VeteránKalendář
Nové články
Renovace motocyklů Jawa Californian
Honda CBR 900 RR Fireblade
Benelli 650 Tornado
Poslední závody Františka Šťastného s továrním týmem
Pérák a únik oleje
Zlínská Historic Rally 2017
Kawasaki ZZ-R 1100
Jawa Pérák v domácí reklamě
200000 kilometrů na Pionýru?
Šolcovy zatáčky 2017
Setkání veteránů Holešov 2017
Jawa 350 OHC pohledem kolemjdoucího
Czech Drive 2017
Motosraz Křtiny 2017
Setkání motocyklů u Balcarky
Suzuki GSX-R 750 J a Kawasaki ZXR 750 H
XXI. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Pérák a Turbo

PODPOŘTE NÁS
SDÍLENÍM ČLÁNKU

MotoMagazín na facebooku


Témata
INZERCE     Nový inzerát
Japonské motocykly
Poválečné motocykly ČZ
Jawa Pérák
Motocykly JAWA 500 OHC
Motocykly JAWA Bizon
Vozítka Velorex
Manet 90
Kniha vozítka Velorex
Motocyklové vozíky
Vozíky PAv 40 (41)
Mopedy Stadion
Sidecary VELOREX
Videoarchiv
Francouzské motocykly
Literatura
OILMASTER
MotoMagazín na Youtube
MotoMagazín na Rajčeti
Jawa Californian - oficiální stránky knihy
  Oficiální stránky knihy
  Dodatky knihy
  Fan club Velorex
Vrchní, zdrhni!
www.jawadily.cz
Žebříček článků
Česká Tourist Trophy 2017
III. Pohár motorových dvoukolek
Pérák 2016
Česká Tourist Trophy 2016
Pérák a Turbo
Šolcovy zatáčky 2017
Jawa 624, 634
7. Sjezd Jawistů v Luhačovicích
Veteráni Moravským Slováckem 2016
XX. Jarní sraz Velorexů v Boskovicích
Oldtimer Festival 2016
Renovace motocyklů Jawa Californian
Pérák 2015
Ve stopě zlínské šestidenní 2016
Pérák 2017
Podzimní MotorTechna 2015
300 zatáček Gustava Havla 2015
Setkání veteránů Holešov
Setkání veteránů Holešov 2016
Grand Prix Bugatti 2016
Motosraz Křtiny 2015
NIPPON RETRO 2015
Kniha Jawa Californian
300 zatáček Gustava Havla 2017
Česká Tourist Trophy — IRRC
   Nahoru      TISK Publikování nebo další šíření obsahu serveru motomagazin.cz je bez písemného souhlasu autora zakázáno. © Jiří Bartuš